Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Dan Brown

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Czytelnia / Pisarze i pisarki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 11:03, 08 Lip 2009    Temat postu: Dan Brown

Dan Brown (ur. 22 czerwca 1964 w Exeter w stanie New Hampshire) - amerykański pisarz, autor powieści sensacyjnych.

Powieści:
* Cyfrowa twierdza
* Zwodniczy punkt
* Anioły i demony
* Kod Leonarda da Vinci


Wokół jego książek (zwłaszcza dwóch ostatnich wymienionych) wzbudzano swojego czasu wiele kontrowersji. Z wiadomych względów.
Które przeczytaliście? Podobały się wam? Lubicie styl pisania tego pana?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mardy bum
from Paris with love
<i>from Paris with love</i>


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 4284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radlin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 11:24, 08 Lip 2009    Temat postu:

"Anioły i Demony" pochłonęłam w dwa dni. Polecił mi je mój nauczyciel historii z gimnazjum. Naprawdę fajnie i szybko się czyta. Miód.

Ostatnio zmieniony przez mardy bum dnia Śro 11:26, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 14:53, 08 Lip 2009    Temat postu:

Przeczytałam wszystkie jego książki, cud, miód i orzeszki.
A jak jeszcze raz jakiś moher będzie chciał Brown'a posłać na stos to ja jej dam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:15, 08 Lip 2009    Temat postu:

A ja czytałam tylko Kod Leonarda i żadnego większego wrażenia na mnie nie wywarł. Owszem ciekawe to i zagadkowe ale chyba cały ten szum wokół książki zniszczył mój zapał i przeszłam obok zachwytów, ochów i achów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abyssa
Torresoholiczka
<i>Torresoholiczka</i>


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 14922
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:12, 08 Lip 2009    Temat postu:

Nigdzie nie ma Zwodniczego Punktu, a mam na niego chrapkę. Tata czyta po angielsku i mówi, że dużo polityki jest.
Ma ciekawy styl pisania, wciągający i łatwy do zrozumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kozen
Niebywały Słowotok
Niebywały Słowotok


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 2916
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:17, 08 Lip 2009    Temat postu:

czytałem wszystkie Jego książki, czekam na 'Klucz Salomona'.
pisze ciekawie, a te wszystkie zagadki.. miodzio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:06, 14 Lip 2009    Temat postu:

Przeczytałam wszystkie jego książki oprócz Zwodniczego punktu, którego jak na złość nigdzie nie mogę znaleźć. Jestem bardzo entuzjastycznie nastawiona do jego twórczości, nie tylko wymyśla naprawdę wciągające intrygi, ale potrafi tak zainteresować czytelnika, że książkę dosłownie się "pożera", czekając na ostateczne rozwiązanie akcji. Polecam tego autora z czystym sumieniem, szczególnie Cyfrową twierdzę, która spodobała mi się najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ensis



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:16, 22 Lip 2009    Temat postu:

Czytałem wszystkie poza "Cyfrową Twierdzą". Najfajniejsze "Anioły i Demony". Ogólnie pan już trochę mi się przejadł, no ale cóż... Może zmieni troszkę styl i będzie ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ann.



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 2795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 14:17, 22 Lip 2009    Temat postu:

Czytałam jak na razie tylko "Cyfrową Twierdzę". Facet potrafi trzymać człowieka w niepewności. Już myślałam że się coś rozwiąże, a on nowy wątek dodaje i komplikuje. Aż chce się czytać:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sol89



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:59, 27 Sie 2009    Temat postu:

Dobry pisarz, ma naprawdę oryginalne pomysły, ale czegoś jego książkom brakuje. Dla mnie czytadła na jeden raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:09, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Czytałam Kod Leonarda da Vinci i mi się bardzo podobał, wręcz POŻARŁAM książkę, jest niesamowicie wciągająca! Potem nawet przechodziłam chwilę fascynację samym da Vinci, ale mi przeszło. Książka jest rewelacyjna - czego niestety nie można powiedzieć o filmie, który był dość marny, mimo moich ulubieńców w głównych rolach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guśka
dwa dni w raju


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 6397
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:50, 02 Mar 2011    Temat postu:

Na razie niestety tylko Anioły i demony oraz Kod Leonardo da Vinci :D Ogólnie bardzo lubię, może jakoś nie wiadomo jak szybko ich nie przeczytałam, ale zdecydowanie są super. Teraz zabieram się za Zwodniczy punkt ^^

Ogólnie to do Kodu przymierzałam się wcześniej chyba z 2 razy, dopiero za trzecim razem ją pochłonęłam, wcześniej chyba nie do końca rozumiałam o co w niej chodzi i po prostu mi się nie podobała.

Btw, wyobrażałam sobie Roberta jako takiego wysokiego, szczupłego i przede wszystkich seksownego faceta. Jak zobaczyłam kto go gra w Kodzie... Masakra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy d'Epee



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 7986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolYca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:04, 02 Mar 2011    Temat postu:

Czytałem. To jeden z tych autorów, o których zapominam po tym, jak odstawię książkę na półkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Czytelnia / Pisarze i pisarki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin