Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Agnes
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozen
Niebywały Słowotok
Niebywały Słowotok


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 2916
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:20, 03 Lis 2008    Temat postu:

że przepraszam bardzo, macie coś do fizyki,matematyki (..)? xD
spróbujcie powiedzieć, że tak xDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crime



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 9832
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:28, 03 Lis 2008    Temat postu:

Mamy! xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortelle
Zaklęta w marmur
<i>Zaklęta w marmur</i>


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 28661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: two steps from hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:09, 03 Lis 2008    Temat postu:

Kozen napisał:
że przepraszam bardzo, macie coś do fizyki,matematyki (..)? xD
spróbujcie powiedzieć, że tak xDD

Do matematyki w szczególności.

Eduś; Literufka.


Ostatnio zmieniony przez Immortelle dnia Pon 19:10, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cziken.



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 2950
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:28, 03 Lis 2008    Temat postu:

Kozen mamy. Nawet więcej, niż Ci się wydaje ; ]

matematyka i fizyka to zło samo w sobie. Ba! Niepotrzebne zło!
No powiedzcie mi, czy jak w przyszłości będę gotować zupę, to będę się zastanawiać z jaką prędkością mieszam łyżką? -.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kozen
Niebywały Słowotok
Niebywały Słowotok


Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 2916
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:28, 03 Lis 2008    Temat postu:

no pewnie, to jest bardzobardzobardzo ważne ;>
już nie przesadzajcie Xd polski to większe zło i ja jakoś zyję ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dumb.



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 4714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:43, 03 Lis 2008    Temat postu:

ładny Agnes jest ^^.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cziken.



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 2950
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:44, 03 Lis 2008    Temat postu:

polski zło? A idze idze.
Musisz pisać poprawnie po polsku! Wysławiać się!
Nie mówię, że matma nie jest potrzebna. Ale na przykład pierwiastki.. na co to komu?

chyba nas zaraz stąd Agnesia wyrzuci ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shante



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 14:41, 05 Lis 2008    Temat postu:

Pięękna ty ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortelle
Zaklęta w marmur
<i>Zaklęta w marmur</i>


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 28661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: two steps from hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:28, 16 Lis 2008    Temat postu: Re: Agnes [aktualizacja, nowe fotki i takie tam]

Ja napiszę od nowa.

Agnes napisał:
PODSTAWOWE:

Imię: Agnieszka.
Nick/i: Agnes, Agnessi, Chemicaly, Sin'Amor, Bloody.
Data urodzin i imienin: 4 października (urodziny) i 21 stycznia (imieniny --> nie obchodzę). @ ale ja i tak ci życzenia na imieniny złożę.
Płeć: weiblich. @ że jaak? XDDDD
Wiek: 17 lat.
Państwo: Polska. @ nie ma to jak Polska.
Miasto: Orzesze. @ szukałam ostatnio na mapie.
Zainteresowania: muzyka, j-rockowcy, emo boys, pisanie opowiadań i innych takich, dziennikarstwo, blogowanie, amatorska fotografia. @ prawie wszystko wspólne ;x
Cechy charakteru: zrzędliwa, maruda, pesymistka, tolerancyjna, zazwyczaj życzliwa. @ ideolo.
Wygląd: niewysoka brunetka o brązowych oczętach.

ULUBIONE:

Pisarz: Kurt Vonnegut, Małgorzata Musierowicz, Thomas Harris, Paulo Coelho.
Aktor/aktorka: Johnny Depp, Thomas Gibson. @ DŻONY!111oneone <33
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: The GazettE, Dir en Grey, Rentrer en Soi, D'espairsRay, Phantasmagoria, Miyavi, Moi Dix Mois, LM.C, 12012, Girugamesh,
Lovex, Private Line, Negative, H.I.M, Uniklubi, Parasite City, The 69 Eyes, Reflexion, Sinamore, Bloodpit,
Iron Maiden, Bruce Dickinson, Alice Cooper, Helloween, Scorpions, Rammstein, Moonspell, In Flames, Blaze,
Billy Talent, Escape The Fate, Papa Roach, My Chemical Romance, AFI, Three Days Grace, The Used, Lostprophets, The Blackout, Simple Plan, Kill Hannah, Madina Lake, Silverstein, Alesana, Apoptygma Berzerk, Bullet For My Valentine,
Panik, Christian Linke, Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Oomph,
Maciek Silski, Ala Boratyn, Lady Pank.
Film/serial: Criminal Minds, Dr. House.
Sport: surfing (po necie), ewentualnie rolki.
Sportowiec: Ebi Smolareknie, nie pan F.T.
Pora roku: każda ma swój urok. @ tego oczekuję od większości użytkowników XD
Kolor: czarny i różowy.
Przedmiot szkolny: j. polski, j. niemiecki, j. angielski. @ oprócz niemca jest okej ;x
Danie: Spaghetti Napoli, barszcz czerwony.

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: wszystkie ścisłe.
Zespół: US5, Feel, Blog 27. @ Pedofila słucham w celu odmóżdżenia.
Serial/Film: High School Musical, Hannah Montana (żebym ja jeszcze wiedziała, jak się ten szajs pisze). @ genialnie.
Sławna osoba: Doda, Tola Szlagowska, Gosia Andrzejewicz, Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Zac Efron.

INNE:

Religia: katolicka. @ no i włala.
Znak zodiaku: waga. @ moja mama jest wagą =d
Strona/blog:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymarzony zawód: dziennikarka tudzież fotoreporterka, w najgorszym wypadku kierowca tira, no.
Życiowe motto: Jeśli ten dzień ma być ostatni, proszę, nie mówcie mi o tym! oraz Zacznij wreszcie żyć, do cholery!
Co cenisz w drugiej osobie? Odwagę, niezależność, wyczucie taktu, zdrowy rozsądek.
Jak trafiłeś/aś na forum? Och, to było tak dawno, że naprawdę nie pamiętam.

ZDJĘCIA:
Upiór w operze:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
W makijażu...

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
...i bez niego. >.<
Ty Agnesiu siedź cicho bo Agneś jest piękny! XDDD

O.


Ostatnio zmieniony przez Immortelle dnia Nie 18:30, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marilee



Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 12:48, 21 Lis 2008    Temat postu:

Fajne masz foty.Wizytówkę też.Więc pozdro;
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:30, 28 Sty 2009    Temat postu:

Dzięki, dzięki. ^^

Raven matma ssie na pełnej linii, zło wcielone i kropka.


Aktułalizejszyn tak w ogóle, muah, muah.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:50, 01 Mar 2009    Temat postu: Re: Agnes [^^]

Agnes napisał:
PODSTAWOWE:
Data urodzin i imienin:(imienin nie obchodzę).
Płeć: kobitka.
Państwo: Polska.
Zainteresowania: muzyka, pisanie opowiadań i innych takich, dziennikarstwo, pamiętnikarstwo, książki, blogowanie, amatorska fotografia
Cechy charakteru: zrzędliwa, maruda, pesymistka, tolerancyjna, zazwyczaj życzliwa, pokojowo nastawiona do świata (chyba...).
Wygląd: brunetka o brązowych oczętach.

ULUBIONE:
Aktor/aktorka: Johnny Depp
Sport: surfing (po necie)
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Rammstein
Film/serial: Dr. House.
Program telewizyjny: {nie kanał!} nie mam.
Pora roku: jesień.
Kolor: czarny
Przedmiot szkolny: j. polski, j. angielski.

ZNIENAWIDZONE:
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: US5, Feel, Blog 27, wszystkie gwiazdeczki Disnej Czanela bez wyjątku, Rihanna, Katy Perry, Lady GaGa, etc.
Serial/Film: wszystkie dziwne twory ww. Disneja, polskie seriale bez wyjątku.
Program telewizyjny: [size=9]{nie kanał!} wszystkie te tańce połamańce na lodzie z 'gwiazdami'.
Sławna osoba: Sara May, Tola Szlagowska, Gosia Andrzejewicz, Piotr Kupicha, Mariah Carey, Jessica Simpson, Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Zac Efron, Jonaski, Demi Lovato i cała reszta bandy.

INNE:
Strona/blog: blog.onet.pl
Wymarzony zawód: dziennikarka tudzież fotoreporterka. A książkę napiszę i tak.
Życiowe motto: Jeśli ten dzień ma być ostatni, proszę, nie mówcie mi o tym! oraz Zacznij wreszcie żyć, do cholery!
Co cenisz w drugiej osobie? Odwagę, niezależność, wyczucie taktu, zdrowy rozsądek.

Najbardziej... chciałabym pojechać do pięknej Japonii.
Chciałbym... zdać maturę, [...]ukraść Księżyc i skoczyć na bungee.
Muszę... poprawić oceny z matmy, bo źle z nimi.
Najchętniej... leżę w łóżku, słuchając muzyki i rozmyślając.
Lubię... dobrą muzykę, dobre książki [...].
Z trudem... zbieram się do konkretnych działań.
Unikam... zbędnego stresu.
Potrafię... wkurwiać ludzi.
Z łatwością... odlatuję myślami, bez względu na to gdzie i z kim jestem.
Nienawidzę... tępoty ludzkiej, dyskryminacji, ludzi myślących, że pozjadali wszystkie rozumy i starających się o bycie "zajebystymi" na siłę.
Szukam... pieniędzy i zaginionego w tajemniczych okolicznościach kolczyka.
Nigdy... nie włożę do ust owoców morza.

Amen.

amen :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:50, 30 Lip 2009    Temat postu:

Wszyscy się aktualizują, to ja też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aggie
4nia~~
<i>4nia~~</i> ♥


Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 6117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51° N, 16° E
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 19:08, 30 Lip 2009    Temat postu: Re: Agnes [się zaktualizowałam]

Agnes napisał:
PODSTAWOWE:

Imię: Agnieszka.
Płeć: kobitka.
Państwo: Polska.
Zainteresowania: muzyka, amatorska fotografia
Cechy charakteru: zrzędliwa, maruda, zazwyczaj życzliwa
Wygląd: niewysoka

ULUBIONE:

Pora roku: jesień.
Kolor: czarny,
Przedmiot szkolny: j. polski.

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matma, fizyka
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: US5, Feel, Blog 27, Doda, Gosia Andrzejewicz (i reszta polskich "gwiazd"), wszystkie gwiazdeczki Disnej Czanela bez wyjątku, u mnie z jednym wyjątkiem
Program telewizyjny: wszystkie te tańce połamańce na lodzie z 'gwiazdami'.
Sławna osoba: Tola Szlagowska, Gosia Andrzejewicz, Doda, Piotr Kupicha,Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Zac Efron, Jonaski

INNE:

Religia: katolicka.


O, tyle wspólnego ^^


Ostatnio zmieniony przez Aggie dnia Czw 19:09, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:05, 30 Lip 2009    Temat postu: Re: Agnes [się zaktualizowałam]

Agnes napisał:

Zainteresowania: muzyka, dziennikarstwo
Cechy charakteru: zrzędliwa, maruda, tolerancyjna, zazwyczaj życzliwa /r. męski

ULUBIONE:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Michael Jackson
Przedmiot szkolny: j. polski, j. angielski, religia.
Danie: Spaghetti, barszcz czerwony

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matma, chemia, fizyka, w-f.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Feel, Blog 27, Gosia Andrzejewicz (i reszta polskich "gwiazd"), wszystkie gwiazdeczki Disnej Czanela bez wyjątku, Rihanna, Lady GaGa, wszystkie "techno-młoty", etc.
Serial/Film: wszystkie dziwne twory ww. Disneja
Program telewizyjny: wszystkie te tańce połamańce na lodzie z 'gwiazdami'.
Sławna osoba: Sara May, Tola Szlagowska, Gosia Andrzejewicz, Piotr Kupicha, Zac Efron

INNE:

Religia: katolicka.
Co cenisz w drugiej osobie? Odwagę, niezależność, wyczucie taktu, zdrowy rozsądek.

Najbardziej... chciałabym pojechać do pięknej Japonii.
Zazwyczaj... jestem straszną marudą i zrzędą.
Muszę... więcej się ruszać, bo zgniję w tym domu.
Najchętniej... leżę w łóżku, słuchając muzyki i rozmyślając.
Z trudem... zbieram się do konkretnych działań.
Potrafię... wkurwiać ludzi.
Z łatwością... odlatuję myślami, bez względu na to gdzie i z kim jestem.
Nienawidzę... tępoty ludzkiej, dyskryminacji, ludzi myślących, że pozjadali wszystkie rozumy i starających się o bycie "zajebystymi" na siłę.



Agnes napisał:

Nigdy... nie włożę do ust owoców morza.

mniammniam ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:30, 31 Lip 2009    Temat postu: Re: Agnes [się zaktualizowałam]

sawyer napisał:
Agnes napisał:

Nigdy... nie włożę do ust owoców morza.

mniammniam ;d

O nieeee xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ShiloH



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:14, 31 Lip 2009    Temat postu: Re: Agnes [się zaktualizowałam]

Agnes napisał:
Wierzę... w to, że każdy przystojny facet w którymś momencie życia stwierdził, że jednak kręci go jego własna płeć i chętnie zaciągnąłby jakiegoś kolesia do łóżka.


KOCHAM CIĘ ZA TO! <3333 ; d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:19, 31 Lip 2009    Temat postu: Re: Agnes [się zaktualizowałam]

ShiloH napisał:
Agnes napisał:
Wierzę... w to, że każdy przystojny facet w którymś momencie życia stwierdził, że jednak kręci go jego własna płeć i chętnie zaciągnąłby jakiegoś kolesia do łóżka.

KOCHAM CIĘ ZA TO! <3333 ; d

;*****************
Motywujące, nieprawdaż? *__*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molly



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 3188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 11:37, 18 Mar 2010    Temat postu: Re: Agnes [się zaktualizowałam]

Agnes napisał:

PODSTAWOWE:

Płeć: kobitka.
Państwo: Polska.
Zainteresowania: muzyka, amatorska fotografia, urządzanie pokoju.
Cechy charakteru: zrzędliwa, maruda, tolerancyjna, potrafię wysłuchać człowieka.
Wygląd: niewysoka, a w moim mniemaniu zdecydowanie za niska

ULUBIONE:



Film/serial: wszelkie CSI.
Pora roku: jesień.
Kolor: czarny, czerwony.
Przedmiot szkolny: j. angielski
Danie: barszcz czerwony,

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matma, chemia, fizyka, w-f.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: US5, Feel, Blog 27, Doda, Gosia Andrzejewicz (i reszta polskich "gwiazd"), wszystkie gwiazdeczki Disnej Czanela bez wyjątku, Rihanna, Katy Perry, Lady GaGa, wszystkie "techno-młoty", etc.
Serial/Film: polskie seriale bez wyjątku.
Program telewizyjny: wszystkie te tańce połamańce na lodzie z 'gwiazdami'.
Sławna osoba: Sara May, Tola Szlagowska, Gosia Andrzejewicz, Doda, Piotr Kupicha, Mariah Carey, Jessica Simpson, Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Zac Efron, Jonaski, Demi Lovato i cała reszta bandy.

INNE:

Religia: katolicka.
Co cenisz w drugiej osobie? Odwagę, niezależność, wyczucie taktu, zdrowy rozsądek.


Zazwyczaj... jestem straszną marudą i zrzędą.
Chciałbym... być wyższa, ukraść Księżyc i skoczyć na bungee.
Muszę... więcej się ruszać, bo zgniję w tym domu.
Najchętniej... leżę w łóżku, słuchając muzyki i rozmyślając.
Lubię... dobrą muzykę
Z trudem... zbieram się do konkretnych działań.
Unikam... zbędnego stresu.
Potrafię... wkurwiać ludzi.
Z łatwością... odlatuję myślami, bez względu na to gdzie i z kim jestem.
Nienawidzę... tępoty ludzkiej, dyskryminacji, ludzi myślących, że pozjadali wszystkie rozumy i starających się o bycie "zajebystymi" na siłę.



Parówo, jak można nie umieć gwizdać, no XD?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:13, 20 Mar 2010    Temat postu:

No, normalnie! : D To przerasta moje możliwości, naprawdę.

Coś tam się zaktualizowałam, głównie pod kątem "Ulubionych", jeśli kogoś by to interesowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:27, 20 Mar 2010    Temat postu: Re: Agnes

No to jedziem.

Agnes napisał:

Zainteresowania: muzyka, dziennikarstwo, blogowanie
Cechy charakteru: zrzędliwa, maruda, tolerancyjna
Wygląd: niewysoka

ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Johnny Depp,
Sport: rolki
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Panik, Michael Jackson
Przedmiot szkolny: j. polski, j. angielski, religia.
Danie: spaghetti, barszcz czerwony

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matma, w-f.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: US5, Feel, Blog 27, Doda, Gosia Andrzejewicz (i reszta polskich "gwiazd"), wszystkie gwiazdeczki Disnej Czanela bez wyjątku, Rihanna, Katy Perry, Ke$ha, wszystkie "techno-młoty" (i nie mówię tutaj o tej dobrej elektronice!), etc.
Serial/Film: wszystkie dziwne twory ww. Disneja, polskie seriale bez wyjątku.
Program telewizyjny: wszystkie te tańce połamańce na lodzie z 'gwiazdami'.
Sławna osoba: Sara May, Tola Szlagowska, Gosia Andrzejewicz, Doda, Piotr Kupicha, Mariah Carey, Jessica Simpson, Miley Cyrus, Vanessa Hudgens, Zac Efron, Dżonaski, Demi Lovato i cała reszta bandy.

INNE:

Religia: katolicka.
Wymarzony zawód: dziennikarka
Życiowe motto: Jeśli ten dzień ma być ostatni, proszę, nie mówcie mi o tym! oraz Zacznij wreszcie żyć, do cholery!
Co cenisz w drugiej osobie? Odwagę, niezależność, wyczucie taktu

Najbardziej... chciałabym pojechać do pięknej Japonii.
Zazwyczaj... jestem straszną marudą i zrzędą.
Chciałbym... być wyższa, zdać maturę i skoczyć na bungee.
Muszę... więcej się ruszać, bo zgniję w tym domu.
Rzadko kiedy... okazuję skrajne emocje.
Lubię... dobrą muzykę
Z trudem... zbieram się do konkretnych działań.
Potrafię... wkurwiać ludzi.
Z łatwością... odlatuję myślami, bez względu na to gdzie i z kim jestem.
Nienawidzę... tępoty ludzkiej, dyskryminacji, ludzi myślących, że pozjadali wszystkie rozumy i starających się o bycie "zajebystymi" na siłę.


I jak już pisałem - owoce morza są pyszne!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 14:32, 20 Mar 2010    Temat postu:

Agnes napisał:
No, normalnie! : D To przerasta moje możliwości, naprawdę.
ulżyło, ja też nie umiem!!! nawet języka w rurkę zresztą nie zrobię, gwizdanie to już w ogóle czarna magia :q
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:24, 13 Lip 2010    Temat postu:

Gdybym miała zaznaczyć to co mamy wspólne to musiałabym całe skopiować :C

To kiedy bierzemy ślub? n__________n~~
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:19, 13 Lip 2010    Temat postu:

Nathalie Kill napisał:
To kiedy bierzemy ślub? n__________n~~

A Mana uszył już kiecki? : D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathalie Kill



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:24, 13 Lip 2010    Temat postu:

Tak! Twoja jest czarno-różowa, a moja srebrno-szkarłatna *-*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin