Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

greek

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Film i telewizja / Seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Oglądałaś/eś Greek??
tak
50%
 50%  [ 4 ]
nie
50%
 50%  [ 4 ]
nie pamiętam
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 8

Autor Wiadomość
honey bebe ; *



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: miasto grzechu i próżności
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:45, 18 Kwi 2008    Temat postu: greek

Niedawno mtv zaczęło puszczać nowy serial Greek. Każdy nowy odcinek jest puszczany w sobotę o 18.Czy ktoś oglądał bo według mnie jest bardzo fajny i wciąga.Serdecznie polecam ^^

A co wy o nim sądzicie??


Ostatnio zmieniony przez honey bebe ; * dnia Wto 16:06, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Worthy
worthyg.deviantart.com
<i>worthyg.deviantart.com</i>


Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 10372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:50, 18 Kwi 2008    Temat postu:

Na jakim kanale?
Bo jakoś nie kojarzę nazwy..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey bebe ; *



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: miasto grzechu i próżności
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:56, 20 Kwi 2008    Temat postu:

na mtv :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadi.



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:39, 23 Maj 2008    Temat postu:

Mhm... Nawet ciekawe (;
Od czasu do czasu oglądam.

Fajna reklama serialu xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
`pani zbrodni



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 9429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 8:48, 24 Maj 2008    Temat postu:

A o czym to? ;pp ja nie oglądałam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczypiorek7



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 8:53, 24 Maj 2008    Temat postu:

Nie widziałam.
O czym to? ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey bebe ; *



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: miasto grzechu i próżności
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:42, 26 Maj 2008    Temat postu:

to jest w sumie o korporacjach,życiu studentów i takie tam ;)
Niby nic ale wciąga

Tu info z filmweb

Rusty (Jacob Zachar) wprowadza się do akademika przy swoim college'u, w którym studiuje już jego towarzyska siostra - Casey (Spencer Grammer). Rusty chce zmienić swoje życie i college, w którym nie zna nikogo i traktuje jako dobry początek - nie chce już być kojarzony jako kujon; postanawia więc zasilić szeregi jednego z uniwersyteckich bractw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziwna



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 11:26, 08 Cze 2008    Temat postu:

Nie podoba mi się to.
Ja na MTV wolę kreskówki xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maślana



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuchów

PostWysłany: Nie 11:29, 08 Cze 2008    Temat postu:

A ja nie mam MTV xD Ale będę miała w tym tygodniu, to oglądnę :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carol



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1605
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dom dla zmyślonych przyjacioł pani Foster
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:19, 29 Lip 2008    Temat postu:

ostatnio byl maraton.
Czasem oglądam, nawet fajne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Film i telewizja / Seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin