Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Najlepsza i najgorsza anime/manga
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Manga & Anime / Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miyabi



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 22:17, 17 Maj 2008    Temat postu:

Mi się podoba Bokura ga Ita ;] Ostatnio lubię oglądać jakieś romansidła. Mam pytanie odnosnie tej serii, czy będzie 2 seria?Wie może ktoś...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shun



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekło

PostWysłany: Wto 13:38, 20 Maj 2008    Temat postu:

Rei-Chan napisał:
Geez, przypomniało mi się.
Najgorsze anime jakie w życiu oglądałam znalazłam na anime.wbijam.pl
była taka dziewczyna, która jakimiś promieniami waliła T.T
Żenujące. Tytułu nie pamiętam.


Ale ja pamiętam ;P 'Melancholy of Haruhi Suzumiya'.
Pierwszy odcinek to był film, który oni nakręcili w swoim klubie xD Potem dalej jest normalne anime ;P Chociaż nic specjalnego, wszyscy się tym podjarali jakby to nie wiadomo co było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewanq
my name is 2pm
<i>my name is 2pm</i>


Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 11219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:36, 21 Maj 2008    Temat postu:

Shun napisał:
Rei-Chan napisał:
Geez, przypomniało mi się.
Najgorsze anime jakie w życiu oglądałam znalazłam na anime.wbijam.pl
była taka dziewczyna, która jakimiś promieniami waliła T.T
Żenujące. Tytułu nie pamiętam.


Ale ja pamiętam ;P 'Melancholy of Haruhi Suzumiya'.
Pierwszy odcinek to był film, który oni nakręcili w swoim klubie xD Potem dalej jest normalne anime ;P Chociaż nic specjalnego, wszyscy się tym podjarali jakby to nie wiadomo co było.

tak, tak, dokładnie to.
i tak obejrzałam jeden odcinek i się przeraziłam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mniszka



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 7481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 7:41, 28 Maj 2008    Temat postu:

+Death Note
-Naruto! Bleh.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makoto



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:45, 28 Maj 2008    Temat postu:

Death Note RULEZZZZZ

Death Note + Sugar Rune

Naruto + Ouran High School Host Club (czy jakos tak) (to jest bleeee...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chinatsu



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 15:27, 29 Cze 2008    Temat postu:

No więc moje ulubione (te które oceniam na 4/5 i 5/5):
-Death Note
-Naruto
-Chobits
-Hellsing
-Tsubasa Chronicle
-Gravitation
-H2O - Footprints in the sand

Średnie jest Elfen Lied

z tego co pamiętam to te animki najbardziej mi w głowie utkwiły, a co do znienawidzonych to chyba nie mam.. Muszem obejrzeć D.N.Angel i D.Gray-Man bo podobno dobre..
A co myślicie na temat Vexille (nie anime, ale japońskie) ja bym mogła dać 2/5 bo to nie moje klimaty i na dodatek 3D

PS. Co do znienawidzonych, to może sobie coś przypomnę...
Ahh... Nie znienawidzony, ale przezemnie nie lubiane: DB & Sailor Moon... Przykro, ale nie lubie takiej emm... no nie wiem.. takich animek ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madame darcy
Gość





PostWysłany: Pon 8:44, 30 Cze 2008    Temat postu:

Raczej ulubione:
* Death Note
* Tsubasa Chronicle
* Ah! My Goddess!

Raczej nieulubione:
* Azumanga Daioh
Więcej nie pamiętam xD Znaczy tych, których nie lubię.
Powrót do góry
malin.



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 10:01, 30 Cze 2008    Temat postu:

Ja kiedyś nałogowo z bratem oglądałam Dragon Ball, i sama pokemony jak byłam mała i głupia xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivy



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:22, 30 Cze 2008    Temat postu:

[raczej] na pewno najgorsza jest brzoskwinia xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 14:51, 30 Cze 2008    Temat postu:

W sumie łatwiej mi stwierdzić czego nie lubię, a zatem jakoś odpycha mnie Dragon Ball. Kiedy byłam młodsza, to mnie to przerażało o.O" (głupia byłam, hje, hje).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malin.



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:22, 30 Cze 2008    Temat postu:

Mehe Agnes xd Ja teraz jakoś nic nie oglądam xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucy



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 1733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z zaświatów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:36, 01 Lip 2008    Temat postu:

Rei-Chan napisał:
Shun napisał:
Rei-Chan napisał:
Geez, przypomniało mi się.
Najgorsze anime jakie w życiu oglądałam znalazłam na anime.wbijam.pl
była taka dziewczyna, która jakimiś promieniami waliła T.T
Żenujące. Tytułu nie pamiętam.


Ale ja pamiętam ;P 'Melancholy of Haruhi Suzumiya'.
Pierwszy odcinek to był film, który oni nakręcili w swoim klubie xD Potem dalej jest normalne anime ;P Chociaż nic specjalnego, wszyscy się tym podjarali jakby to nie wiadomo co było.

tak, tak, dokładnie to.
i tak obejrzałam jeden odcinek i się przeraziłam.

Oglądałam ..
Dziwne to jakoś .
mam jedną piosenkę z tego na MP4 xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Takeru



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:48, 25 Lip 2008    Temat postu:

Najbardziej lubię Digimon i Rycerzy Zodiaku, a nienawidzę Pokemon i Naruto ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewanq
my name is 2pm
<i>my name is 2pm</i>


Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 11219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 9:43, 26 Lip 2008    Temat postu:

Chinatsu napisał:

Średnie jest Elfen Lied

A co myślicie na temat Vexille (nie anime, ale japońskie) ja bym mogła dać 2/5 bo to nie moje klimaty i na dodatek 3D

Elfen Lied było piękne.
A Vexille to jest anime. I było całkiem okay.

Trochę rozszerzę moją listę. awięcawięc.
Dojdzie Lovely Complex, Chobits, Elfen Lied, Jigoku Shoujo, FMA i więcejwięcejwięcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucy



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 1733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z zaświatów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:42, 26 Lip 2008    Temat postu:

Trey Racer napisał:
Chinatsu napisał:

Średnie jest Elfen Lied

A co myślicie na temat Vexille (nie anime, ale japońskie) ja bym mogła dać 2/5 bo to nie moje klimaty i na dodatek 3D

Elfen Lied było piękne.
A Vexille to jest anime. I było całkiem okay.

Trochę rozszerzę moją listę. awięcawięc.
Dojdzie Lovely Complex, Chobits, Elfen Lied, Jigoku Shoujo, FMA i więcejwięcejwięcej.

o tak o tak..
i dojdzie jeszcze Bleach i Death Note <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
weed



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:45, 26 Lip 2008    Temat postu:

Mrah..ja jak na razie obejrzałam tylko Death Note, ale było boskie. xD
Niech ktoś mnie kopnie w dupsko żebym w końcu obejrzała Elfen Lied i Full Metal Panic x3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewanq
my name is 2pm
<i>my name is 2pm</i>


Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 11219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:39, 26 Lip 2008    Temat postu:

*kops w dupsko od Ewki*

Najgorsze anime?
Ergo Proxy nie było takie najlepsze.

Odpycha mnie też na widok przykrych ecchi.

Ja to lubię takie mechy XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aren



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:09, 06 Sie 2008    Temat postu:

najgrosze:
brzoskwinia
(błagam, ludzie :p)
koihime†musō
(kobiety znające sztuki walki na blache. nie wspominając o ich budowie ciała)
rosario to vampire
jest ich jeszcze bardzo dużo, ale wolę nie zniechęcać. każdy gust jest inny.

najlepsze:
vampire knight
death note
ouran
SA
DMC
i lucky star
edit: rozen maiden, nya~


Ostatnio zmieniony przez aren dnia Śro 19:10, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivy



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 11:27, 21 Sie 2008    Temat postu:

Najlepsze: Death Note
Najgorsze: Brzoskwinia ._.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chinatsu



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:47, 30 Sie 2008    Temat postu:

Lucy napisał:
Trey Racer napisał:
Chinatsu napisał:

Średnie jest Elfen Lied

A co myślicie na temat Vexille (nie anime, ale japońskie) ja bym mogła dać 2/5 bo to nie moje klimaty i na dodatek 3D

Elfen Lied było piękne.
A Vexille to jest anime. I było całkiem okay.

Trochę rozszerzę moją listę. awięcawięc.
Dojdzie Lovely Complex, Chobits, Elfen Lied, Jigoku Shoujo, FMA i więcejwięcejwięcej.

o tak o tak..
i dojdzie jeszcze Bleach i Death Note <3

Wiem, że pięknei to bardzo lubiłam oglądając, lecz mi chodzi bardziej o fabułę: Laska uucieka, znajduje ją koleś - to jest jeszcze spoko, jakaś kuzynka sie w nim zakochuje i nienawidzi laski, póxniej dołącza się dziewczynka spod kosza i Nana. Na koniec dziewczynka z długimi włoskami probuje zniszczyć laskę, ale ta się nie daje.. Okazuje się, że ojciec Nany nie był naprawdę jej ojcem, a ojcem dziewczynki z długimi włoskami i razem z dziewczynką z długimi włoskami odchodzą, później dziewczynka z długimi włoskami explozion i jej ojciec też. Lasxce jest przykro więc odchodzi i zostawia Nane z jakąś kuzynką, dziewczynką spod kosza i kolesia samych. THE END

Taka fabuła średnio mi się podoba, ale pomysł śmwietny - wektorki - mrr, mrr. Grafika - muszę przyznać - jest naprawdę cudna i historia Lucy też, ale koniec jest lipny, mogłoby się to skończyć inaczej, albo mogli zrobić drugą część, bo zakończenie kojarzy mi się z desu noto... ..

A tera dodaje animki, które mi się też podobają cz. II

ColourCloud Palace
Bleach
Interlude
Utawarerumono
Zero no Tsukami
Amatsuki
Hikari No Go
Shinigami no Ballad
Shugo Chara

i ps. nie wiem, myślałam, zę animka to 3d nie jest -- jak załóżmy FF, ale tera wiem, że FF VII: AC to też anime

ps. sora za błędy Ops ale komp wolno chodzi i zanim zobaczę, czy popełniłam błąd to minie sporo czasu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:32, 02 Gru 2008    Temat postu:

Najlepsze:
*Code Geass,
*5 centimeter per second
*Wolf's Rain
*Toki wa kakeru shoujo
*Ouran

Najgorsze:
*Legend of Duo Oo' Unwatchable pełną parą.
*Naruto
*Gedo Senki
*Puni Puni Poemi oo. geez.
*Yamato Nadeshiko Shichi Henge sic!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serj



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:43, 05 Gru 2008    Temat postu:

Najlepsze:

#1. Fate/Stay Night (mają zekranizować drugi scenariusz - UBW.Anime będzie prawdopodobnie pod koniec 2009).
#2. Akane Iro Ni Somaru Saka (ciekaw jestem czy powstanie druga seria)
#3. Hatenko Yugi (również ma powstać druga seria)
#4. Code Geass
#5. Clannad ale tylko dla kreski i żeby się zrelaksować po ciężkim dniu :]

Najgorsze:

#1. Naruto
#2. Bleach


Ostatnio zmieniony przez Serj dnia Pią 23:36, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewanq
my name is 2pm
<i>my name is 2pm</i>


Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 11219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 12:20, 19 Gru 2008    Temat postu:

Zapominacie o naprawdę najgorszym anime.


Bobobo bobobobo, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bakacha



Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:45, 29 Gru 2008    Temat postu:

Najgorsze
-Bleach
-Naruto
-Ah My Godnes
-Koihime Muso
-Claymore
Najlepsze
-Elfen Lied
-Witchblade
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kutsuu



Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 20:31, 10 Sty 2009    Temat postu:

Ewan napisał:
Elfen Lied było piękne.


Elfen Lied było naiwne. .0. Bohaterowie puści jak moja lodówka, żadnych ludzkich odczuć.
Idzie dziewczynka, widzi zmasakrowanego gościa, wiec się pyta, czy nic mu się nie stało. Olaboga. Ale mimo swojej naiwności to obejrzałam do końca. Średnie... Jednak nie najgorsze.
Najgorszym anime/najgorszą mangą oficjalnie jest pierwsza seria "Naruto".
Za to najlepszą serią jest Lucky Star i Higurashi no Naku Koro ni. ;33
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Manga & Anime / Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin