Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

W MIKROFALÓWCE: kanapko-zapiekanki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Kulinaria / » Inne przepisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z krainy czarów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:01, 14 Sie 2008    Temat postu: W MIKROFALÓWCE: kanapko-zapiekanki

Co będzie nam potrzebne?
*chleb (bułka)
*ser żółty
*szynka
*masło
*ketchup
Chleb smarujemy masłem, nakładamy szynkę i na wierzch ser. Całość wkładamy do mikrofali i trzymamy aż do momentu roztopienia sera. Całość polać keczupem.
To jest pyszne!
Smacznego ;)


Ostatnio zmieniony przez Maciej dnia Czw 18:39, 14 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malin.



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:47, 14 Sie 2008    Temat postu:

tak tak, pyszne. Popraw sobie błąd, bo masz : nakładamy szynkę i na wierzch szynkę.

Chyba powinno być ser. ;D

Nie, no zrobiłeś mi chętkę na zapiekankę... xDD Ale lepsza wychodzi w piekarniku, bo bułka będzie chrupiąca, a w mikrofali tylko miękka. xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kinglot



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 3019
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z czarno-białego filmu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 18:33, 14 Sie 2008    Temat postu:

Tak, dobre jest, tylko nie jem z ketchupem bo go nie lubię
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sky



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 18:43, 14 Sie 2008    Temat postu:

Jadłam, prosta potrawa, a naprawdę smaczna^^
Często też pod ser wsadzam pieczarki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z krainy czarów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:45, 14 Sie 2008    Temat postu:

Taaa, ja nieraz też pomidora daje =)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tęczowa



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 2883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 8:39, 18 Sie 2008    Temat postu:

Ja też często robię ;p wolę z bułką i też często daje pomidora ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majanna
made in heaven
<i>made in heaven</i>


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 6448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street 221B
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 9:01, 18 Sie 2008    Temat postu:

Ty jesteś Niejadalny, ale kanapki jadalne są. A nawet bardzo dobre.
Dzięki za ten prosty przepis, którego o dziwo jeszcze nigdy nie próbowałam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z krainy czarów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:07, 18 Sie 2008    Temat postu:

Nie ma sprawy xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vindegoe



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:42, 29 Sie 2008    Temat postu:

No nawet, niezłe to jest szybciutko się robi przed jakimś filmikiem zrobić i być jak w kinie tylko nie z popcornem lecz z pysznymi zapiekankami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z krainy czarów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 24 Wrz 2008    Temat postu:

ja tam i tak wole popcorn ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:12, 25 Wrz 2008    Temat postu:

A ja nie mam mikrofali i nie umiem jej obsługiwac = D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z krainy czarów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:10, 25 Wrz 2008    Temat postu:

ta wcisnąć jeden czy dwa guziki jest strasznie trudno ;].
Możesz zrobić w piekarniku, na to samo prawie wyjdzie ^^.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Royallka
Gość





PostWysłany: Czw 12:20, 09 Paź 2008    Temat postu:

idę spróbować ^^
Powrót do góry
soar
Psychic spies from China


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 8164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piętra wyżej
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:11, 21 Lis 2008    Temat postu:

W piekarniku lepiej wychodzi, ser bardziej się roztapia, i wszystko jest bardziej chrupiące =D
Najlepsze na piątki, szczególnie takie spędzone przy telewizorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madame darcy
Gość





PostWysłany: Pią 17:19, 21 Lis 2008    Temat postu:

Ja takie coś robię w gofrownicy^^
Pieczywo co prawda zgniecione, ale chrupiące i pyszne.
Powrót do góry
Neves.



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 2613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: u boku Edzia.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:19, 21 Lis 2008    Temat postu:

U mnie to się je, odkąd w domu zawitała mikrofalówka. Czyli od nie pamiętnych czasów, kiedy latałam po domu w pieluchach ^^.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
truskawka



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:37, 21 Lis 2008    Temat postu:

Wolę robić to przy pomocy tostera xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pauls.



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 4435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:14, 13 Lut 2009    Temat postu:

a czy to nie jest takie samo jak tost?
nie mam mikrofalówki, ubolewam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inez



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:28, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Lepsze z piekarnika :D. I jak się doda na przykład papryczkę, pomidorka, kukurydzę :)... Jest super.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vill



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 3816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rz-ów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:15, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Haha, często takie robię (;.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edek
Gość





PostWysłany: Wto 17:26, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Jej, zapiekane ''tosty'' to moja milość <3
szynka, ser, pieczarki, pomidor, oregano *__*
Powrót do góry
Kiler
eat me, i'm sweet
<i>eat me, i'm sweet</i>


Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 16782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:33, 29 Wrz 2009    Temat postu:

^^ Oż Ty!!!

ja np. zamiast szynki mogę też mieć salami XD
ser to tylko z dziurami (nie lubię za słonych)
oregano musi być.
lubię też takie sandłicze.
ostatnio mało co jem chleba akurat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:24, 03 Lip 2010    Temat postu:

Vill napisał:
Haha, często takie robię (;.

Jak nie mam pomysłu na coś do jedzenia zazwyczaj <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy d'Epee



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 7986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolYca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:26, 03 Lip 2010    Temat postu:

A dajcie spokój, jedzenie z mikrofalówki jest przeokropne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Kulinaria / » Inne przepisy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin