 |
Czy Lubisz Need for Speed? |
Tak |
|
92% |
[ 23 ] |
Nie |
|
0% |
[ 0 ] |
Taka Sobie |
|
8% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 25 |
|
 |
 | |  |
krystol
Dołączył: 13 Cze 2008 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 15:12, 13 Cze 2008 |
|
 |
|
 |
 |
Need for Speed: Most Wanted stanowi kolejną część serii, rozwijanej od połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Po nocnych eskapadach z obu odsłon Need for Speed: Underground przyszedł czas na poruszanie się sportowym samochodem w warunkach zgoła odmiennych. Nadal jednak zabawa toczy się w jednej metropolii o całkiem sporej powierzchni i dużym zróżnicowaniu w materii zabudowy (dzielnice mieszkaniowe, strefy przemysłowe etc.).
Rozgrywka stawia przed nami zadanie zyskania miana najlepszego ulicznego kierowcy w ramach tzw. Czarnej Listy, mającego na przysłowiowym pieńku z potencjalnymi rywalami, jak również ze stróżami prawa w radiowozach. Zatem nie tylko bierzemy udział w licznych nielegalnych wyścigach w normalnym dziennym ruchu miejskim, ale także nierzadko uciekamy przez zawziętymi policjantami. Warto zauważyć, że w momencie wystąpienia sytuacji o wysokim stopniu niebezpieczeństwa (np. nagłe wyjechanie ciężarówki z drogi podporządkowanej) włącza się chwilowe spowolnienie akcji a la słynny efekt bullet-time z filmowej trylogii The Matrix, dzięki czemu można stosunkowo spokojnie i precyzyjnie wykonać odpowiednie manewry.
Standardowo developerzy zatroszczyli się o uzyskanie należytych licencji, aby w wirtualnej rzeczywistości znalazło się wiele autentycznych samochodów – m.in. BMW M3 i Mazda RX-8. Każdy wóz podatny jest na tuning zewnętrzny i wewnętrzny, a zatem wedle uznania montujemy spoilery, zmieniamy powłokę lakierniczą, ulepszamy układ napędowy, zakładamy profesjonalne komplety ogumienia etc. Dodatkowo czterokołowce ulegają realistycznym uszkodzeniom, więc czołowe spotkanie z betonową ścianą przy nadmiernej prędkości zwyczajnie kończy rozgrywkę.
Twórcy Need for Speed: Most Wanted dołożyli wszelkich starań, aby ich dzieło reprezentowało mistrzowski poziom wizualny. Trójwymiarowe modele pojazdów i wszystkie elementy otoczenia wykonano z wyjątkową dbałością o drobne szczegóły, celem zadowolenia nawet największych graficznych purystów. Ponadto zaimplementowano dynamiczną ścieżkę dźwiękową, jak również prawdziwą gratkę dla entuzjastów zabawy wieloosobowej w postaci trybu online.
Ktoś chciał opis ^^ jak coś to jest z encyklopedii gier ;p
|
|
 |
|
 |
 | |  |
 |
 | |  |
 |
 | |  |
 |
 | |  |
 |
 | |  |
 |
 | |  |
Antychryst
Dołączył: 28 Lis 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Płeć:  |
|
 |
Wysłany: Nie 10:40, 29 Lis 2009 |
|
 |
|
 |
 |
Cichosza. napisał: | uwielbiam Carbona.Świetna to gra,no *_* | Jeżeli dla Pani, Carbon to świetna gra, to albo Pani nie grała zbyt dużo (już nawet w inne części tej serii), albo nie wiem.
Obecnie trochę mi smutno, że tak dobra seria zeszła na kompletne dno.
Kilka ostatnich produkcji to kompletna klapa i porażka ze strony EA.
Gra stała się nużąca, zero innowacji, głupie 'udoskonalenia' i wciąż to samo, bez klimatu i chęci pozostania przy monitorze.
Ale jakby sięgnąć pamięcią to nie zawsze tak było, oj nie. Kiedyś seria Need For Speed była iście genialna. Wypadałoby tutaj wspomnieć o takich podtytułach jak Hot Pursuit, czy oba Underground'y.
Jeśli ktoś nie grał w któreś z tych wyżej wymienionych, to naprawdę ma czego żałować. Jeszcze pamiętam te zarwane noce nad Undergroundem. Wtedy była to seria, w którą grałeś i grałeś, a uderzający klimat i grywalność nie pozwalały oderwać się od fotela.
Cóż; było, minęło.
Ale sentyment pozostanie.
|
|
 |
 | |  |
Ziajek
Dołączył: 25 Lis 2010 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 17:17, 25 Lis 2010 |
|
 |
|
 |
 |
Jak dla mnie najlepszą częścią był Underground 2, kolejne częśći już tak nie wciągały, chociaż teraz jest nowa częśc która zapowiada się obiecująca.
A tak apropo to polecam tę serie wszytskim fanom wyścigówek ^^
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 2
|
|
|
|  |