Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

hex

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hex



Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:04, 23 Gru 2012    Temat postu: hex

wiem, że nikogo to nie obchodzi ani trochę, ale nudzi mi sięęę


Imię: Olcia
Nick/i: Nie powiem, bo znajdziecie mnie w internetach
Data urodzenia: Wrzesień '93
Państwo: Polsza
Miasto: Olsztyn
Wygląd: Piękny *heh* 180cm, długaśne brązowo-rude włosy, no nie wiem co jeszcze, ludzie mi mówią, że mam ładną talię ehehe.
Cechy charakteru: Wszystko, co określa słowo 'pojebana'. No, ogólnie ostatnio staram się być miła, z różnym skutkiem mi to wychodzi. Czasem jeżdżę po ludziach.
Zainteresowania: Spanie, zdjątka, filmy, muzyka, dyskoteki, chłopaki... Ale ogólnie to spanie.


ULUBIONE:

Pisarz: Larsson, Zafon, Palachniuk.
Książka: Fight Club, trylogia Milennium, ogólnie nie mam, bo książki czytam zazwyczaj raz i żadna mnie jeszcze jakoś nie zauroczyła bardzo (to tyczy się też pisarzy).
Aktor/aktorka: Oj dużo, Hopkins, Oldman, Depp, Pacino, Freeman, Pitt, Ledger, Bonham Carter, M. Perry; +przystojniaczki, na których lubię popatrzeć: Somerhalder, Padalecki, Ackles, A. Skarsgard, Macht i tacy tam inni.
Sport: Spanie
Muzyk/zespół muzyczny: Wszystko, teraz The Black Keys, Black Sabbath, Led Zeppelin, Metallica, Marilyn Manson, Depeche Mode, Kasabian, Crystal Fighters, Crystal Castles, Florence, Rolling Stones, Jack White w każdej postaci, MJ, SOAD, Adele, Shakira, jakieś electro, tekno, indję, rock, Justin Bieber i no nie wiem, wszyscy inni utalentowani;
Film/serial: O panie, wszystko. Suits, House, HIMYM, Dexter, TBBT, AHS (+ Gossip Girl, TVD, True Blood i reszta ich pokroju jako guilty pleasure), a z filmów to wszystkie Tarantino (Wściekłe psy <3), The Dark Knight, Skazani na Shawshank, 12 gniewnych ludzi, Burton, Nolan, Scorsese, Coen; [link widoczny dla zalogowanych]
Program telewizyjny: Ukryta prawda itp. Nie oglądam TV w sumie.
Pora roku: Lato
Kolor: Wszystkie ładne, byle nie srakowate
Przedmiot szkolny: W szkole wszystko hejtowałam, teraz powiedzmy, że anatomia, paraztrologia też ujdzie
Danie: Bitches love cake


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: Wszystko, chemia
Muzyk/zespół muzyczny: Nie mam.
Serial/Film: Nie mam, pochłaniam wszystko.
Program telewizyjny: Nope.
Sławna osoba: Nicolas Cage!!!!!!!!


INNE:

Religia: nie
Strona/blog: sex-for-breakfast.blogspot.com
Wymarzony zawód: Żona multimiliardera
Życiowe motto: "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win."
Co cenisz w drugiej osobie? Oprócz wyglądu? :D Poczucie humoru, dystans do siebie, inteligencję.
Jak trafiłeś/aś na forum?: Nie pamiętam.



Najbardziej... lubię spać i jeść.
Zazwyczaj... śpię za długo i jem za dużo.
Chciałabym... żeby zima nie istniała.
Muszę... przestać być niemiła.
Najchętniej... zapadłabym w sen zimowy.
Rzadko kiedy... chcę wychodzić z domu przy temperaturze poniżej +10.
Lubię... ciepełko i jedzonko.
Z trudem... się skupiam.
Unikam... okazywania uczuć.
Potrafię... zrobić zajebiste ciasta.
Z łatwością... jeżdżę ludzi.
Nienawidzę... nurkować i ogólnie zanurzać głowy w wodzie.
Szukam... drugiej połówki ;_;
Nie umiem... zrobić gwiazdy.
Wierzę... że kiedyś będę szczęśliwa.
Sam... Winchester.
Nigdy... nie mów nigdy. HEHE żartuję, Nigdy nie zjem pomidora.


Ostatnio zmieniony przez hex dnia Nie 14:27, 23 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:33, 23 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:

Państwo: Polsza
Wygląd: ludzie mi mówią, że mam ładną talię ehehe.
Cechy charakteru: Wszystko, co określa słowo 'pojebana'. No, ogólnie ostatnio staram się być miła, z różnym skutkiem mi to wychodzi. Czasem jeżdżę po ludziach.
Zainteresowania: muzyka


ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Hopkins, Oldman, Depp, Pacino, Freeman, Bonham Carter
Muzyk/zespół muzyczny: Depeche Mode, Florence, tekno, indję,
Film/serial: a z filmów to wszystkie Tarantino (Wściekłe psy <3), Skazani na Shawshank, Scorsese

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: chemia

INNE:

Co cenisz w drugiej osobie? Oprócz wyglądu? :D Poczucie humoru, dystans do siebie, inteligencję.


Lubię... ciepełko i jedzonko.
Potrafię... zrobić zajebiste ciasta.


Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:41, 23 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:
Zainteresowania: Spanie, zdjątka, filmy, muzyka (...) Ale ogólnie to spanie.

ULUBIONE:
Aktor/aktorka: Oldman, Depp, Ledger, Bonham Carter +przystojniaczki, na których lubię popatrzeć: Padalecki, Ackles
Sport: Spanie
Muzyk/zespół muzyczny: Wszystko, Florence, SOAD, Adele, Shakira,indję, rock, Justin Bieber i no nie wiem, wszyscy inni utalentowani;
Film/serial: House, AHS, The Dark Knight, Burton, Nolan
Danie: Bitches love cake

ZNIENAWIDZONE:
Muzyk/zespół muzyczny: Nie mam.
Serial/Film: Nie mam, pochłaniam wszystko.
Program telewizyjny: Nope.
Sławna osoba: Nicolas Cage!!!!!!!!


INNE:
Religia: nie
Życiowe motto: "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win."
Co cenisz w drugiej osobie? Oprócz wyglądu? :D Poczucie humoru, dystans do siebie, inteligencję.

Najbardziej... lubię spać i jeść.
Zazwyczaj... śpię za długo i jem za dużo.
Muszę... przestać być niemiła.
Najchętniej... zapadłabym w sen zimowy.
Unikam... okazywania uczuć.
Z łatwością... jeżdżę ludzi.
Nienawidzę... nurkować i ogólnie zanurzać głowy w wodzie.
Nie umiem... zrobić gwiazdy.
Wierzę... że kiedyś będę szczęśliwa.
Sam... Winchester.
Nigdy... nie mów nigdy. HEHE żartuję, Nigdy nie zjem pomidora.

SAM WINCHESTER O TAK <3
i myślałam, że tylko ja nie jem pomidorów <3

w sumie, to światopoglądowo całkiem sporo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:42, 23 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:
wiem, że nikogo to nie obchodzi ani trochę


u'r right


Cytat:
Cechy charakteru: Wszystko, co określa słowo 'pojebana'. No, ogólnie ostatnio staram się być miła, z różnym skutkiem mi to wychodzi. Czasem jeżdżę po ludziach.
Zainteresowania: Spanie, filmy, muzyka, [...] Ale ogólnie to spanie.

ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Depp, Freeman, Pitt, Somerhalder, Padalecki, A. Skarsgard
Sport: Spanie
Muzyk/zespół muzyczny: The Black Keys, Florence, Rolling Stones, MJ, Adele, Justin Bieber
Film/serial:House, HIMYM, AHS (+TVD, True Blood), Nolan,
Program telewizyjny: Nie oglądam TV w sumie.
Pora roku: Lato
Danie: Bitches love cake


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: chemia

INNE:

Wymarzony zawód: Żona multimiliardera
Co cenisz w drugiej osobie? Oprócz wyglądu? :D Poczucie humoru, dystans do siebie, inteligencję.



Najbardziej... lubię spać i jeść.
Zazwyczaj... śpię za długo i jem za dużo.
Muszę... przestać być niemiła.
Najchętniej... zapadłabym w sen zimowy.
Rzadko kiedy... chcę wychodzić z domu przy temperaturze poniżej +10.
Lubię... ciepełko i jedzonko.
Z trudem... się skupiam.
Unikam... okazywania uczuć.
Potrafię... zrobić zajebiste ciasta.
Z łatwością... jeżdżę ludzi.
Wierzę... że kiedyś będę szczęśliwa.
Sam... Winchester.


Tyle w sumie wspólnego, trochę jest. Ociągałaś się z tymi trzema stówkami. :D
(i nie przestawaj oglądac ahs i tvd ok)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Głos Spod Kanapy



Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:44, 23 Gru 2012    Temat postu:

Tak bardzo kocham Cię za Larssona, ale o tym już chyba wspomniałem : D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hex



Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:53, 23 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

brzóska napisał:
i myślałam, że tylko ja nie jem pomidorów <3

pomidory na szafot :|

jelon napisał:
Tyle w sumie wspólnego, trochę jest. Ociągałaś się z tymi trzema stówkami. :D
(i nie przestawaj oglądac ahs i tvd ok)

no i jeszcze gimbusiarska morda, jak nie nałożę tapety
(ok)

Głos Spod Kanapy napisał:
Tak bardzo kocham Cię za Larssona, ale o tym już chyba wspomniałem : D

wystarczy przeczytać kilka książek i już mję kochasz, oja <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:58, 23 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:
brzóska napisał:
i myślałam, że tylko ja nie jem pomidorów <3

pomidory na szafot :|

no ej, zawsze wybieram ze wszystkiego pomidorasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hex



Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 15:01, 23 Gru 2012    Temat postu:

ja nawet nie wybieram, bo ten ich złowieszczy sok i tak na wszystko wokół wchodzi i już po jedzeniu ;|
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 15:13, 23 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:

jelon napisał:
Tyle w sumie wspólnego, trochę jest. Ociągałaś się z tymi trzema stówkami. :D
(i nie przestawaj oglądac ahs i tvd ok)

no i jeszcze gimbusiarska morda, jak nie nałożę tapety
(ok)


Nadal nie wierzę, że się do tego otwarcie przyznajesz. : DD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swordfishtrombonist



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:47, 24 Gru 2012    Temat postu:

Jakby nie było, ładna dzieweczka z Ciebie. A, i na gust chyba nie ma co narzekać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:28, 24 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:
Jak trafiłeś/aś na forum?: Nie pamiętam.

HEHE no, to było jakieś pięć czy sześć lat temu, to fakt, można zapomnieć XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moondance
best safety lies in fear


Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 3070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Caprica
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:41, 24 Gru 2012    Temat postu: Re: hex

hex napisał:

Cechy charakteru: Wszystko, co określa słowo 'pojebana'. No, ogólnie ostatnio staram się być miła, z różnym skutkiem mi to wychodzi.
Zainteresowania: Spanie, filmy, muzyka... Ale ogólnie to spanie.


ULUBIONE:

Pisarz: Zafon
Aktor/aktorka: Oldman, Depp, Bonham Carter, Somerhalder, Padalecki, Ackles, A. Skarsgard, Macht i tacy tam inni.
Sport: Spanie
Muzyk/zespół muzyczny: Depeche Mode, Crystal Castles, Florence,
Film/serial: O panie, wszystko. Suits, House, HIMYM, a z filmów to The Dark Knight
Program telewizyjny: Ukryta prawda itp. Nie oglądam TV w sumie.

INNE:

Co cenisz w drugiej osobie? Oprócz wyglądu? :D Poczucie humoru, dystans do siebie, inteligencję.

Najbardziej... lubię spać i jeść.
Najchętniej... zapadłabym w sen zimowy.
Rzadko kiedy... chcę wychodzić z domu przy temperaturze poniżej +10.
Lubię... ciepełko i jedzonko.
Z trudem... się skupiam.
Unikam... okazywania uczuć.
Nienawidzę... nurkować i ogólnie zanurzać głowy w wodzie.
Nie umiem... zrobić gwiazdy.
Wierzę... że kiedyś będę szczęśliwa.
Sam... Winchester.
Nigdy... nie mów nigdy. HEHE żartuję, Nigdy nie zjem pomidora.


Przy Sam... dostałam czystego zakwiku : D
I o jeny, MACHT! SUITS! *wstawia gif wiadomy z LET ME LOVE YOOOOOOOU*


Ostatnio zmieniony przez Moondance dnia Pon 23:04, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin