Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Angelina Jolie

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Film i telewizja / Ludzie kina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozen
Niebywały Słowotok
Niebywały Słowotok


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 2916
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:51, 08 Lip 2009    Temat postu: Angelina Jolie



Angelina Jolie, właśc. Angelina Jolie Voight (ur. 4 czerwca 1975 w Los Angeles) – amerykańska aktorka, Ambasador Dobrej Woli UNHCR oraz członek Rady Stosunków Międzynarodowych. Laureatka Oscara, trzech Złotych Globów i Nagrody Gildii Aktorów Filmowych.

[link widoczny dla zalogowanych] :)

kocham ją za wszystko <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:57, 08 Lip 2009    Temat postu:

jej uroda zapiera dech w piersiach! nie jedna kobieta chciałaby być tak piękna jak Angelina :))))) Jest jedną z aktorek, które bardzo lubię.

Ostatnio zmieniony przez oluń dnia Śro 17:59, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carly



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 3259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:03, 08 Lip 2009    Temat postu:

tu był post

Ostatnio zmieniony przez Carly dnia Sob 12:47, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 19:05, 11 Lip 2009    Temat postu:

ĘDŻIII! *_*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 19:17, 11 Lip 2009    Temat postu:

Bardzo sobie ją cenie, jest piękną i utalentowaną aktorką i kiedyś ukradnę jej usta, bo ma boskie *-*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
effy



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 7010
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 20:41, 11 Lip 2009    Temat postu:

stanisława napisał:
Bardzo sobie ją cenie, jest piękną i utalentowaną aktorką i kiedyś ukradnę jej usta, bo ma boskie *-*

Podpisze się pod tym a od siebie dodam, że uwielbiam ją w Mr. & Mrs. Smith i Bez Granic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martyna_K



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 1563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:42, 31 Lip 2009    Temat postu:

Niezła z niej cizia, ale nie gra za dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:22, 31 Lip 2009    Temat postu:

Martyna_K napisał:
Niezła z niej cizia, ale nie gra za dobrze.


Nie nazwałabym ją cizią, ale niech będzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chaplin



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:59, 07 Sie 2009    Temat postu:

Fanką nie jestem, Angie jest mi raczej obojętna. Aczkolwiek uważam, że nie jest złą aktorką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ann.



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 2795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:42, 08 Sie 2009    Temat postu:

Może i aktorka z niej dobra, ale jakaś wybitna piękność to to nie jest. Są ładniejsze. Ale jako aktorka jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:14, 08 Sie 2009    Temat postu:

Wybitnie jej N-I-E T-R-A-W-I-Ę. A nawet NIE ZNOSZĘ. Niewyobrażalnie działa mi na nerwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karr



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:54, 04 Maj 2010    Temat postu:

Ja za to ją bardzo lubię i cenię. Podoba mi się jej uroda. Podziwiam ją za tak wielką chęć niesienia pomocy ludziom potrzebującym. Jest kobietą o wielkim sercu. Ma niezwykłe podejście do tego wszystkiego. Jest jedną z moich ulubionych aktorek. ;3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:29, 30 Maj 2010    Temat postu:

Ależ ze mnie stronnicza picz, moja sympatia do Ędżi aktualnej zmalała wraz z (a chuj wi, czy nie demagogicznymi) twierdzeniami męża, jakoby była goopyą peezdą. Ale Przerwanej Lekcji Muzyki i roli Ędżi w tejże nigdy nie przestanę wielbić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
melóra
supercalifragilisticexpialidocious <i>supercalifragilisticexpialidocious</i


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 13532
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: where the wild roses grow
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 0:20, 07 Paź 2011    Temat postu:

gra wyjebiście, ale urodą nigdy mnie nie przekonywała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Film i telewizja / Ludzie kina Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin