Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Wiedźmin.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Czytelnia / Książki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adzilla



Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 5040
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kąty, kojarzysz?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:50, 12 Kwi 2008    Temat postu: Wiedźmin.

nie mam pewnosci czy ten temat juz byl xD ale chyba nie xD

Wiedźmin. Chyba każdy z nas prxzynajmneij raz o tym slyszal. ja osobiscie zaczelam czytac dopiero pierwsza czesc i jest spoko ;) A jak wam sie podoba?

Ksiazka nie dla dzieci. xD Ostre sceny xDD +18 xD
mowie, ze od 18 a sama mam 14 xD


Ostatnio zmieniony przez Adzilla dnia Śro 19:27, 21 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:23, 12 Kwi 2008    Temat postu:

Słyszałam oczywiście, ale jakoś nie miałam jeszcze okazji przeczytać...
Kiedyś na pewno się do tego zmuszę ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mirpul



Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarchocity

PostWysłany: Nie 16:41, 13 Kwi 2008    Temat postu:

Hmm...
Nie przepadam za Sapkowskim.
Uwielbiam fantastykę, ale nie Sapkowskiego. Nudne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:06, 29 Kwi 2008    Temat postu:

Mirpul napisał:
Uwielbiam fantastykę, ale nie Sapkowskiego. Nudne.


Dzieci, przestańcie czytać Harryego Pottera!

Geralt ze Spychowa (ave mój tata!) jest przeuroczym osobnikiem (:
Dla mnie absolutnie nie są nudne.
Tu widać ograniczenie niektórych naszych kochanych kolegów.
No i wpływ telewizji XDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:20, 29 Kwi 2008    Temat postu:

Przeczytałam sobie dziś na lekcji wychowawczej dwie kartki trzeciego tomu (niech żyje kolejność) i stwierdzam, że jakbym tak zaczęła to czytać, to pewnie bym się wciągnęła, aczkolwiek za fantastyką nie przepadam.

Fana, a ty to nie czytasz Harry'ego Pottera? ;>
A racja jest jak bułeczka, każdy ma swoją :D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:50, 29 Kwi 2008    Temat postu:

Szósty tom ucięłam w połowie, a siódmego nawet nie ruszyłam, oprócz tych Lucowych scen XDDDD

Ale ja nie offtopuję!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adzilla



Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 5040
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kąty, kojarzysz?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:26, 21 Maj 2008    Temat postu:

Noo, nareszcie jakię mądre ludzie. ;D
Gerlat jest świetny. ;D
A Potter.. Nie powiem, bardzo lubię,ale no ile można. Te 13 razy mi wystraczy. ;D
Wiedźmin, wiedźmin.. Teraz czytam Krew Elfów, eeh, ile tu polistyki, ażczytać się nie chce, no, ale trzeba się dowiedzieć. ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:33, 21 Maj 2008    Temat postu:

Postanowiłam sobie, że w nowym roku szkolnym na bank sobie poczytam. Bo w tym już raczej nie zdążę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adzilla



Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 5040
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kąty, kojarzysz?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 7:56, 22 Maj 2008    Temat postu:

Agnes-a od czego są wakacje? ;PP W sumie, no tak, głupie pytanie. xD Raczej nie od czytania, ale ja i tak bede czytac ;PP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:54, 22 Maj 2008    Temat postu:

Wakacje, wakacjami, ale nie będę miała wtedy skąd tej książki wypożyczyć. Bo w bibliotece publicznej nie ma ;/ Na szczęście szkolna ma spore zasoby ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adzilla



Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 5040
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kąty, kojarzysz?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:45, 22 Maj 2008    Temat postu:

Agnes, u was w skzolenej są wiedzminy? Ale wam faaajnie! U nas nie. W końcu to książka porno, jak mi ktos powiedzial. oO''
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:19, 22 Maj 2008    Temat postu:

W mojej bibliotece jest NIEMAL wszystko, szkoła średnia w końcu ;> A "Wiedźmin" znalazłam ostatnio, podczas poszukiwań czegoś ciekawego. A czy książka porno? Z podobnym stwierdzeniem się jeszcze nie spotkałam ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adzilla



Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 5040
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kąty, kojarzysz?
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 18:12, 22 Maj 2008    Temat postu:

Agnes, aaa.. ;D U mnie nie, w końcu to gimnazjum. TAa, porno. Tak tę książke nazwała moja nauczycielka. Oo""
Powrót do góry
Zobacz profil autora
En.



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:44, 11 Paź 2008    Temat postu:

Nie to fajna nauczycielka oO
Moja babka od polskiego chwaliła Sapkowskiego i Wiedźmina. Sama też go czytam.
Ja wole sobie kupować książki niż wypożyczać ^^ Większa radocha xd Ale niestety kiedy skończy sie kiesoznkowie trzeba czekać na następne i na książke -_-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cziken.



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 2950
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 8:34, 22 Gru 2008    Temat postu:

pana Sapkowskiego czytałam 'Krew elfów' i muszę przyznać, że świetne.
Bardzo mi się podoba język i taki ogólny nastrój. Muszę sięgnąć po więcej jego książek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 19:44, 10 Sty 2009    Temat postu:

No, przed świętami przeczytałam wreszcie Krew elfów i jestem zachwycona.
Normalnie to ja z fantastyką na bakier, ale ta książka mnie oczarowała.
Aktualnie czeka na mnie Czas pogardy, ale najpierw muszę skończyć romans z lekturami... ^^


Eddie.
Literkę mi zjadło.


Ostatnio zmieniony przez Agnes dnia Sob 19:45, 10 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vill



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 3816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rz-ów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:36, 29 Gru 2009    Temat postu:

Jestem w połowie szóstej części. Kocham to, po prostu kocham.
Spotkałam się już z różnymi opiniami, nawet, że Sapkowski jest najgorszym polskim pisarzem... cóż.
Według mnie to jest świetne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:53, 29 Gru 2009    Temat postu:

Praktycznie od Sapkowskiego zaczęła się moja fascynacja polską fantastyką. Albowiem mówcie sobie co tylko chcecie, ale to Polacy tworzą najciekawsze wyimaginowane światy pełne smoków, spektakularnych pojedynków i lejącej się zewsząd krwawej posoki.
Saga Wiedźmińska ma to do siebie, że wciąga szybciej niż ruskie bagno i niesamowicie wpływa na wyobraźnie {i psychikę}. No i ma najlepszych bohaterów drugoplanowych! (: {Regis! <33}
Powrót do góry
Zobacz profil autora
iowa



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 2902
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: underworld
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:03, 29 Gru 2009    Temat postu:

od paru miesięcy czatuję na pierwszą część w bibliotece miejskiej i szkolnej i nic. ciągle nie ma a ja chcę przeczytać!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dopamina



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 12:00, 15 Lut 2010    Temat postu:

Ciężko mi uwierzyć, że ktoś może mówić o sadze, że jest nudna. Owszem, są rzeczy, które można jej zarzucić, ale napięcie jest cały czas na wysokim poziomie i aż się chce szybciej czytać, żeby szybciej się dowiedzieć, co będzie dalej.

Bardzo lubię język Sapkowskiego, szalenie mi się podobają wykreowane przez niego postacie no i ogólnie lubię sagę.

A ludziom, którzy się dopiero za nią zabierają polecam zaczęcie od opowiadań, niby mówią, że nie trzeba, a jednak ja uważam, że są szalenie ważne dla fabuły i byłam bardzo zadowolona, że je znałam wcześniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agatrol



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 1103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:35, 15 Lut 2010    Temat postu:

Wypożyczyłam niedawno "Ostatnie życzenie" (myślałam, że to jest właśnie ta książka, o Wiedźminie), kilka dni temu byłam w bibliotece - znalazłam książkę "Wiedźmin" oO. Teraz zupełnie zgłupiałam, bo nie wiem co jest tą właściwą, czy tomy (począwszy od "Ostatnie życzenie", w którym TEŻ jedno z opowiadań do Wiedźmin), czy całkiem coś innego.

Ludzie, ratujcie *-*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dopamina



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:02, 15 Lut 2010    Temat postu:

to, co czytasz to są opowiadania, książka "Wiedźmin" to też opowiadania (chyba niektóre się pokrywają)
na Twoim miejscu zaczęłabym w ogóle od zbioru: "Miecz przeznaczenia", ale to w zasadzie wszystko jedno.

Zaś Saga o Wiedźminie to już nie są opowiadania tylko powieść w pięciu częściach. Pierwszy tom to "Krew elfów", no i to już wypada czytać po kolei.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agatrol



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 1103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:15, 15 Lut 2010    Temat postu:

dzięęękuuuję Ci bardzo :*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy d'Epee



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 7986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolYca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:33, 15 Lut 2010    Temat postu:

IMO Sapkowski to jeden z najlepszych pisarzy fantasy, jakich mamy obecnie. Ma swój własny, niepowtarzalny styl, a świat przez niego wykreowany cechuje genialnie oddany klimat. A bohaterowie? Różnorodni, trudni do jednoznacznego sklasyfikowania.
Osobiście uwielbiam wątki z duetem Jaskier-Geralt.

Aż mnie naszła ochota na przeczytanie całej sagi od nowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiler
eat me, i'm sweet
<i>eat me, i'm sweet</i>


Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 16782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:47, 22 Kwi 2010    Temat postu:

dopamina napisał:
to, co czytasz to są opowiadania, książka "Wiedźmin" to też opowiadania (chyba niektóre się pokrywają)
na Twoim miejscu zaczęłabym w ogóle od zbioru: "Miecz przeznaczenia", ale to w zasadzie wszystko jedno.

Zaś Saga o Wiedźminie to już nie są opowiadania tylko powieść w pięciu częściach. Pierwszy tom to "Krew elfów", no i to już wypada czytać po kolei.

Właśnie, zabieram się za to od... już paru miesięcy i nigdy nie wiem od czego zacząć. Moi znajomi wiecznie go wychwalają, a jak się pytam od czego zacząć to oni też tak od pierwszej lepszej książki zaczynali. Moja już nawet jutro uda mi się wypożyczyć coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Czytelnia / Książki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin