 |
 | KODY/TIPSY - The Sims 2 - Zwierzaki |  |
physic system.
Dołączył: 27 Lis 2006 |
Posty: 4593 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: cela numer trzydzieści. Płeć:  |
|
 |
Wysłany: Czw 14:07, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Tu Daję Kody tipsy i instrukcję Jeśli Ktoś , ma Te Simsy albo zamierza mieć :D
Kody:
Podczas gry wciśnij klawisz [CTRL] + [SHIFT] + [C]. Otworzy się specjalne okno, a następnie wpisz:
rosebud - 1000 Simoleons
auto_level - narzędzia architektoniczne automatycznie dostrajają się do wymaganego poziomu
house [house number] - załadowanie określonego domu
flush - przeniesienie aplikacji do pliku VM w systemie Windows NT.
crash - wyrzucenie gry z pamięci
water_tool - tworzenie wodnej fosy lub strumienia
edit_char - tryb modyfikacji postaci
interests - wyświetla charakterystykę postaci
draw_all_frames on/off - włączenie/wyłączenie animacji
preview_anims on/off - włącza/wyłącza podgląd animacji
draw_floorable on/off - włącza/wyłącza siatkę podłogi
assert - wymusza potwierdzanie do testów
map_edit on/off - włącza/wyłącza edytor map
move_objects on/off - włącza/wyłącza możliwość przesuwania przedmiotów
sweep on/off - włącza/wyłącza odświeżanie
tile_info on/off - włącza/wyłącza wyświetlanie informacji o dachu
tutorial off - nie generują się obiekty przykładowe podczas ładowania domu treningowego
restore_tut - włącza pełną funkcjonalność treningu
tile_info - statystyki programistyczne
quit - wyjście z gry
rotation [0-3] - obraca kamerę
save - zapisanie bieżącego domu
history - zapisanie historii rodziny
draw_routes on/off - wyświetla/ukrywa trasę wybranej postaci
autonomy [1-100] - ustawa poziom autonomii postaci
sim_speed [-1000-1000] - ustawia szybkość gry
edit_grass [number] - ustawia kolor trawy
grow_grass [0-150] - ustawia szybkość wzrostu trawy
sim_limit [milliseconds] - ustawia maksymalny czas trwania symulacji
sim_speed [-1000 - 1000] - ustawia szybkość symulacji
set_hour [1-24] - ustawia godzinę
visitor_control - umożliwia kontrolę nad gośćmi
cam_mode - przełącza tryb kamery
all_menus - udostępnia wszystkie opcje dialogowe
music - przełącza muzykę
sound - przełacza dźwięk
reload_people - całkowite przeładowanie modeli ludzkich
plugh - sim mówi 'plugh'
porntipsguzzardo - sim mówi 'porntipsguzzardo'
xyzzy - sim mówi 'xyzzy'
Wprowadzenie do świata gry zwierzaków urozmaici codzienne życie Simów. Będziecie mogli wybierać spośród wielu istniejących ras i ich odmian. Ponadto, funkcja tworzenia zwierzaków umożliwi zaprojektowanie wymarzonych, wiernych przyjaciół poprzez wybór sylwetki, znaków szczególnych, a nawet osobowości! Mając na uwadze mnogość zapowiadanych opcji, można być pewnym, iż The Sims 2 Zwierzaki zagwarantuje wiele zaskakujących sytuacji!
Będziecie tresować swoje zwierzęta, bawić się z nimi w parku, ubierać w nowe kostiumy, a nawet zatrudniać je do pracy! Zupełnie tak jak w rzeczywistości, nowi przyjaciele wymagać będą troskliwej opieki. Zlekceważony kot zapewne rozszarpie pazurkami nową kanapę, a pozostawienie psa obok świeżo posadzonych kwiatów może okazać się bardzo nierozsądne!
Polska wersja językowa.
Screeny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
 |
|
 |
 | |  |
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Czw 15:15, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Jezu, kobito, te kody są nie tylko w Zwierzakach ale też w innych.
Pozaty widać, że to nie ty to pisałaś, tylko wszystko skopiowałaś, ze Screenami włącznie.
|
|
Olunia
Gość
|
 |
Wysłany: Czw 15:46, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
No właśnie
|
|
Chocolatte
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 3410 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z miasta ;>> |
|
 |
Wysłany: Czw 16:04, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
No a one są chyba tylko do The Sims...(chodzi mi o 1cz.)
|
|
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Czw 16:51, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Nie, one są do TS2, poznalam po zdjeciach
|
|
olciaczek
Dołączył: 04 Lis 2006 |
Posty: 120 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 17:06, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Bardzo fajne. Ciekawe z kąd to wziełaś ??:P
|
|
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Czw 18:01, 14 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Moim zdaniem z [link widoczny dla zalogowanych] , to jest zywcem skopiowane. Pewnie nawet nie masz tej gry.
|
|
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Pią 9:51, 15 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ok, przyznaje sie do błędu, myślałam, że jakby miała to by własne foty dała, ale mi sie przypomniało, że ja też mam TS2 a foty na bloga dałam z SimsWeba. Przyznaje sie do błędu oficjalnie przed całym forum i przepraszam Angel
|
|
Sweetewa:*
V-ce Miss Forum 2006
Dołączył: 20 Cze 2006 |
Posty: 2992 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: stolica. |
|
 |
Wysłany: Wto 16:58, 19 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
nie chce nic...mowic..ale czy "niektorzy" nie są przypadkiem zazdrośni..i nie potrafią przyjać do siebie, ze inni moga być lepsi..lub tez chcą się wykazac?
|
|
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Wto 17:49, 19 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ok, ale moglaby chociaz napisac, ze "skopiowane z ..." , a tutaj nic. Prawa autorskie to jednakk coś jest...
|
|
Li$a
Dołączył: 19 Gru 2006 |
Posty: 542 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Olsztyn |
|
 |
Wysłany: Nie 13:39, 24 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
ojejku moze niektorzy nie znja tej strony i podala tekody zeby byly na forum nie atakujcie tak ludzi opanujcie sie
|
|
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Śro 9:41, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ok, ale przyznaj ze mogla napisac ze to z tej strony, bo inaczej to lamanie praw autorskich
|
|
Angie96
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 1151 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 9:52, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Nie masz wszystkich.Jeszcze:
motherlode-500 simoleonów
i jeszcze jeden ale nie pamiętam już:D
|
|
Chocolatte
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 3410 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z miasta ;>> |
|
 |
Wysłany: Śro 11:28, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
coś na k... nie pamiętam jak to sie pisze..
|
|
Chocolatte
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 3410 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z miasta ;>> |
|
 |
Wysłany: Śro 13:21, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
chyba tak
|
|
Mirpul
Dołączył: 09 Cze 2006 |
Posty: 1468 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tarchocity |
|
 |
Wysłany: Śro 15:28, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
motherlode i katching sa do zwyklego TS2, ale w innych tez dzialaja
|
|
Chocolatte
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 3410 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z miasta ;>> |
|
 |
Wysłany: Śro 17:10, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
działają
|
|
Li$a
Dołączył: 19 Gru 2006 |
Posty: 542 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Olsztyn |
|
 |
Wysłany: Śro 17:29, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
mnie juz simsy sie znudzily
|
|
Chocolatte
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 3410 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z miasta ;>> |
|
 |
Wysłany: Śro 17:44, 27 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
 |
mi też bo nie moge kodów wpisywac...
nie chce mi się prubować ale Mirpul (thx) dała mi sposób... musze sprubowac...
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
|
|
|
|  |