Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Świat według Bundych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Film i telewizja / Seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:20, 23 Kwi 2008    Temat postu: Świat według Bundych

Wikipedia. napisał:
Świat według Bundych (w oryginale Married... with Children – żonaty... z dziećmi) to amerykański serial komediowy, opowiadający o losach chicagowskiej rodziny nieudaczników o nazwisku Bundy. Serial powstawał dla amerykańskiej telewizji FOX w latach 1987-1997.

Kocham ten Serial ;]
Kocham Al'a ;]
Jest suuuper!
Czy ktoś też ogląda Bundych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey bebe ; *



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: miasto grzechu i próżności
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:35, 23 Kwi 2008    Temat postu:

kiedyś oglądałam a teraz nie chce mi sie spojrzeć kiedy leci.
Christina Applegate i All <3
xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:36, 23 Kwi 2008    Temat postu:

O poniedziałku do Piątku o 15:15.
ALE JEST MÓJ!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:59, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Al jest moim uosobieniem telewizyjnym w stu procentach xDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:01, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Nie mów, że dajesz łapę do Gacii..???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:05, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Mówiłam bardziej o uosobieniu i podejściu do życia :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadi.



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:08, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Wr, nie lubię tego. Wkurza mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Ja nie widzę w tym nic smiesznego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiata



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 1972
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:44, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Szkoda, że już nie ma Buda i Kelly tych co kiedyś tylko jakieś nowe dzieciaki. Tamta Kelly była świetna :D
Bardzo lubię ten serial. Lubię te sytuacje, a najbardziej teksty jakie tam padają. Nie raz chciałam zapamiętać co powiedziano, ale zapominam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:07, 24 Kwi 2008    Temat postu:

O, jak ja lubię takie idiotyczne sitcomy XDDDD. Również utożsamiam się z Alem.

Dawno tego nie oglądałam, czy to jeszcze w ogóle leci?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:23, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Łał. Aż tyle osób to lubi? Dlaczego mnie to nie bawi? Wg mnie ot jest gorsze od "I kto tu rządzi".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:24, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Bo to typowy komizm absurdu, trzeba lubić ten gatunek ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Themerrier.



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 4857
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Gdyni.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:07, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Ja tam to lubię. ;p Może i głupie, ale ja lubię właśnie taki humor. :> Ale Al jest boski. xDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nicole



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:16, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Jak przychodzę ze szkoły to zawsze to leci i oglądam ^^ Takie sobie xDD Najlepiej jak Al ciśnie Marcy.. [czy jak jej tam]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiata



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 1972
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:52, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Oj tak, lubię jak Al naśmiewa się z Marcy ;] np "Cześć, Bud. Och, przepraszam – cześć, Marcy." (o ile ktoś wie o co chodzi).
A dziś przypomniała mi się pewna scena, która wtedy mi się podobała :)
Al musiał pracować jako Mikołaj przed świętami, dzieci siadały mu na kolanie. Przyszła Marcy, siedzi mu na kolanie, a niedaleko szuka jej Jefferson i tak idzie wzdłuż kolejki dzieciaków i w końcu łapie któregoś chłopaka z tyłu za ramię i mówi "Marcy?", pomyłka, ale idzie dalej, jest już koło Ala i Marcy i tak do niej zaczyna mówić coś w stylu "Przepraszam chłopczyku..." XD to było dobre.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:59, 24 Kwi 2008    Temat postu:

"Marcy! Miej odwagę stanąć do mnie twarzą, kiedy do mnie mówisz! Oooops, już stoisz przodem! Do cholery, musimy sprawić Ci koszulkę z napisem „przód” i „tył”!
Ten Cytat jest Najlepszy xD Leje z Niego xD
Kto oglądał wczorajszy odcinek?? Wie ktoś jak nazywa sie ta piosenka : Łaa Szubi Raa, ona była w tym odcinku i chyba w reklamie jakiegoś paliwa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mniszka



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 7481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:05, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Kocham ten serial!
Tak z niego polewam, że aż mama na mnie krzyczy,
bo za głośno xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiata



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 1972
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:07, 24 Kwi 2008    Temat postu:

A ja wczorajszy przegapiłam :< nie wiem co za piosenka.
A fajny był też odcinek w którym Al gdzieś zadzwonił i ciągle musiał wybierać numerek. Kiedy doszło już do końca i prawie udało mu się, to Kelly odłożyła słuchawkę :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:11, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Misiata napisał:
A ja wczorajszy przegapiłam :< nie wiem co za piosenka.
A fajny był też odcinek w którym Al gdzieś zadzwonił i ciągle musiał wybierać numerek. Kiedy doszło już do końca i prawie udało mu się, to Kelly odłożyła słuchawkę :D


No, ten tez był super.
A dla tych co nie oglądają od początku : Pierwszym mężem Marcy nie był Jefferson tylko ... Steve
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Themerrier.



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 4857
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Gdyni.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:20, 25 Kwi 2008    Temat postu:

"Tata psychopata" to jest w Budnych czy w jakimś innym serialu? xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cormakaiju



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:27, 25 Kwi 2008    Temat postu:

''tata psychopata" jest w Bundych, a jakże! :D

Oglądałam kiedyś. Nawet zabawny ten serial. Wszyscy są siebie warci, ale najbardziej lubiłam Kelly i Ala.
No i jeszcze Marcy i Jefferson. Ich chyba nawet bardziej...
Mój ulubiony odcinek to ten, jak zamieszkali w supermarkecie ^^.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiata



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 1972
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:46, 25 Kwi 2008    Temat postu:

A dzisiaj Al ładnie się zachował w odcinku :D nie zdradził Pegg mimo takiej okazji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 15:59, 25 Kwi 2008    Temat postu:

Tak pół na pół. Nie oglądam sama od siebie, ale jeżeli akurat trafię na nich w telewizji, to pooglądam xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guśka
dwa dni w raju


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 6397
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:35, 25 Kwi 2008    Temat postu:

Y. To o tych ludziach, co mieszkają/mieszali w sklepie?Xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 20:13, 25 Kwi 2008    Temat postu:

Dokładnie ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Film i telewizja / Seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin