Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

mrs maker, wielki come back i to nie prima aprilis
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 17:23, 01 Gru 2007    Temat postu: mrs maker, wielki come back i to nie prima aprilis

Imię: Magdalena Maria Anna
Nick/i: tylko tu mrs maker, rozycqi
Data urodzenia: 24 kwietnia 1994, imieniny obchodzę jak pamiętam, 29 maja
Państwo: Polska
Miasto: Tarnowskie Góry
Wygląd: niecały metr sześćdziesiąt (moim największym niespełnionym marzeniem jest dobić do tego właśnie wzrostu), dość szczupła, dla mnie niewystarczająco, półdługie brązowe włosy z średniozauważalnymi rozjaśnionymi końcówkami, grzywka, piwno-brązowo-niezidentyfikowane oczy oprawione okularami w czarnych grubych oprawkach, dzióbek, seksi pieprzyk nad ustami, mniej seksi na lewym udzie, urocze, krzywe nóżki
Cechy charakteru: wygadana, ironiczna, pyskata, egoistyczna, szczera, otwarta, bardzo ufna, wręcz naiwna, uparta, krytyczna i wymagająca, nieskromna, inteligentna, materialistka, romantyczka, monotematyczna, marudna, ciekawa świata i leniwa jednocześnie, towarzyska, a jednocześnie nieśmiała,
Zainteresowania: muzyka (skrzypce), film, moda, świat (podróże <3, Włochy! <3)

ULUBIONE:

Pisarz: J. K. Rowling, PO MATURZE
Książka: Harry Potter
Aktor/aktorka: Ryan Gosling, Joseph Gordon-Levitt, Leonardo DiCaprio, Hugh Grant, Jude Law, Zac Efron, Johnny Depp, Ashton Kutcher, Channing Tatuum, siostry Deschanel - Emily i Zooey, Rachel McAdams
Sport: skoki narciarskie!!! rolki, rower, łyżwy, zawodowo uprawiam bieganie po lumpeksach
Sportowiec: polscy skoczkowie, Simon Ammann
Muzyk/zespół muzyczny: muszę sobie przypomnieć, przez ostatnie pół roku moją głowę zaprzątali Mozart, Beethoven, Bach, Czajkowski, Lutosławski i inni martwi goście, co możecie zresztą zobaczyć na [link widoczny dla zalogowanych]
Film/serial: Harry Potter, The Notebook, The Holiday, 500 Days of Summer, The Vow, [link widoczny dla zalogowanych] / Bones <33333, How I Met Your Mother, New Girl
Program telewizyjny: {nie kanał!} praktycznie nie oglądam, lubię X-Factor
Pora roku: wiosna, lato, złota polska jesień
Kolor: szarości, biały, czarny + granatowy, turkusowy, burgundowy, miętowy
Przedmiot szkolny: skrzypce :) lubiłam angielski i matmę, gdy lekcje wyglądały inaczej niż ciupanie testów maturalnych
Danie: ziemniaki, ryż i makaron w każdej postaci, sandwiche, zapiekanki i grzanki, fast foody (K F C !), dania chińskie czy indyjskie, mięsożerca (kotlet to zdecydowanie moje ulubione ciasto), PIEROGI!!!

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: FORMY MUZYCZNE. kiedyś niemiecki, fizyka, historia, jednak teraz po skończeniu edukacji są mi obojętne
Muzyk/zespół muzyczny: jak coś mi się nie podoba - nie słucham. DŻEM
Film/serial: jak coś mi się nie podoba - nie oglądam. nie przebrnęłam przez nawet 10 minut Dnia świra
Program telewizyjny: {nie kanał!} narobiło się ich tyle, że je wszystkie mylę. ale trend na Pamiętniki z wakacji i programy tego pokroju zaczyna doprowadzać mnie do hejtu
Sławna osoba: nie lubię - nie czytam/ nie słucham/ nie oglądam.
choć jak wyżej - trend na Grycanki i inne celebrities oferujące tylko bycie na salonach zaczyna być denerwujący

INNE:

Religia: katolicyzm
Strona/blog: [link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych]
Wymarzony zawód: przyszłość wiążę raczej ze skrzypcami, kameralistyką, jednak wszystko może się zdarzyć
Życiowe motto: praktycznie nie mam
Co cenisz w drugiej osobie?: uśmiech, szczerość, bezpośredniość, wspólny język i zainteresowania, spontaniczność
Jak trafiłeś/aś na forum?: Kapsio ;* [bloggers-paese]

Najbardziej... chciałabym dostać się na studia
Zazwyczaj... przeglądam 9gaga, oglądam seriale, uprawiam prokrastynację, poprawiam błędy językowe i ortograficzne :D
Chciałabym... przeżyć najdłuższe wakacje w życiu jak najlepiej! i chciałabym mieć czas, na te wszystkie kultowe filmy i książki, i fundusze by zobaczyć wszystkie kultowe miejsca, i te mniej znane, począwszy od Włoch, kończąc na Islandii, chciałabym nauczyć się gotować, podstaw szycia, chciałabym mieć pieniążki na wykorzystanie inspiracji w moim pokoju, i Vagabondy za 290 zł, ach, chciałabym poznać tego chłopaczka z 820. no i BLOND CHCIAŁABYM!
Muszę... wziąć się za tę prezentację maturalną!
Najchętniej... nauczyłabym się mówić po włosku, per favore
Rzadko kiedy... mam w kieszeni banknot, a na karcie więcej niż 2 złote
Nie Lubię... gdy inni mają coś, czego ja nie mam, i jak ludzie się pchają, najpierw się wychodzi!
Z trudem... przychodzi mi przepraszanie, w przeciwieństwie do wybaczania
Unikam... interakcji z osobami, z którymi łączy mnie nie więcej jak "cześć"
Potrafię... bez problemów porozumieć się po angielsku
Z łatwością... przychodzi mi rozpoznanie dźwięku trąbiącego auta, pikającego światła dla pieszych, no i ponad 100 przykładów z dyplomowej listy z historii muzyki </3
Nienawidzę... moich pieprzonych ambicji, by zawsze wypaść jak najlepiej
Szukam... fajnych ubrań w lumpeksach
Nie umiem... gwizdać, pstrykać, improwizować, robić trąbki z języka, rysować, tańczyć :/
Wierzę... w miłość
Muszę pobyć Sama..., od dwóch lat ciągle jestem "z kimś", no hello :d
Nigdy... nie sądziłam, że zacznę palić...

that's it


Ostatnio zmieniony przez constance dnia Czw 17:03, 12 Kwi 2012, w całości zmieniany 40 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroowa



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:27, 01 Gru 2007    Temat postu:

Osz Ty niedobra, nie lubisz fizyki :P ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 17:27, 01 Gru 2007    Temat postu:

no bo fizyka jest be !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroowa



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:31, 01 Gru 2007    Temat postu:

I wf też nie lubisz.. :( :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marTUSIA_fanka



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 17:33, 01 Gru 2007    Temat postu:

Ja też nie lubie fizy i w-fu xD
I zaraz zrobię sobie własną wizytówkę <szpan> :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:21, 02 Gru 2007    Temat postu:

uch.. ktoś jeszcze mnie oceni ? ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disneyka



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 15:38, 03 Gru 2007    Temat postu:

ee tam horrory są cacy xD ja nie sądzę, że wyglądasz na czwarto klasistę. Wręcz przeciwnie xD Na tych zdjęciach wg. mnie wyglądasz na min. 15 lat xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:21, 03 Gru 2007    Temat postu:

a ile masz wzrostu ?
porównamy się;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sousse95



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa xD

PostWysłany: Pon 19:25, 03 Gru 2007    Temat postu:

Osz ty! Ja też nosze okulary! <foch>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koniec_imprezy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 5550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:33, 04 Gru 2007    Temat postu:

A ja powinienem nosić i nawet mam ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:35, 04 Gru 2007    Temat postu:

hahah ^^
to sie w nich pokaż ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koniec_imprezy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 5550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:48, 04 Gru 2007    Temat postu:


Prosze bardzo ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:56, 04 Gru 2007    Temat postu:

a teraz chcę identico bez okularów ;p
ładna bluza ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koniec_imprezy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 5550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:06, 04 Gru 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
tu masz ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:10, 04 Gru 2007    Temat postu:

ale ja chcę taką pozę i fryz !
tamte są... inne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eMKa



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 2695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 12:11, 04 Gru 2007    Temat postu:

Lena a co ty sie spodziewasz, każda fota musi być... wyjątkowa xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nadin



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 4074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:28, 04 Gru 2007    Temat postu:

Dean: Fajnie ci w ogularach XD

Lena__xD : super fotki :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crime



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 9832
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:16, 06 Gru 2007    Temat postu:

Lena - śliczna jesteś! Tak profesjonalnie wyglądasz :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jesta



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 2294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:18, 06 Gru 2007    Temat postu:

Zgadzać z Diamond Girl:) też nie lubię Michałka W. i Dody :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 13:28, 09 Gru 2007    Temat postu:

a kto ich lubi? xddd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jolievin



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 15:03, 09 Gru 2007    Temat postu:

NIKT!! ale oni myślą że jest inaczej ;] popieram Fiz i wf beeee

a tak właściwie to myślicie że komuś sie mogą owe przedmioty przydać ?
np jak ktoś jest już w liceum które nijak tematyką nie wiąże się z fizyką ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 7:07, 10 Gru 2007    Temat postu:

Jolievin- u mnie fizyka pasuje jak piernik do wiatraka
fizyka w szkole muzycznej :!: ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sousse95_xD
Gość





PostWysłany: Pon 12:20, 10 Gru 2007    Temat postu:

(Sorki, że nie z konta, ale jestem na infie)
Lenuś (Mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli tak mówię.), nie byłam w Tarnowskich Górach, ale moja wychowawczyni ma na nazwisko "Tarnowska" xD
Powrót do góry
Jolievin



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:52, 10 Gru 2007    Temat postu:

Lena__xD napisał:
Jolievin- u mnie fizyka pasuje jak piernik do wiatraka
fizyka w szkole muzycznej :!: ?


u mnie to samo
fizyka w szkole ekonomicznej ? - wogóle ja nie wiem co ja tam robie :(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soar
Psychic spies from China


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 8164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piętra wyżej
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:37, 10 Gru 2007    Temat postu:

Dean-Fajnie wyglądasz w okularach ;p
Lena, super, ładnie wyglądasz ;]
Bardzo dorośle i sexy :D
LOST jest super 8)
(łuhhu nowe emotikony) xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin