Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Wkretka

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe strony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paule



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Wrocławia ;x

PostWysłany: Śro 19:49, 23 Lip 2008    Temat postu: Wkretka

[link widoczny dla zalogowanych]

Proponują?
mp3, video, torrenty, teksty piosenek, ceny, aukcje, wikipedia, grafika.
Polecam, chyba że znacię te stronkę. :D
PS: szybko się sciaga muzynkę. xpp <ok>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucy



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 1733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z zaświatów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:28, 23 Lip 2008    Temat postu:

przydatne ^^
skorzystam..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pierrka



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 5772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 9:22, 24 Lip 2008    Temat postu:

Ksorzystałam z muzyki :)
Fajna stronka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Errora



Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z chmury marzeń.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:26, 24 Lip 2008    Temat postu:

Fajne :D Szkorzystam kiedy :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CalusS



Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:54, 24 Lip 2008    Temat postu:

Kiedyś byłam i korzystałam ;)) Bardzo w porządku ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soar
Psychic spies from China


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 8164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piętra wyżej
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:19, 24 Lip 2008    Temat postu:

Znalazłam praktycznie wszystkie piosenki, które chciałam posłuchać ;o
Genialne!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carmel
Gość





PostWysłany: Nie 15:58, 05 Paź 2008    Temat postu:

Znałam tą stronę już wcześniej :) Ale mam pytanko: jak ściągać torrenty? I co z nimi później zrobić, bo się w tym nie orientuję?
Powrót do góry
Mazia i Line



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:38, 05 Paź 2008    Temat postu:

Carmel napisał:
Znałam tą stronę już wcześniej :) Ale mam pytanko: jak ściągać torrenty? I co z nimi później zrobić, bo się w tym nie orientuję?

Torrenty się zapisuje i otwiera w programach do ściągania torrentów np. Qtorrent, Btorrent czy jakoś tak...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carmel
Gość





PostWysłany: Nie 19:51, 05 Paź 2008    Temat postu:

Aaaaha, dzięki. A co do stronki to szybko i łatwo się ściąga piosenki :)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe strony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin