Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Kitsun / aktualizacja 23.08.12
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 1:00, 25 Gru 2011    Temat postu: Kitsun / aktualizacja 23.08.12

Imię: Olga
Nick/i: Kitsun
Data urodzenia: 7.08.1997
Państwo: Polska
Miasto: Przemyśl
Wygląd: starzeję się to nie wiem
Cechy charakteru: zło wcielone
Zainteresowania: śpię, jem, oglądam filmy, słucham muzyki, staram się zrozumieć ludzką psychikę


ULUBIONE:

Pisarz: -
Książka: -
Aktor/aktorka: Leonardo DiCaprio, Ezra Miller
Sport: jedzenie hamburgerów na czas
Sportowiec: -
Muzyk/zespół muzyczny: Eminem, Paktofonika, rhcp, coś polskiego (jakiś tam GrubSon, Ostry), soundtracki lubię
Serial/film: True Blood, American Horror Story, Skins/Wrong Turn, Butterfly Effect, Inception (zbyt dużo akcji było jednak przebrnąć się da), 8 mila
Program telewizyjny: Nie oglądam TV
Pora roku: jesień
Kolor: -
Przedmiot szkolny: polski, angielski
Danie: naczosy z serem


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: geografia
Muzyk/zespół muzyczny: viva i mtv
Serial/Film: polskie nowoczesne/-
Program telewizyjny: x factor, big brother itd
Sławna osoba: Putin


INNE:

Religia: Bóg tak kościół nie
Strona/blog: -
Wymarzony zawód: tak żeby się dobrze pracowało i były z tego pieniądze
Życiowe motto: God gave you them shoes, to fit you, so put 'em on and wear 'em. Be yourself, man. Be proud of who you are.
Co cenisz w drugiej osobie?: prawdomówność i inteligencję
Jak trafiłeś/aś na forum?: gogle



Najbardziej... chce mi się spać w dzień
Zazwyczaj... chodzę w trampkach
Chciałbym... rozumieć geografię
Muszę... w końcu posprzątać w pokoju
Najchętniej... piszę czarnym długopisem
Rzadko kiedy... wyczekuję na coś na co mam określoną datę
Lubię... zapach benzyny
Z trudem... nie śmieję się w pozornie poważnej sytuacji
Unikam... małych dzieci
Potrafię... chodzić jak Mario Bros
Z łatwością... robię łódki z papieru
Nienawidzę... pazerności
Szukam... książki do angielskiego. Od roku.
Nie umiem... -
Wierzę... że nie mamy wolnej woli
Sam... zawsze robię wszystkie prace do szkoły.
Nigdy... nie widziałam Niemca


Ostatnio zmieniony przez jelon dnia Czw 1:06, 23 Sie 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 1:20, 25 Gru 2011    Temat postu:

Chodzenie w samych legginsach jest cool.

Przeraziła mnie trochę ta wizytówka. Ale to mi się spodobało:
Cytat:
Sławna osoba: Putin

: D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 1:31, 25 Gru 2011    Temat postu:

^ aweś, nie używam słowa kól. a chodzę w tych leginsach, bo po prostu źle się czuję w spodniach, a te leginsy są z takiego czegoś dżinsopodobnego i ludzie uznają to za spodnie, więc nie ma różnicy, więc, no. xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 1:37, 25 Gru 2011    Temat postu:

Dopóki nie masz fałdek, które niebezpiecznie chcą się uwolnić, to nie jest to takie złe.
I tak dalej, i tak dalej. Nie chcę sobie obrzydzać kolacji. :S
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 1:39, 25 Gru 2011    Temat postu:

njemam,njemam :d
ale chyba i tak muszę pomyśleć nad jakimiś spodniami, bo już siostra mnie wyciągnęła ostatnio po jakieś.
ale okej, koniec tfórczej rozmowy o leginsach xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:53, 26 Gru 2011    Temat postu:

Kitsune napisał:
ULUBIONE:
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Britney Spears


OJEJ : D Ale weź sprecyzuj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:05, 26 Gru 2011    Temat postu:

^niktnjemiałotymwjedzieć,noalezdybyłamsięnaodwagęiwogóle:ddddddd

no cóż. nie jest to jakieś wielkie-fanatyczne-coś, jednak lubię jej słuchać. baardzo. teraz się niestety wypala, ale nadal ma to coś, więc jest sentyment. ale stare utwory... ! Everytime mogłabym słuchać cały czas. tak samo jak One More Time. O dziwo, nawet Gimme More mi się podoba, mimo że jest z "tych nowszych".
I cenię też ją za to, że robi piosenki i do tańczenia i do posiedzenia (chociaż teraz to raczej tylko te do tańczenia:<), a nie jak taka rijana, co wszystko miksuje i robi piosenkę do tańczenia o nieszczęśliwej miłości, gdzie potem nagle coś się dzieje i zgrywa "ostrego lachona", który potrafi zastrzelić swojego bojfrenda czy kogo tam. :333
Ale nigdy nie piłam w Starbucksie. : <


Ostatnio zmieniony przez jelon dnia Pon 15:06, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:00, 26 Gru 2011    Temat postu:

Zainteresowania psychologia. A co dokładniej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:17, 26 Gru 2011    Temat postu:

^ interesuje mnie sposób patrzenia na świat ludzi, czym się kierują oceniając różne rzeczy, ich emocjami, postrzeganiem świata (dlaczego postrzegają go tak a nie inaczej, bo wiadomo - każdy ma swoją własną "wizję" świata). poza tym straszne dużo obserwuję, potrafię ocenic człowieka po tym, jak się zachowuje, co mówi, co robi. nieraz wiem, co człowiek sobie myśli, wyczuwam to po prostu - nawet psycholog szkolny (wszystkich tam ciągają -,-) powiedział, że mam jakiś szósty zmysł czy coś. i pytał się nawet, czy nie chcę iść na socjologię czy coś, no bo wyczuwam te wszystkie relacje międzyludzkie itepe.
aa, no i podświadomość jest dla mnie potęgą. czym ona jest - duszą, intuicją czy może w pewnej części sumieniem (bo po części jesteśmy "świadomi swojego sumienia", a nie wiadomo przecież czy w całej) albo instynktem samozachowawczym... ludzi umysł i nasza psychika kryją w sobie tyle zagadek i jest to straszne fascynujące. nawet bardziej niż matematyka. chociaż nie, są tak samo ;d
w ogóle to myśl, ile można zdziałać samą psychiką, strasznie mnie nakręca. sama się już nauczyłam jednej rzeczy, odkąd sobie zaczęłam zdawać sprawę z tego, ile mogę zdziałać, wmawiając coś sobie - np. przez ostatnie 2 tygodnie zajebiście bolało mnie gardło. ale myślałam sobie to tylko ciało, odetnij się od tego, przecież nic ci nie będzie i nauczyłam się tak jakby to "ignorować". tzn, boli mnie to gardło nawet teraz i to boli, ale umiem to ignorować ;d

ależ najebałam -,-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:38, 26 Gru 2011    Temat postu:

Zaciekawiło mnie to bo sama uczę się psychologii i pedagogiki ;) No faktycznie z tego co czytam to masz ten zmysł. Też mnie to interesuje, dużo rzeczy można się nauczyć z psychologi i dzięki niej całkiem inaczej patrzy się na ludzi. W końcu psychologia to badanie umysłu i zachowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:13, 26 Gru 2011    Temat postu:

^ noi przez psychologię (albo i dzięki niej) kształtujemy też ten świat. gdyby ludzie nie byli tacy jacy są, to byliby inni, jednak jesteśmy tacy jacy jesteśmy przez te wszystkie czynniki (charakter, sposób patrzenia na różne rzeczy, umiejętności, inteligencja itede), a one sprowadzają się właśnie do umysłu. no a gdyby nie podświadomość i świadomość, nie byłoby tego umysłu, więc praktycznie rzecz biorąc wszystko sprowadza się do nas, więc powinniśmy znać samych siebie, conie?

... a jak moi bliscy słyszą te moje rozważania w "takich tematach", to mówią, żebym skończyła filozofować, lol xd


Ostatnio zmieniony przez jelon dnia Pon 21:14, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:16, 26 Gru 2011    Temat postu:

moi powiedzieli by pewnie to samo, nie każdy rozumie psychologię ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:17, 26 Gru 2011    Temat postu:

^ nie chcą znać siebie samych i tyle >:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:23, 26 Gru 2011    Temat postu:

Bo nie wiedzą, że powinni siebie znać, nie rozumieją samych siebie.

A co do twojej religii popieram na 100% w Boga a nie w kościół.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:33, 26 Gru 2011    Temat postu:

moja rodzicielka kiedyś próbowała, czytała książkę o psychologii, ale nic jej to nie dało. jednak zaebista historia wiążę się z tą książką :d! OPOWIEM :>>>>>>>>

Kiedyś koleżanka mojej mamy poleciła jej książkę o psychologii właśnie, pt. Potęga Podświadomości, a mojej mamie zależało, żeby ją przeczytać (fazy takie łapała, jak np. jedzenie samego ciemnego pieczywa dx), ale szuka, szuka i nie ma. w księgarniach ani nigdzie, no to sobie dała spokój.
Pewnego dnia, tzn. nie pewnego, tylko takiego, gdy musiałam być w szpitalu i byłam, żeby mnie przyjęli, to wracałam z gabinetu z mamą. idziemy przez poczekalnię i widzimy, że na stoliku leży jakaś książka. a nikogo nie ma, to patrzymy, co to, a to ta książka właśnie. miny miałyśmy jak O_O*DAFUQWHATHAPPENED*. do tego były tam pozakreślane najważniejsze hasła, zakładki były na ważne strony i w ogóle. i nikogo tam nie było, żadnego płaszcza powieszonego, nic.
straszny,straszny 20minutpóźniej straszny zbieg okoliczności, ale serio, to było straszne. i ciekawe, kogo była ta książka xD

a co do kościoła, to ja się wolę nawet nie wypowiadać, bo dużo bluźnierstw by się posypało <lol>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:38, 26 Gru 2011    Temat postu:

Nie wzięłyście jej? Ja bym zabrała jak bym bardzo chciała przeczytać, zostawiłabym kartkę z nr tel i, że oddam jak przeczytam :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:43, 26 Gru 2011    Temat postu:

wzięłyśmy właśnie. myślałyśmy, żeby oddać, noale uznałyśmy że to jakiś "znak" *teraz pojawiają się migające gwiazdki i wzniosła muzyka* xD

ale nikt się nie zgłosił się potem po nic, a przynajmniej by zgłosiła ta osoba do gabinetu, więc w ogóle jakieś to dziwne xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monia
Ruszyłam na szlak kolczasty


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 6848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:50, 26 Gru 2011    Temat postu:

To znak abyś może kierowała się właśnie w tym kierunku to życzę powodzenia w psychologii ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:56, 26 Gru 2011    Temat postu:

ale mama mi nie pozwoliła czytać tej książki, to było w tym wszystkim najgorsze XD

i dziękuję;3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:21, 27 Gru 2011    Temat postu:

Kitsune napisał:
Ale nigdy nie piłam w Starbucksie. : <

Czyli wiesz, że Britney uwielbia Starbucksa? XD

A tak jeszcze odnośnie jej twórczości - jeżeli jesteś zaznajomiona tylko z tą "Britney", która jest promowania w mediach, to polecam posłuchać utworów takich jak Let go czy Baby boy, gdzie możesz usłyszeć jej naturalny głos.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 22:08, 28 Gru 2011    Temat postu:

sawyer napisał:
Czyli wiesz, że Britney uwielbia Starbucksa? XD


Wjem :>

sawyer napisał:
A tak jeszcze odnośnie jej twórczości - jeżeli jesteś zaznajomiona tylko z tą "Britney", która jest promowania w mediach, to polecam posłuchać utworów takich jak Let go czy Baby boy, gdzie możesz usłyszeć jej naturalny głos.


Dzięki ;> Nigdy tych piosenek nie słyszałam. MTV powinno zrobić nowe The Best Of ;3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chabersztyna



Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 1299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: JG
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 22:43, 28 Gru 2011    Temat postu: Re: Kitsune

Kitsune napisał:

Zainteresowania: rysowanie, trochę tam manga i anime jakie twoje ulubione?
Cechy charakteru: zarozumiała, (zbyt) szczera, beztroska

Pora roku: Jesień raczej, bo i nie za zimno, nie za chłodno i mam urodziny
Przedmiot szkolny: angielski
Daniepizza (szynka, pieczarki, kukurydza, innej nie tknę) jak można lubić kukurydze w pizzy lol


Religia: katoliczka ale w Boga wierzę, a nie w Kościół -DATS RAJT

Najbardziej... nie lubię, jak rano mnie zrywają z łóżka
Zazwyczaj... nikt mnie nie słucha SKĄD JA TO ZNAM.
Chciałabym... aby moja rodzina była szczęśliwa (tsa, sentymentalne gadanie, ale no so) nom. miszyn impasybul
Rzadko kiedy... rozumiem rówieśników a oni mnie
Lubię... gdy paczysz jak paczę me gusta
Potrafię... dużo
Nienawidzę... fałszywych ludzi
Szukam... osoby, która robiłaby mi za przyjaciela, ale u każdego coś mi nie gra NO WŁASNIE. i jak już se myslisz ze może jednak to test to, to odpiernicza coś takiego, że o kant dupy rozbić takiego przyjaciela na 100%
Nie umiem... patrzeć, jak ktoś się smuci i pocieszać

Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 22:53, 28 Gru 2011    Temat postu: Re: Kitsune

chabersztyna napisał:
Kitsune napisał:

Zainteresowania: rysowanie, trochę tam manga i anime jakie twoje ulubione? ja jestem taka początkująca, lol, ulubione to Naruto i Zero No Tsukaima, obejrzałam jeden odcinek Kuroshitsuji i chyba będę kontynuowac, bo Sebastian jest wyjebiście pojebany

Pora roku: Jesień raczej, bo i nie za zimno, nie za chłodno i mam urodziny nie, urodziny mam w lecie, patrzyłaś na datę urodzenia :3?
Daniepizza (szynka, pieczarki, kukurydza, innej nie tknę) jak można lubić kukurydze w pizzy lol a jak można nie lubic :d?


Zazwyczaj... nikt mnie nie słucha SKĄD JA TO ZNAM. no nie fiem
Chciałabym... aby moja rodzina była szczęśliwa (tsa, sentymentalne gadanie, ale no so) nom. miszyn impasybul aj noł
Rzadko kiedy... rozumiem rówieśników a oni mnie to też
Szukam... osoby, która robiłaby mi za przyjaciela, ale u każdego coś mi nie gra NO WŁASNIE. i jak już se myslisz ze może jednak to test to, to odpiernicza coś takiego, że o kant dupy rozbić takiego przyjaciela na 100% albo o kant klatki dla kanarka, która jest okrągła raczej, ale okej
Nie umiem... patrzeć, jak ktoś się smuci i pocieszać pocieszac umjem, PFFFFF!

Powrót do góry
Zobacz profil autora
chabersztyna



Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 1299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: JG
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:12, 29 Gru 2011    Temat postu: Re: Kitsune

Kitsune napisał:
pocieszac umjem, PFFFFF!

oo, to szacun bracie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jelon



Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 1251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:02, 29 Gru 2011    Temat postu: Re: Kitsune

chabersztyna napisał:
Kitsune napisał:
pocieszac umjem, PFFFFF!

oo, to szacun bracie


jednak ja raczej nie pocieszam tylko mocno kopię ludzi w dupę i przemawiam im do rozsądku bo wiem, że gadanie "jutro będzie lepiej" ma tyle sensu co mycie zębów przed śniadaniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin