Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Skyrim

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Gry komputerowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieobliczalna



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:49, 08 Sty 2013    Temat postu: Skyrim

Moze ktos podzela moje uwielbienie do tej gry ?
Bardzo wciagajaca gra, genialna grafika i bardzo rozbudowana fabuła. Nie wiem czy jest jakiś element na który mogłabym tutaj narzekac. Szkoda tylko, ze mój laptop ledwie ciągnie, ale cieszę sie, że ją w ogóle uruchamia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamysto



Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:02, 24 Lut 2013    Temat postu:

Ja grałem trochę w Skyrima. Do 20 któregoś levelu doszedłem i dalej mi się nie chce. Fakt, grafika jest cudowna, klimat jest ciekawy a cała gra monstrualnie rozbudowana. Chyba, aż zbytnio rozbudowana jak dla mnie =)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiloszGracz



Dołączył: 01 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:10, 01 Mar 2013    Temat postu:

Ja również trochę pograłem... znaczy się gram jeszcze w Skyrima.
Nie mam wiele czasu więc się rozdrabniam i może po dwie lub trzy godzinki na tydzień, tak od dwóch miesięcy. Wracam jak do serialu :)

Fajna gra. Gdybym miał więcej wolnego siadłbym na dłużej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Candyboy



Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:27, 25 Lip 2013    Temat postu:

Gra jest świetna, ale mi się znudziła po kilku miesiącach mimo instalacji dziesiątek modów poprawiających grę i dodających różne urozmaicenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomal



Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz/Korzenna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:25, 20 Sie 2013    Temat postu:

Klimat, możliwości interakcji oraz grafika na plus.
Na minus system rozwoju postaci i magia. Szkoda, że nie mogę tworzyć własnych zaklęć. Poza tym nie ma tam czaru na otwieranie zamków, co mnie osobiście baaardzo boli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Gry komputerowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin