Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

"My, dzieci z dworca Zoo"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Czytelnia / Książki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Billy Jean.



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 1415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:04, 03 Lip 2008    Temat postu: "My, dzieci z dworca Zoo"

Czytaliście?
Podobało się?

Ja przeczytałam i polecam ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ElizQa



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błśtk

PostWysłany: Pon 20:04, 07 Lip 2008    Temat postu:

Czytałam ;) Dosyć "poruszająca". Polecam :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Clover
Gość





PostWysłany: Wto 19:53, 08 Lip 2008    Temat postu:

Przeczytałam. Książka dobra i warta polecenia, ale też nie jakaś fantastyczna. W niektórych momentach czytania podsypiałam, strasznie nużące opisy. Tylko jedno mnie trzymało w napięciu - jak zareaguje matka jak się dowie o poczynaniach swojej córeczki i tyle.
Powrót do góry
intears



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:30, 08 Lip 2008    Temat postu:

czytałam pare razy, zakochana byłam w tej książce...

ah, miałam taką schize że zamiast odpędzić mnie od dragów to przyciągała...

bo ja tak zawsze wszystko na odwrót. ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Plastic_Mouth



Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:19, 08 Lip 2008    Temat postu:

Czytałam wiele razy. Książka bardzo mi się podoba, ale to pewnie dlatego, że ja kocham czytać rzeczy oparte na faktach.

Polecam wszystkim, którzy jeszcze jej nie przeczytali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SeeU



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:29, 08 Lip 2008    Temat postu:

Czytałam.

Mało tego, byłam osobiście na Dworcu ZOO w Berlinie parę lat temu. Nie wspominam tego widoku miło - żebrzące dzieci, dorośli... i pomyśleć, że Niemcy to taki bogaty kraj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pierrka



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 5772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 8:56, 10 Lip 2008    Temat postu:

Czytałam
Podobało się
Polecam ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
intears



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:45, 10 Lip 2008    Temat postu:

SeeU napisał:
Czytałam.

Mało tego, byłam osobiście na Dworcu ZOO w Berlinie parę lat temu. Nie wspominam tego widoku miło - żebrzące dzieci, dorośli... i pomyśleć, że Niemcy to taki bogaty kraj.



To nie chodzi o to czy bogaty czy biedny kraj, są miejsca gdzie cały kraj uważa się za bogaty a dzielnice są tak biedne ze nie ma co do garnka włożyć.

Dla mnie `Dzieci z dworca Zoo` otworzyły mi trochę bardziej oczy na to co w koło się dzieje, zaczęłam zauważać że nawet wokół mnie osoby które zaczynają sobie zielsko popalać. Takie w ogóle chore akcje, poza tym, czesto jestem w MONARach razem z ćpunami, przez to wszystko lubię czytać narkotematyczne książki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lunka



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 15:14, 10 Lip 2008    Temat postu:

Nie czytałam, ale wszystko jeszcze przede mną, bo w poniedziałek wypożyczyłam z biblioteki.
Mama poleciła xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Akapit



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z kosmosu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:15, 22 Sty 2009    Temat postu:

czytałam niedawno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Willy



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 2971
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:58, 25 Sty 2009    Temat postu:

Czytałam i trochę się zastanawiałam nad swoim życiem jak to przeczytałam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yadira



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:44, 26 Sty 2009    Temat postu:

Czytałam, raz, bo życie ćpuna znam aż za dobrze.
Ćpuna po jedym odwyku znów wciągnietego w najgorsze bagno świata..
Nevermind.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madziuś
Żona Admina ;P
<i>Żona Admina ;P</i>


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 15950
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:39, 14 Lut 2009    Temat postu:

Świetna książka, ekranizacja także.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bethany
Kompatybilnie z forum
Kompatybilnie z forum


Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 3201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 14:00, 24 Lut 2009    Temat postu:

Spodobała mi się dopiero, kiedy ją przeczytałam po raz drugi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:17, 24 Lut 2009    Temat postu:

Miałam okazję przeczytać tylko do połowy i to już dość dawno temu, ale jakoś nie potrafię się zebrać, żeby ją dokończyć. Trochę zbyt "ciężka" książka jak dla mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adzilla



Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 5040
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kąty, kojarzysz?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:20, 20 Mar 2009    Temat postu:

Jeszcze czytam, ale napewno warto polecić. Wciągnęła mnie strasznie, może dlatego, że sama znam jednego narkomana, a jednego znalam, bo jest juz pod ziemią. Zdecydowanie dobrze napisana książka. Pokazuje to, jak to jest byc nakormanem. Jak się staczają.. Mimo to, że są tacy, to tacy ludzie tez potrafią kochac.. Na swoj sposób, ale.. No.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ovessa



Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 619
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:11, 01 Maj 2009    Temat postu:

Boże... czytałam to. Wstrząsające. Aż się za bardzo wczułam w tą książkę, jak przerywałam na chwilę czytanie, to sama miałam wrażenie jakbym była na herze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juti9



Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nigdzie.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:13, 23 Cze 2009    Temat postu:

czytałam. podoba mi się. książka, która nie ma nic do ukrycia, polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:11, 23 Cze 2009    Temat postu:

Język w tej książce to coś idealnego dla mnie. Czyta się doskonale, mimo przeciągania niektórych wątków w nieskończoność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klauddd



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z domu.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:27, 18 Sie 2009    Temat postu:

niedawno czytałam, świetna książka. 100 razy lepsza niż film, który oglądałam przed przeczytaniem i w ogóle mi się nie podobał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karolajna.



Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:23, 13 Paź 2009    Temat postu:

Bardzo, bardzo mi się podoba. Może trochę za długo mówią o jednej sprawie zamiast przejść od razu do sedna, ale wtedy książka by miała, może z 60 stron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Akapit



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z kosmosu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:36, 06 Gru 2009    Temat postu:

Zaczęłam czytać drugi raz .
Kilka miesięcy temu jak byłam w Berlinie nawet przypatrywałam się nazwom ulic czy przypadkiem to nie są te które są opisane w książce ale nie natrafiłam na nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiler
eat me, i'm sweet
<i>eat me, i'm sweet</i>


Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 16782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 13:29, 13 Gru 2009    Temat postu:

Fanosława napisał:
Język w tej książce to coś idealnego dla mnie. Czyta się doskonale, mimo przeciągania niektórych wątków w nieskończoność.

tak. strasznie długo męczyłam tę książkę pomimo tego, że mi się bardzo podobała. dziewczyna już w połowie książce była na odwyku i wgl, noale życie. uwielbiam taką tematykę narkotyki, seks i młodzież.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trojan.



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cydonia.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 12:52, 30 Gru 2009    Temat postu:

czytałam, podobała mi się. bardzo mną wstrząsnęła, nie mogłam uwierzyć, że to się wydarzyło na prawdę. książkę poleciła mi mama.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molest.



Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:56, 31 Gru 2009    Temat postu:

Czytałam.Książka była straszna.To jest niemożliwe co można zrobić ze swoim życiem i do czego narkotyki doporwdzają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Czytelnia / Książki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin