Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Blogi dawno temu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe strony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:55, 18 Sty 2008    Temat postu:

takie skromne było to forum.; p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:27, 18 Sty 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

<lol>


Omg... [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez sawyer dnia Pią 22:39, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alicja
oh, you look so beautiful tonight


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 3754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prawe drzwi na lewo

PostWysłany: Pią 22:40, 18 Sty 2008    Temat postu:

WorthyGoddness napisał:
Mój blog dawno temu [ładniejsze lay'e]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Sam początek x]

Wam też nagłówki sie nie wyświetlają?


Pamiętam te laye xDD Pamiętaaam ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furia_x333



Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: no wiadomo :PPP
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 0:11, 19 Sty 2008    Temat postu:

O lol... Stare w-o-w... żal.pl xD A jaki nagłówek...
Teraz moje-ulubione-hot-star xD co ja widzę... PCD! o jezuuu... już ich nie lubię ;]
A teraz pomoce-sweet-kagry... nie chcą wyjść... ;(

Blog mojej przyjaciółki... O lol xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadi.



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:02, 19 Sty 2008    Temat postu:

Przydatna stronka xdd
Ohoho. Jak wchodze na mój stary blog to po prostu... ;x
Powrót do góry
Zobacz profil autora
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:09, 19 Sty 2008    Temat postu:

Kacper ;] napisał:
http://web.archive.org/web/20060613191248/img161.imageshack.us/img161/7208/kacper1gm.gif

<lol>


Omg... [link widoczny dla zalogowanych]


Te blinki są zajebiaszcze.;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:11, 19 Sty 2008    Temat postu:

sam robiłeś ?
pewnie na Paincie :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marti
Gość





PostWysłany: Sob 21:38, 19 Sty 2008    Temat postu:

O tej stronce była mowa w którejś notce Paul4, kiedyś...
Powrót do góry
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:56, 19 Sty 2008    Temat postu:

Lena. napisał:
sam robiłeś ?
pewnie na Paincie :P


Taaak ;] Ahhh... fajnie wtedy było ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
amnesia



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:40, 22 Sty 2008    Temat postu:

O jejciu!Prawie się ropłakałam,jak zobaczyłam swojego pierwszego bloga.Świetna strona,niebiańska;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alicja
oh, you look so beautiful tonight


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 3754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prawe drzwi na lewo

PostWysłany: Wto 17:48, 22 Sty 2008    Temat postu:

Bóó :( A u mnie się nie da... :( Mój pierwszy adres to [link widoczny dla zalogowanych] ale z zamówieniami pierwszy to [link widoczny dla zalogowanych] ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika91



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin ^^
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 17:51, 02 Mar 2008    Temat postu:

Ja to znam od Pauli.
Super ta stronka :)

A oto mój sweet blogasek xD
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuki.



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 3108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:07, 02 Mar 2008    Temat postu:

Taak. Mojego starego też niestety nie ma..
Tzn. nadla mam ten sam blog, ale była zmiana adresu, i akurat nie ma materiałów z tamtego adresu ; (
Monika91 - aż się boję ;d
niee. za duża dawka różu jak dla mnie xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felicja
sex, drugs and rock n' roll


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 8348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: main street.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 22:05, 02 Mar 2008    Temat postu:

Ja pamiętam mój pierwszy blog... [link widoczny dla zalogowanych] oczywiście sweet i TrAfFkA :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadi.



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 12:48, 03 Mar 2008    Temat postu:

Ołłł gaszz... Weszłam na mój X_x' Ojej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jeremy
i'm on the radio!
<i>i'm on the radio!</i>


Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 11194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 12:52, 03 Mar 2008    Temat postu:

heh znalazłam swojego ;) Ale miał wtedy czaje xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika91



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin ^^
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 14:18, 03 Mar 2008    Temat postu:

KuKi95 napisał:
Taak. Mojego starego też niestety nie ma..
Tzn. nadla mam ten sam blog, ale była zmiana adresu, i akurat nie ma materiałów z tamtego adresu ; (
Monika91 - aż się boję ;d
niee. za duża dawka różu jak dla mnie xd



No wiesh?? Nie podoba ci się mój sweet, pinky blog??
Jak możesh... xD hehe nie, no żartuję...
Haha, o nie jakie notki i jeszcze Tokio Hotel w albumie...
Bosh...

*ze wstydu wyskakuje przez okno*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovise;3



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 1504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zabrza
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:41, 23 Mar 2008    Temat postu:

Nie działa mi xD.
Szkodaaa...
Buuuu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Billy Jean.



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 1415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 19:44, 23 Mar 2008    Temat postu:

Bo to są grymasy stronki :P niektóre nie działaja :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kinglot



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 3019
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z czarno-białego filmu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 8:08, 24 Mar 2008    Temat postu:

Mój blog tam jest..l.Jak był czarny...Ale nie ładują sie obrazki....Tylko są takie znaczki X
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vimka



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą takie pytania? o_O

PostWysłany: Pon 10:27, 24 Mar 2008    Temat postu:

A mi nic nie chce wejść :( Nie wiem jak to się robi:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aigle.



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z domu, to jasne.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:55, 24 Mar 2008    Temat postu:

:( a dobry-pies i my-nala to sie włączyć nie chce . wrrr. focha mam na stronę. ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuki.



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 3108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:18, 24 Mar 2008    Temat postu:

świetny ten blink Kacpra xdddddddddddddd

tylko jeden link do starego forum mi się otworzył.
i i nie mogę patrzeć, bo mi znowu żal du*ę ściska xdd

łaał blog Kacpra . jaki fajny, szkoda, że nie równy ..

jednego mojego bloga nie ma w archiwum. agr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sweetewa:*
V-ce Miss Forum 2006


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 2992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolica.

PostWysłany: Pon 23:31, 24 Mar 2008    Temat postu:

hahahaha.a to było tak niedawno.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coraline



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 3300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z hollywood
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 23:56, 24 Mar 2008    Temat postu:

aż wstyd się przyznać

[link widoczny dla zalogowanych]

jaki słłiiiiit xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe strony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin