Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

kilerhałs~~

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Blogi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:11, 14 Lip 2010    Temat postu: kilerhałs~~

[link widoczny dla zalogowanych]

różowy, bo jednym z jego zadań jest poprawianie mi humoru.

założyłam go jeszcze w podstawówce. stare posty zapisałam jako szkic n_n'

jak mi się nudzi to je czytam xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tjololo



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 6:08, 17 Lip 2010    Temat postu:

pomysł całkiem całkiem.. trochę "napaćkane" a poza tym różowa czcionka nie ułatwia odczytania ale najważniejsze, że Tobie się podoba ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 15:48, 18 Lip 2010    Temat postu:

No właśnie chciałam to przerobić żeby czytelniejsze było, ale Agnes mi zakazała XD'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tjololo



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:30, 18 Lip 2010    Temat postu:

hihi :D rozumiem ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:40, 18 Lip 2010    Temat postu:

Nathalie Kill napisał:
No właśnie chciałam to przerobić żeby czytelniejsze było, ale Agnes mi zakazała XD'

Tsa, najlepiej winę na biedne uke zwalić ;>

Wiesz, że ja twojego blogaska kocham, prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawin



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:44, 18 Lip 2010    Temat postu:

Świetny blog!:D Co prawda, bez zaznaczenia tekstu nie da się przeczytać posta, ale to już jest licencia poetica;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:50, 18 Lip 2010    Temat postu:

O kurwa. Skorzystam z oszczeżenia u góry i zamknę kartę z blogiem czym prędzej. : 3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:18, 19 Lip 2010    Temat postu:

Agnes napisał:
Wiesz, że ja twojego blogaska kocham, prawda?

Nie wiedziałam : O


Kamil napisał:
O kurwa. Skorzystam z oszczeżenia u góry i zamknę kartę z blogiem czym prędzej. : 3

Nie bój się. To tylko wina tła, które i tam mam zamiar zmienić xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 16:33, 19 Lip 2010    Temat postu:

całkiem fajny i szalony tylko od czytania bolą oczy ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:25, 19 Lip 2010    Temat postu:

Teraz już nie powinno xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:34, 19 Lip 2010    Temat postu:

Nathalie Kill napisał:
Agnes napisał:
Wiesz, że ja twojego blogaska kocham, prawda?

Nie wiedziałam : O

Nie kokietuj ;>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:59, 19 Lip 2010    Temat postu:

Agnes napisał:
Nathalie Kill napisał:
Agnes napisał:
Wiesz, że ja twojego blogaska kocham, prawda?

Nie wiedziałam : O

Nie kokietuj ;>

No nie wiedziałam, no!

Daj mi jakiś dowód XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:52, 19 Lip 2010    Temat postu:

Mam ci przysłać Zerosza w stringach z napisem: Kocham Killerhouse.blog.onet.pl! Z umiarkowanym poważaniem: Ukeś? : D

Ey, to w sumie niegłupi pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:22, 20 Lip 2010    Temat postu:

Co Ty masz z tymi stringami? XD

W naturze mi udowodnij :> ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katia
Moderator
w krainie kota

Moderator<br> <i>w krainie kota</i>


Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 8071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:29, 20 Lip 2010    Temat postu:

Radziłabym zmienić to tło jak najszybciej, bo naprawdę ciężko cokolwiek przeczytać. Aż odechciewa się lektury.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Blogi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin