Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Narzekalnia
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe strony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiata



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 1972
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:53, 04 Lip 2008    Temat postu: Narzekalnia

Chyba nie było tutaj jeszcze takiej strony.
Może niektórzy z Was dostali to na swoje skrzynki mailowe.
Jak tylko przeczytałam o co w tym chodzi to od razu pomyślałam "Genialnie! To coś odpowiedniego dla mnie :D "

[link widoczny dla zalogowanych]

Co sądzicie o tym?

...czego to nie wymyślą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shiny93



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 2121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:59, 04 Lip 2008    Temat postu:

Przypomina mi to 'Wypłaczcie się' z OFG ;D Trochę nie dla mnie, bo ja mało narzekam, ale pomysł był niezły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadi.



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:43, 04 Lip 2008    Temat postu:

Może się przydać podczas złego humoru xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 20:28, 04 Lip 2008    Temat postu:

Niezła stronka ^^
Może kiedyś się tam wypłaczę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Royallka
Gość





PostWysłany: Pią 20:46, 04 Lip 2008    Temat postu:

całkiem, kiedyś się przyda ;]
Powrót do góry
Ainee



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:03, 05 Lip 2008    Temat postu:

Może się przyda. ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pierrka



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 5772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:04, 05 Lip 2008    Temat postu:

Nawet, nawet ;]
Ciekawe to
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marionette



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:10, 05 Lip 2008    Temat postu:

Ponarzekam, że nie mogę ściągnąć mangi i że na stronie(stronie z mangą) dyskryminacja dziewczyn jest ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Billy Jean.



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 1415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:11, 05 Lip 2008    Temat postu:

Hehe, ciekawe ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chaplin



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 15:21, 05 Lip 2008    Temat postu:

Nie mam zwyczaju narzekać, więc strona raczej nie dla mnie. :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mormolyke
riot grrrl
<i>riot grrrl</i>


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 16574
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zza obiektywu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 15:26, 05 Lip 2008    Temat postu:

Ja ponarzekam, że nie urodziłam się 30 lat wcześniej >,<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chaplin



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 16:45, 05 Lip 2008    Temat postu:

Exthrem napisał:
Ja ponarzekam, że nie urodziłam się 30 lat wcześniej >,<

Heh, ja zawsze powtarzam, że urodziłam się co najmniej pięćdziesiąt lat za późno. :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mormolyke
riot grrrl
<i>riot grrrl</i>


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 16574
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zza obiektywu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 18:30, 05 Lip 2008    Temat postu:

Addien napisał:
Exthrem napisał:
Ja ponarzekam, że nie urodziłam się 30 lat wcześniej >,<

Heh, ja zawsze powtarzam, że urodziłam się co najmniej pięćdziesiąt lat za późno. :)

ja to 50 może nie, ale 40 jak najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kinglot



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 3019
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z czarno-białego filmu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 6:16, 07 Lip 2008    Temat postu:

Pomysł na stronkę dobry. Ja osobiście nie narzekam sama z siebie(choć zdarza się) tylko jak np cos zlego mi ktos cos zrobi lub powie to pisze na malych karteczkach co o tym/nim sadze ,....Od razu lepiej:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crime



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 9832
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:02, 11 Lip 2008    Temat postu:

Fajna strona ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Queen93



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Milanówek ^^
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:03, 17 Lip 2008    Temat postu:

fajna strona, podałam ten adres kolezance która ciągle do mnie narzeka xdd teraz moze chociaz troche 'zejdzie mi z glowy' hehe xddd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiata



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 1972
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:56, 17 Lip 2008    Temat postu:

Ja już się troszkę w to wkręciłam. W sumie to najbardziej lubię dostawanie i dawanie komentarzy bo tak można kogoś fajnego wyczaić :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Charlottówna



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 15:43, 18 Lip 2008    Temat postu:

Hehe lajtowe ^^
Skorzystam kiedy :D czemu nie ^^ 8) :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kate13



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 7584
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:04, 18 Lip 2008    Temat postu:

Jak będę miała ochotę ponarzekać to wejdę i napiszę... ;] Mam nadzieję, że moja klawiatura to przeżyje.. Ciekawy portal x]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:05, 18 Lip 2008    Temat postu:

Niezłe. W sam raz na mój dzisiejszy nastrój.

Exthrem napisał:
Addien napisał:
Exthrem napisał:
Ja ponarzekam, że nie urodziłam się 30 lat wcześniej >,<

Heh, ja zawsze powtarzam, że urodziłam się co najmniej pięćdziesiąt lat za późno. :)

ja to 50 może nie, ale 40 jak najbardziej.


Zgadzam się w stu procentach.
Mając obecnie lat 35-40 miałabym jakieś szanse zostać sto pierwszą żoną Rogera Taylora *nie ma na siebie słów*.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janek



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:51, 31 Lip 2008    Temat postu:

ja też dołączyłem. Fajnie można podzielić sie swoimi problemami. Czemu nie może znajdzie się rozwiązanie ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soar
Psychic spies from China


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 8164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piętra wyżej
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:32, 31 Lip 2008    Temat postu:

Raczej mi niepotrzebne, ale dla niektórych może być przydatne ;b
Wszyscy mają tam prawie te same problemy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:42, 31 Lip 2008    Temat postu:

Strona spoko ale nie dla mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madziuś
Żona Admina ;P
<i>Żona Admina ;P</i>


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 15950
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:35, 02 Sie 2008    Temat postu:

Idę się wypłakać. xD
Fajna stronka. :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lovise;3



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 1504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zabrza
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:55, 02 Sie 2008    Temat postu:

Narazie nie mam żadnego powodu, by pomarudzić xD.
Ale pomysł niezły ;).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe strony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin