Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Agnes
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 19:06, 01 Gru 2007    Temat postu: Agnes

PODSTAWOWE:

Imię: Agnieszka.
Nick/i: Agnes, Chemicaly, evilly, Kaji Ariji.
Data urodzin (+ rok ur.) i imienin: 4 października 1991 i 21 stycznia (aczkolwiek imienin nie obchodzę).
Państwo: Polska.
Miasto: Orzesze.
Zainteresowania: Kraj Kwitnącej Wiśni i wszystko, co z nim związane, muzyka, książki, twórczość literacka (fanfiction, slashe i tego typu histerie), blogowanie.
Cechy charakteru: od jakiegoś czasu niepoprawna optymistka, bardzo pokojowo nastawiona do świata (zazwyczaj, bo czasem włącza mi się hejter i już tak kolorowo nie jest), z nieopisanymi wręcz zapasami empatii i dobrej woli, cierpliwa, dość wyrozumiała, potrafiąca wysłuchać drugiego człowieka, a do tego straszna śmieszka, którą bawi większość rzeczy, które dla przeciętnych ludzi nie są w ogóle zabawne.
Wygląd: 156 centymetrów niepokornego charakteru, ważące tyle ile powinno, włosy aktualnie czarne do ramion, oczy niezmiennie brązowe, krótkowidzące, więc kryjące się za szkłami okularów. Poznacie mnie po glanach, które noszę przez cały rok, niezależnie od pogody i wymalowanych na czarno oczkach.

ULUBIONE:

Pisarz: Kurt Vonnegut, Haruki Murakami, Agata Christie, Witold Gombrowicz, Stephen King, Sławomir Mrożek, Terry Pratchett, Andrzej Pilipiuk.
Książka: Śniadanie mistrzów, Rzeźnia numer pięć, Losy gorsze od śmierci K. Vonneguta, Mistrz i Małgorzata M. Bułhakowa, Po zmierzchu, Ślepa wierzba i śpiąca kobieta, Kafka nad morzem H. Murakami, Alicja w Krainie Czarów, Alicja po drugiej stronie lustra L. Carrolla, Wyznania gejszy A. Goldena, Groteska N. Kirino, trylogia Millenium S. Larssona, Ulica tysiąca kwiatów G. Tsukiyamy.
Aktor/aktorka: Jet Li, Archie Kao, Johnny Depp, Thomas Gibson, Heath Ledger, Ben Barnes.
Sport: rolki, rower i wrestling (wyłącznie w telewizji of course).
Sportowiec: Noriaki Kasai, Daiki Ito.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Z japońskich: the GazettE, DIR EN GREY, X JAPAN, Heath, Sadie, Versailles, Matenrou Opera, D, 12012, BUCK-TICK, DELUHI, D'espairsRay, DaizyStripper, Lycaon, Acid Black Cherry, LM.C, Kagrra, Nightmare, Alice Nine, Heartless, MoNoLith, RENTRER EN SOI, exist†trace, CindyKate, Moi dix Mois, Kiyoharu, Phantasmagoria, BORN, DuelJewel.
I z nie-japońskich: The 69 Eyes, Lovex, HIM, Negative, Private Line, Deathstars, Iron Maiden, Rammstein, Panik, Christian Linke, Cinema Bizarre, Scorpions, Tokio Hotel, Lady Gaga, Lady Pank, Papa Roach, Escape The Fate.
A po więcej odsyłam na swój profil na [link widoczny dla zalogowanych].
Film/serial: Tajemnica Brokeback Mountain, Death Note (wszystkie części), Niezniszczalni, Książę Persji - Piaski Czasu, Alicja w Krainie Czarów, 2012, Plaga, Dom Woskowych Ciał, Dorian Gray, Stowarzyszenie Umarłych Poetów, CSI: Las Vegas.
Program telewizyjny: {nie kanał!} Ugotowani i Kuchenne rewolucje na TVN, hehso.
Pora roku: wszystkie prócz zimy.
Kolor: czarny, różowy i czerwony.
Przedmiot szkolny: j. polski od zawsze i na zawsze, j. niemiecki i angielski, religia.
Danie: spaghetti Napoli, barszcz czerwony, bigos (!!!).

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: wszystkie ścisłe, szczególnie matematyka, ale także w-f, wry.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: cały polski żal-biznes (z wyjątkiem Maćka Silskiego, Marcina Rozynka i Ali Boratyn, no i oczywiście sceny rockowej i metalowej), Ke$ha, Nicki Minaj, byłe i obecne gwiazdki Disney Chanel.
Serial/Film: wszystkie twory ww. DC, polskie seriale bez wyjątku.
Program telewizyjny: {nie kanał!} wszystkie te tańce połamańce na lodzie z 'gwiazdami'.
Sławna osoba: Sara May, Doda, Taylor Momsen, Justin Bieber, Miley Cyrus, Nicki Minaj i wszyscy ich pokroju.

INNE:

Religia: katolicka.
Znak zodiaku: waga.
Strona/blog: [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych].
Wymarzony zawód: dziennikarka tudzież fotoreporterka, pisarka (hyhyhy), kierowca tira. Zawsze mogę też wyjść bogato za mąż i zbijać bąki do końca życia.
Życiowe motto: Jeśli ten dzień ma być ostatni, proszę, nie mówcie mi o tym! oraz Zacznij wreszcie żyć, do cholery!
Co cenisz w drugiej osobie? Odwagę, zdecydowanie, niezależność, wyczucie taktu, zdrowy rozsądek.
Jak trafiłeś/aś na forum? Zapewne znalazłam adres na jakimś blogu.


Najbardziej... chciałabym pojechać do ukochanej Japonii.
Zazwyczaj... ciekawi mnie, co sądzą o mnie inni ludzie.
Chciałbym... zaliczyć koncert the GazettE i X JAPAN, nauczyć się dobrej organizacji czasu, ukraść Księżyc i skoczyć na bungee.
Muszę... wyzdrowieć!
Najchętniej... leżę w łóżku, słuchając muzyki i rozmyślając.
Rzadko kiedy... okazuję skrajne emocje.
Lubię... dobrą muzykę, dobre książki, mojego kota i spaghetti Napoli. Moich przyjaciół też lubię.
Z trudem... zbieram się do konkretnych działań.
Unikam... zbędnego stresu.
Potrafię... wkurwiać ludzi.
Z łatwością... odlatuję myślami, bez względu na to gdzie i z kim jestem.
Nienawidzę... głupoty ludzkiej, dyskryminacji, ludzi myślących, że pozjadali wszystkie rozumy i starających się o bycie "zajebystymi" na siłę, nieśmiesznych hejterów (bo z niektórymi to przynajmniej beka jest).
Szukam... pieniędzy i zaginionego czasu.
Nie umiem... gwizdać.
Wierzę... w to, że każdy przystojny facet w którymś momencie życia stwierdził, że jednak kręci go jego własna płeć i chętnie zaciągnąłby jakiegoś kolesia do łóżka.
Sama... nic nie osiągnę, chyba, że tam na górze ktoś jednak się nade mną ulituje.
Nigdy... nie mówię nigdy, bo Los już tyle razy sobie ze mnie zakpił, że niczego nie jestem już w życiu pewna.

Więcej grzechów nie pamiętam.
Amen.


Ostatnio zmieniony przez Agnes dnia Sob 12:21, 04 Lut 2012, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Megg
Gość





PostWysłany: Sob 21:24, 01 Gru 2007    Temat postu:

Agnes , na tym zdjęciu wyglądasz cudnie! wreszcie jakis normalny czlowiek a nie te różowe słity paradujące po szkole XD

do tego,jeden z moich wymarzonych zawodów to właśnie dziennikarka ;d ;d
Powrót do góry
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:30, 01 Gru 2007    Temat postu:

Megg1709 napisał:
Agnes , na tym zdjęciu wyglądasz cudnie!

Mwahaha, uznanie dla mojej kumpeli, która potrafi robić cudne zdjęcia ;)
To było akurat zrobione z ukrycia :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mi.



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:36, 01 Gru 2007    Temat postu:

Agnes, a ja sobie Ciebie wyobrażałam taką bardziej eemoo..
Tzn. taką bardzo, bardzo xDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 21:22, 02 Gru 2007    Temat postu:

Heh, emo to ja bardziej z charakteru jestem, ale ciiicho ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:13, 03 Gru 2007    Temat postu:

Agneeees, całe życie chciałam zobaczyć twoją fotę ! XDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:21, 03 Gru 2007    Temat postu:

A mi się ta bandana nie podoba...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:23, 03 Gru 2007    Temat postu:

Ja też tak noszę, żmijo : DDDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:24, 03 Gru 2007    Temat postu:

Oups... <zawstydzony...>
No i co ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 14:18, 03 Gru 2007    Temat postu:

Właściwie to nic XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disneyka



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 14:21, 03 Gru 2007    Temat postu:

omg.. masz tak na imię jak ja i się urodziłaś tego samego dnia O.o czy to przypadek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:19, 03 Gru 2007    Temat postu:

Trevie napisał:
Agneeees, całe życie chciałam zobaczyć twoją fotę ! XDD

Uważaj, bo teraz będziesz miała nocne koszmary ze mną w roli głównej, ha ha ha <diabelski śmiech z pogłosem>

Lena__xD napisał:
A mi się ta bandana nie podoba...

Ja tam ją lubię ;)

Disneyka napisał:
omg.. masz tak na imię jak ja i się urodziłaś tego samego dnia O.o czy to przypadek?

Raczej zrządzenie losu, chociaż to i tak nic. W jednym z czasopism natrafiłam na pracę dziewczyny o moim imieniu i nazwisku *gleba*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 21:56, 03 Gru 2007    Temat postu:

Jaka gazeta, jaki miesiąc, jaka strona ? ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 23:08, 03 Gru 2007    Temat postu:

Gazeta Popcorn, miesiąca nie pamiętam, bo dość dawno to było, ale dział "Wasza twórczość" narysowała zdaje się Beyonce ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:10, 04 Gru 2007    Temat postu:

to idę szukać Twojego nazwiska ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 23:14, 05 Gru 2007    Temat postu:

Mwahaha, szukajcie a znajdziecie :D
<ładny świr>

Pozdro ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disneyka



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 15:02, 06 Gru 2007    Temat postu:

hehe Lena to jak znajdziesz to napisz xD ujawnij nam tożsamość Agnes :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:48, 06 Gru 2007    Temat postu:

Agnes jakas ty jest śliczna! XDDD
Humanistka ? to tak jak jaaa XDDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:02, 06 Gru 2007    Temat postu:

Disneyka napisał:
hehe Lena to jak znajdziesz to napisz xD ujawnij nam tożsamość Agnes :D

Eee, cicho, nie wolno :D

Olunia :) napisał:
Agnes jakas ty jest śliczna! XDDD
Humanistka ? to tak jak jaaa XDDD

Śliczna? No, ba. Mwahaha, ładny świr, Olunia, kobieto, gdzie ty masz oczy?! xD
Humaniści górą!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 19:55, 06 Gru 2007    Temat postu:

*sprawdza gdzie ma oczy*
mam oczy w oczach <lol>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 19:56, 06 Gru 2007    Temat postu:

Mam mamę polonistkę^^
Zazdrościcie mi, nie ?
czasami to jest uciążliwe<lol>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:01, 06 Gru 2007    Temat postu:

Olunia, to bardzo ciekawe, powiadasz, że można mieć oczy w oczach?

Oj, Lena, ja bym nie za bardzo chciała mieć mamę nauczycielkę, chociaż polonistka... ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:05, 06 Gru 2007    Temat postu:

No!!
A ty nie masz oczów w oczach !?
bo ja mam <lol>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:06, 06 Gru 2007    Temat postu:

Oczów w oczach? A może i mam, nie wiem, usiłowałam zobaczyć się w lusterku, ale dziwnym trafem pękło na mój widok xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:10, 06 Gru 2007    Temat postu:

kłamiesz!!
zgiń przepadnij!
na pewno masz oczy w oczach :D
dobra skończmy to :D XDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin