Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Amicalle

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:40, 05 Sie 2010    Temat postu: Amicalle

Imię: Katarzyna {uwielbiam}
Nick/i: Amicalle, Kasiahy, dawniej - pchła :p
Data urodzin (+ rok ur.) i imienin: 15/08/1992 + 29 kwietnia
Państwo: polska polska polska
Miasto: Warszawa :>
Zainteresowania: w skrócie: filmy, harcerstwo, francuski, ostatnio scrabble. A, lubię też jeść :D
Cechy charakteru: Mega pozytywna w każdej sytuacji, miła i sympatyczna! Cholernie silna psychicznie, dzielna dziołcha, która zawsze sobie radzi. Uparta jak osioł i zosia-samosia. 'Zdolna, ale leniwa', a przynajmniej tak lepiej brzmi niż 'po prostu leń'. Inteligentna, tak sądzę. I nieśmiała bywam w dużych grupach. W skrócie: JESTEM FAJNA.
Wygląd: malutka, szczuplutka, na figurę nie narzekam. Włosy do ramion - mahoniowe. Oczy błękitne, ktoś kiedyś stwierdził, że mają barwę 'rozlanej wody', cokolwiek ma to oznaczać. Ku mej uciesze kilka malutkich piegów się ostatnio pojawiło na mej buzi. :)

ULUBIONE:

Pisarz: Haruki Murakami, Eric-Emmanuel Schmitt, Jane Austen. więcej nie ma, bo za mało czytam :c
Książka: seria Ani z Zielonego Wzgórza, Mistrz i Małgorzata, Achaja, Zwierzenia Georgii Nicolson, Plotkara, Trzy metry nad niebem, Norwegian wood, Tam, gdzie spadają anioły.
Aktor/aktorka: Audrey Hepburn, Marion Cotillard, Helena Bonham Carter, Penelope Cruz, Meryl Streep, Winona Ryder + Johnny Depp, Tom Hanks, Brad Pitt, Leonardo diCaprio.. można by wymieniać.
Sport: jazda na rowerze, piłka nożna, łyżwiarstwo
Sportowiec: brak, nie interesuję się sportem.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: łojezu, trudne to. Emiliana Torrini, Katie Melua, Regina Spektor, Hey, Nosowska, Maria Peszek, wszelkie wokalistki, muzyka z bajek, więcej tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Film/serial: Bajki Disneya, Amelia, Les Choristes, Bękarty Wojny, Fight Club, Skazani na Shawshank, Zielona Mila, Keith, Chocolat, Juno, Chicago, Paris, je t'aime, A Clockwork Orange, A Walk to Remember, Once, Love Actually, , The Notebook, Forrest Gump(1994), An Education, 500 Days of Summer (!!!), Bridget Jones' Diary, When Harry met Sally... więcej na [link widoczny dla zalogowanych]
Program telewizyjny: żaden, nie oglądam telewizji.
Pora roku: każda ma coś w sobie. ale najbardziej kocham wiosnę, kiedy cały świat budzi się do życia, drzewa zielenieją, a jesienno-zimowe chandry mijają.
Kolor: fioletowy!
Przedmiot szkolny: francuski, polski, historia, PRZERWA :D
Danie: kurczak curry {bardzo curry!} z sosem na mleku kokosowym, fasolka szparagowa z kalafiorem, polane bułeczką z jajkiem sadzonym i kefirem, burrito/tortilla autorstwa mojego mężczyzny, biały ser z tuńczykiem i kukurydzą, sharma w hamurabim {sphinx </3}. i dużo innych :D

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: FIZYKA, zdecydowanie. hejt.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół:raczej nie mam znienawidzonych, jak coś mi się nie podoba, to po prostu tego nie słucham, tyle :3
Serial/Film: wszystkie nudne, wtórne, nieciekawe. takie, które nigdy nie powinny zostać nakręcone.
Program telewizyjny: nie oglądam telewizji, więc znów - brak.
Sławna osoba: wszystkie, które są bufonami. nie lubię.

INNE:

Religia: protestantyzm, wyznanie ewangelicko-augsburskie.
Znak zodiaku: LEW, miau.
Strona/blog: [link widoczny dla zalogowanych]
Wymarzony zawód: taki, który będzie mi przynosił radość z wykonywanej pracy. nie mam wymarzonego, konkretnego. może tłumacz?
Życiowe motto: Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go pierwszy raz! - Eric Emmanuel Schmitt, Oskar i Pani Róża
Co cenisz w drugiej osobie? szczerość, dobroć, inteligencję i poczucie humoru!
Jak trafiłeś/aś na forum? za sprawą Melóry, spytałam, czy gdzieś aktualnie forumuje i oto jestem :)



Najbardziej... lubię spacery przepełnione rozmowami z ludźmi. oraz jedzenie :D
Zazwyczaj... gdzieś latam, trudno mnie uświadczyć w domu. {no chyba, że mam złamaną nogę...}
Chciałabym... mieć szczęśliwe życie i zrealizować swoje plany.
Muszę... nauczyć się gotować i pokonać własne lenistwo.
Najchętniej... wyjechałabym gdzieś teraz.
Rzadko kiedy... udaje mi się przestać pić. zawsze jest ten 'ostatni'...
Lubię... zostawać sama w domu i śpiewać na cały głos!
Z trudem... przechodzę obok sklepów z butami bez zatrzymania się.
Unikam... fałszywych ludzi.
Potrafię... pokonać przeciwności losu.
Z łatwością... pojawia się uśmiech na mej twarzy :)
Nienawidzę... mojej rozpadającej się klawiatury, hipokryzji i brzydkich butów.
Szukam... drobnych przyjemności.
Nie umiem... wypowiadać się na głos w dużej grupie ludzi.
Wierzę... w Boga, przyjaźń i miłość. w siebie też.
Sama... nie poradziłabym sobie.
Nigdy... nie zapomnę ostatnich 3 lat.

no, taki skrócik mojej skromnej osoby. na pewno będę uaktualniać, bo pewnie sobie przypomnę jeszcze parę rzeczy później. :)


Ostatnio zmieniony przez Amicalle dnia Sob 2:28, 04 Lut 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Themerrier.



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 4857
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Gdyni.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:24, 05 Sie 2010    Temat postu: Re: Amicalle

Amicalle napisał:

Państwo: polska polska polska
Zainteresowania: w skrócie: filmy
Cechy charakteru:miła i sympatyczna! nieśmiała bywam w dużych grupach.
Wygląd: malutka. Oczy błękitne.

ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Audrey Hepburn, Penelope Cruz, Meryl Streep, Johnny Depp
Sport: jazda na rowerze, piłka nożna
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Hey, Nosowska
Pora roku: każda ma coś w sobie. ale najbardziej kocham wiosnę, kiedy cały świat budzi się do życia, drzewa zielenieją, a jesienno-zimowe chandry mijają.
Kolor: fioletowy!
Przedmiot szkolny: polski, historia, PRZERWA :D,

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: FIZYKA, zdecydowanie. hejt.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół:raczej nie mam znienawidzonych, jak coś mi się nie podoba, to po prostu tego nie słucham, tyle :3
Serial/Film: wszystkie nudne, wtórne, nieciekawe. takie, które nigdy nie powinny zostać nakręcone.
Sławna osoba: wszystkie, które są bufonami. nie luubię.

INNE:

Znak zodiaku: LEW, miau.
Wymarzony zawód: taki, który będzie mi przynosił radość z wykonywanej pracy.
Co cenisz w drugiej osobie? szczerość, dobroć, inteligencję i poczucie humoru!


Najbardziej... lubię spacery przepełnione rozmowami z ludźmi.
Chciałabym... mieć szczęśliwe życie i spełnić swoje plany.
Muszę... pokonać własne lenistwo.
Najchętniej... wyjechałabym gdzieś teraz.
Lubię... zostawać sama w domu
Unikam... fałszywych ludzi.
Z łatwością... pojawia się uśmiech na mej twarzy :)
Nienawidzę... hipokryzji i brzydkich butów.
Szukam... drobnych przyjemności.
Wierzę... w Boga, przyjaźń i miłość.
Sama... nie poradziłabym sobie.


no, taki skrócik mojej skromnej osoby. na pewno będę uaktualniać, bo pewnie sobe przypomnę jeszcze parę rzeczy później. :)


no, to tyle mamy wspólnego. :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:45, 05 Sie 2010    Temat postu: Re: Amicalle

Amicalle napisał:
Państwo: polska polska polska
Zainteresowania: lubię też jeść :D
Cechy charakteru: 'Zdolna, ale leniwa', a przynajmniej tak lepiej brzmi niż 'po prostu leń'. I nieśmiała bywam w dużych grupach.
Wygląd: malutka, na figurę nie narzekam.

ULUBIONE:

Książka: Mistrz i Małgorzata
Aktor/aktorka: Johnny Depp
Program telewizyjny: {nie kanał!} żaden, nie oglądam telewizji.
Pora roku: każda ma coś w sobie.
Przedmiot szkolny: polski


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: FIZYKA, zdecydowanie. hejt.
Sławna osoba: wszystkie, które są bufonami. nie luubię.

INNE:

Co cenisz w drugiej osobie? dobroć, inteligencję i poczucie humoru!



Chciałabym... mieć szczęśliwe życie i spełnić swoje plany.
Muszę... nauczyć się gotować i pokonać własne lenistwo.
Najchętniej... wyjechałabym gdzieś teraz.
Unikam... fałszywych ludzi.
Nienawidzę... hipokryzji
Nie umiem... wypowiadać się na głos w dużej grupie ludzi.

To chyba wszystko, co nas łączy ;> Nawet tego sporo!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orześ.
sex on fire
<i>sex on fire</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 11024
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:54, 05 Sie 2010    Temat postu:

Też widzę wiele wspólnych rzeczy ale ze mnie leń i nie chce mi sie podkreślać. I łoł, nie wiedziałam żeś z Warszawy :3 to wyśle ci ciasto, oki XD?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:29, 05 Sie 2010    Temat postu:

Tak, tak, warszawa, białołęka :> więc nie tak daleko, ale przy poczcie polskiej ciasto będzie szło z taką predkością, jakbym mieszkała w Chinach ;x
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orześ.
sex on fire
<i>sex on fire</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 11024
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:52, 05 Sie 2010    Temat postu:

a tak jeszcze btw. pytałam sie o to w mojej wizytówce ale mogłaś tam nie zagladać wiec tego zadam je tutaj: a ty gdzie chodzisz do liceum/technikum? ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:59, 05 Sie 2010    Temat postu: Re: Amicalle

Warszawa jest fajna.

Amicalle napisał:
Zainteresowania: filmy (...) A, lubię też jeść :D
Cechy charakteru: Uparta jak osioł (...) 'Zdolna, ale leniwa' (...) Inteligentna, tak sądzę. I nieśmiała bywam w dużych grupach. W skrócie: JESTEM FAJNA. /rodzaj męski, noo :d/

ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Audrey Hepburn, Meryl Streep, Johnny Depp
Sport: łyżwiarstwo
Film/serial: Bajki Disneya, Forrest Gump (1994)
Przedmiot szkolny: polski

ZNIENAWIDZONE:

Serial/Film: wszystkie nudne, wtórne, nieciekawe. takie, które nigdy nie powinny zostać nakręcone.

INNE:

Co cenisz w drugiej osobie? szczerość, dobroć, inteligencję i poczucie humoru!


Najbardziej... lubię spacery przepełnione rozmowami z ludźmi. oraz jedzenie :D
Chciałabym... mieć szczęśliwe życie i spełnić swoje plany.
Muszę... (...) pokonać własne lenistwo.
Najchętniej... wyjechałabym gdzieś teraz.
Lubię... zostawać sama w domu i śpiewać na cały głos!
Unikam... fałszywych ludzi.
Z łatwością... pojawia się uśmiech na mej twarzy :)
Nienawidzę... mojej rozpadającej się klawiatury, hipokryzji i brzydkich butów.
Wierzę... w Boga, przyjaźń i miłość. w siebie też.


Tyle wspólnych. Dobre motto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 19:21, 05 Sie 2010    Temat postu:

Orześ. napisał:
a tak jeszcze btw. pytałam sie o to w mojej wizytówce ale mogłaś tam nie zagladać wiec tego zadam je tutaj: a ty gdzie chodzisz do liceum/technikum? ^^

Do XVI LO im. S. Sempołowskiej (13 w Warszawie hoho!), we wrześniu zaczynam 6 rok w tej zacnej placówce, bo chodziłam tam też do gimnazjum. Aby tam teraz idzie zresztą :>
sawyer napisał:
Warszawa jest fajna. (...) Dobre motto.

wiemx2 :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orześ.
sex on fire
<i>sex on fire</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 11024
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 19:45, 05 Sie 2010    Temat postu:

Chciałam tam iść ale nie było dla mnie profilu który by mi w pełni odpowiadał :3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy d'Epee



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 7986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolYca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:20, 05 Sie 2010    Temat postu: Re: Amicalle

Amicalle napisał:
Państwo: polska polska polska
Miasto: Warszawa :>

ULUBIONE:

Książka: Mistrz i Małgorzata
Program telewizyjny: {nie kanał!} żaden, nie oglądam telewizji.
Kolor: fioletowy!

ZNIENAWIDZONE:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół:raczej nie mam znienawidzonych, jak coś mi się nie podoba, to po prostu tego nie słucham, tyle :3
Program telewizyjny: nie oglądam telewizji, więc znów - brak.


INNE:
Co cenisz w drugiej osobie? szczerość, inteligencję

Chciałabym... mieć szczęśliwe życie i spełnić swoje plany.
Potrafię... pokonać przeciwności losu.
Nienawidzę... hipokryzji i brzydkich butów.

Ufff, tylko tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 21:06, 05 Sie 2010    Temat postu:

Orześ. napisał:
Chciałam tam iść ale nie było dla mnie profilu który by mi w pełni odpowiadał :3

ciesz się, nawet nie wiesz ile razy w ciągu roku powtarzałabyś jak ja nienawidzę tej szkoły, mówię Ci.
Roy d'Epee napisał:
(...) Ufff, tylko tyle.

to zabrzmiało trochę jak 'jak-dobrze-że-nie-mamy-więcej-nic-wspólnego :|'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 23:09, 05 Sie 2010    Temat postu: Re: Amicalle

Amicalle napisał:

Państwo: polska polska polska
Zainteresowania: lubię też jeść :D
Cechy charakteru: miła, 'Zdolna, ale leniwa', a przynajmniej tak lepiej brzmi niż 'po prostu leń'. Inteligentna, tak sądzę. I nieśmiała bywam w dużych grupach.

ULUBIONE:


Książka: Mistrz i Małgorzata
Aktor/aktorka: Helena Bonham Carter, Penelope Cruz, Meryl Streep, Winona Ryder + Johnny Depp,
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Hey, Nosowska,
Program telewizyjny: {nie kanał!} żaden, nie oglądam telewizji.
Pora roku: każda ma coś w sobie. ale najbardziej kocham wiosnę, kiedy cały świat budzi się do życia, drzewa zielenieją, a jesienno-zimowe chandry mijają.
Kolor: fioletowy!
Przedmiot szkolny: francuski, polski, historia, PRZERWA :D,
Danie: burrito/tortilla, sharma w hamurabim {sphinx </3}.

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: FIZYKA, zdecydowanie. hejt.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół:raczej nie mam znienawidzonych, jak coś mi się nie podoba, to po prostu tego nie słucham, tyle :3
Serial/Film: wszystkie nudne, wtórne, nieciekawe. takie, które nigdy nie powinny zostać nakręcone.
Program telewizyjny: nie oglądam telewizji, więc znów - brak.
Sławna osoba: wszystkie, które są bufonami. nie luubię.

INNE:

Wymarzony zawód: taki, który będzie mi przynosił radość z wykonywanej pracy. nie mam wymarzonego, konkretnego.
Co cenisz w drugiej osobie? szczerość, dobroć, inteligencję i poczucie humoru!


Chciałabym... mieć szczęśliwe życie i spełnić swoje plany.
Muszę... nauczyć się gotować i pokonać własne lenistwo.
Najchętniej... wyjechałabym gdzieś teraz.
Lubię... zostawać sama w domu i śpiewać na cały głos!
Unikam... fałszywych ludzi.
Nienawidzę... hipokryzji i brzydkich butów.
Szukam... drobnych przyjemności.
Nie umiem... wypowiadać się na głos w dużej grupie ludzi.


Hey i Nosowska, to się chwali. A pisze to słuchając Fire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin