Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Matura
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ann.



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 2795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 9:46, 10 Sty 2009    Temat postu: Matura

Szukałam i nie znalazłam takiego tematu...

Są na tym forum jacyś maturzyści? Tegoroczni (maj 2009) Jeśli tak - pisaliście maturę próbną wczoraj? Jak wam poszło?;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 14:12, 12 Sty 2009    Temat postu:

U nas pisali w piątek, dzisiaj i jutro.
I... nie wiem, bo na razie nikt nic nie mówił. Ale chyba nie poszło im aż tak tragicznie ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karolajna.



Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:53, 13 Sty 2009    Temat postu:

Hm. mój brat pisał mówi że napisał wszystko,
ale jak mu poszło ? Nie wiem ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kozen
Niebywały Słowotok
Niebywały Słowotok


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 2916
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:46, 13 Sty 2009    Temat postu:

u mnie w szkole też raczej nikt nic nie mówił, więc chyba aż tak źle nie było :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uzi-kun



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:02, 14 Sty 2009    Temat postu:

polski podstawa ok. 50%
niemiecki podstawa ok 60-70%
fizyka podstawa ok 60%
matematyka rozszerzona ok 60%

Matma mi słabo poszła. Musze wiecej zadań tłuc. Na Polibude do Wrocka ide :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:05, 13 Lis 2009    Temat postu:

Najbardziej współczuję tegorocznym maturzystom konieczności pisania matury podstawowej przed napisaniem rozszerzonej. Nie wyobrażam sobie zdawania dwóch egzaminów jednego dnia np. z chemii, fizyki czy matematyki. W dodatku po południu, kiedy jest się już zmęczonym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:38, 13 Lis 2009    Temat postu:

Matura to bzdura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey pie
empty spaces


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 5569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 19:53, 19 Lis 2009    Temat postu:

tu był głupi post.

Ostatnio zmieniony przez honey pie dnia Czw 19:41, 01 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:50, 19 Lis 2009    Temat postu:

A ja piszę maturę w tym roku, fajnie, fajnie.
Sto pakietów sobie kupię, będę mieć maturę w dupie, hell yeah.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:33, 20 Gru 2009    Temat postu:

Ja za rok, matma, plus rozszerzony polski, angielski i wos, daj boże choć te 31% z tej matmy :<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nadin



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 4074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 19:36, 20 Gru 2009    Temat postu:

Maturę dopiero za (prawie) 3 lata piszę. Oprócz tego co trzeba, chciałabym jeszcze biologię i chemię rozszerzoną (najlepiej od 93% wzwyż : D).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mormolyke
riot grrrl
<i>riot grrrl</i>


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 16574
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zza obiektywu
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:50, 20 Gru 2009    Temat postu:

Maturę piszę dopiero za dwa lata, do tego czasu na pewno zdążę zmądrzeć i polubić chemię... Albo przepisać się do zawodówki na elektryka ^^'

Planuję rozszerzoną biologię, chemię i fizykę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:42, 04 Sty 2010    Temat postu:

Anouk napisał:
Planuję rozszerzoną biologię, chemię i fizykę.

SZALONA?


Agnesu na sto procentów zdaje rozszerzony polski, podstawowy angielski i matmę, a na 80% podstawowy niemiecki jako dodatkowy przedmiot.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nana93



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuba
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 23:22, 08 Sty 2010    Temat postu:

kurde zostało mi już tylko 2 lata x/ niedawno było 6 xD
planuje:historie,angielski,geografie rozszerzone chciałabym jeszcze wos :D


Ostatnio zmieniony przez nana93 dnia Pią 23:23, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ann.



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 2795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:38, 09 Sty 2010    Temat postu:

Z tym wosem to się dobrze zastanów ;) Geografia jest prosta, angielski też. Historia jest ok jak się lubi

Agnes: tak lubisz polski?;] Same języki... Filologię planujesz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:09, 09 Sty 2010    Temat postu:

Ann. napisał:
Agnes: tak lubisz polski?;] Same języki... Filologię planujesz?

Od zawsze uwielbiam polski ^^
Nie filologię, a dziennikarstwo, czy cokolwiek w tym kierunku, a języki to jedyne przedmioty, do nauki których "mam rękę"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ann.



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 2795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:55, 09 Sty 2010    Temat postu:

Dziennikarstwo też fajna sprawa;) Kiedy w ogóle są próbne z CKE? Bo to jakoś tak niedługo, nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 15:51, 09 Sty 2010    Temat postu:

Trzymaj się stołka, w tym roku próbnych testów na 98% NIE BĘDZIE, a to dlatego, że szanowne OKE nie ma pieniędzy (że niby wszystko poszło na listopadową próbną z matmy). No, cyrk na kółkach proszę państwa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 18:55, 09 Sty 2010    Temat postu:

OKE nie ma też pieniędzy na próbne testy gimnazjalisty =='

Ja jestem pewna, że będę zdawać rozszerzoną chemię, angielski i może polski. Zastanawiam się nad biologią <mysli>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nana93



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuba
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 23:01, 09 Sty 2010    Temat postu:

Ann. napisał:
Z tym wosem to się dobrze zastanów ;) Geografia jest prosta, angielski też. Historia jest ok jak się lubi

Jak politologie chcę studiować wos to mus :D poza tym idę za rok na olimpiadę z wosu więc może nie będę musiała pisać matury :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:15, 10 Sty 2010    Temat postu:

A ja sobie wymyśliłam tak:
*podstawa: matematyka
*rozszerzenie: polski, angielski, historia, WOS
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bethany
Kompatybilnie z forum
Kompatybilnie z forum


Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 3201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:59, 10 Sty 2010    Temat postu:

JEZU TO W TYM ROKU! :xxxxxxxxx
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komuna
zef side
<i>zef side</i>


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 5650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Nie 15:13, 10 Sty 2010    Temat postu:

ja też bym miała w tym roku, gdybym nie olała, kjurwa, a tak to za dwa lata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:04, 10 Sty 2010    Temat postu:

Stary Perwers napisał:
A ja sobie wymyśliłam tak:
*podstawa: matematyka
*rozszerzenie: polski, angielski, historia, WOS
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

O, ja identycznie! : D
Chociaż z tego WOSu to pewnie kicha wyjdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nana93



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuba
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:12, 10 Sty 2010    Temat postu:

Stary Perwers napisał:
A ja sobie wymyśliłam tak:
*podstawa: matematyka
*rozszerzenie: polski, angielski, historia, WOS
Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Ale mogą być 3 rozszerzone i 3 podstawowe
i to jest max


Ostatnio zmieniony przez nana93 dnia Nie 16:12, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 1 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin