Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

susuanne- aktualizacja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Immortelle
Zaklęta w marmur
<i>Zaklęta w marmur</i>


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 28661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: two steps from hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:24, 23 Sie 2009    Temat postu:

Staśka napisał:
Immortelle napisał:
Staśka napisał:
Bo nie wiedziałam gdzie mieszkasz XD"
Jeszcze blisko mamy Mess, może wypali spotkanie XD"

Ja na zlot pisałabym się jedynie w Brodnicy bądź Rypinie (z czego w Rypinie się nie orientuję), bo nigdzie indziej nie mam jak dojechać. Messia mówiła, że do Brodnicy np. nie ma jak się dostać ;<

Ja do Rypina mam co prawda blisko, ale byłam tam raz w życiu ;x
A do Brodnicy to już w ogóle, jedynie co do Płocka, ale o Rypinie też można pomyśleć ; )

Ja też byłam raz w życiu i mogłabym dojechać tylko autobusem, a przeraża mnie dostanie się autobusem to miejsca innego niż Brodnica xD Ale jakbym się uparła i pokonała strach, to kto wie.. ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:28, 23 Sie 2009    Temat postu:

Immortelle napisał:
Staśka napisał:
Immortelle napisał:
Staśka napisał:
Bo nie wiedziałam gdzie mieszkasz XD"
Jeszcze blisko mamy Mess, może wypali spotkanie XD"

Ja na zlot pisałabym się jedynie w Brodnicy bądź Rypinie (z czego w Rypinie się nie orientuję), bo nigdzie indziej nie mam jak dojechać. Messia mówiła, że do Brodnicy np. nie ma jak się dostać ;<

Ja do Rypina mam co prawda blisko, ale byłam tam raz w życiu ;x
A do Brodnicy to już w ogóle, jedynie co do Płocka, ale o Rypinie też można pomyśleć ; )

Ja też byłam raz w życiu i mogłabym dojechać tylko autobusem, a przeraża mnie dostanie się autobusem to miejsca innego niż Brodnica xD Ale jakbym się uparła i pokonała strach, to kto wie.. ;)


Dla mnie to bez problemu, uwielbiam jeździć w nieznane miejsca (matko, jak to brzmi XD")
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edek
Gość





PostWysłany: Nie 16:47, 23 Sie 2009    Temat postu:

Stasiu, nie jeźdź w nieznane miejsca :<
To niebezpieczne.
Powrót do góry
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:49, 23 Sie 2009    Temat postu:

Edek napisał:
Stasiu, nie jeźdź w nieznane miejsca :<
To niebezpieczne.

jak się tak martwisz, to pojedź ze mną ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edek
Gość





PostWysłany: Nie 16:51, 23 Sie 2009    Temat postu:

Staśka napisał:
Edek napisał:
Stasiu, nie jeźdź w nieznane miejsca :<
To niebezpieczne.

jak się tak martwisz, to pojedź ze mną ;)

chętnie ; *
Powrót do góry
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 16:57, 23 Sie 2009    Temat postu:

Edek napisał:
Staśka napisał:
Edek napisał:
Stasiu, nie jeźdź w nieznane miejsca :<
To niebezpieczne.

jak się tak martwisz, to pojedź ze mną ;)

chętnie ; *

no to wsiadaj do pociągu, do północy dojedziesz ; *
xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 11:04, 24 Sie 2009    Temat postu:

Zgwaucą mi Staśkę, no nie! ; <
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imelda



Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 2532
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 16:41, 14 Lis 2009    Temat postu: Re: staś.[nju][jak wszyscy, to wszyscy+foto]

Staśka napisał:

Państwo: Polska
Zainteresowania: film, muzyka, gotowanie, odwieczne szukanie wymarzonych trampek, denerwowanie ludzi, podróże, kolekcjonowanie muszli i pocztówek.
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, agresywna, gadatliwa (do bólu), ciekawska świata, zazdrosna, niecierpliwa, leniwa.

Wygląd: zielono-szaro-niebieskie oczy, nie wysoka, brzyydal.

ULUBIONE:

Sport: koszykówka, pływanie, jazda na rowerze
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Linkin Park, Yellowcard,
Film/serial: "39 i pół", "Dr.House", "Seks w wielkim mieście"
Pora roku: Jesień
Kolor: szary
Danie: kuchnia Włoska, Hiszpańska


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matematyka
Serial/Film: 'M jak miłość'
Sławna osoba: Polisz szoł bisnes

INNE:

Religia: Katoliczka nie chodząca do kościoła.
Co cenisz w drugiej osobie?: Szczerość, odwagę, gadatliwość i poczucie humoru.

Najbardziej... chcę zapomnieć paru rzeczy.
Zazwyczaj... śpię albo gadam.
Najchętniej... patrzę w niebo.
Rzadko kiedy... milczę.
Lubię... wschody słońca i zapach waniliowych perfum. i dezodorantów, a wszyscy twierdzą, że one śmierdzą
Z trudem... śpiewam, biegam.
Potrafię... włączyć komputer.
Z łatwością... śmieję się.
Sam...a nie umiem usiedzieć w miejscu



Naprawde nigdy nie jadłaś grochowej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 22:28, 14 Lis 2009    Temat postu:

Nie, nienawidzę grochu, i innych tego typu cudów (czyt. gulasz np. albo mięso w sosie myśliwskim, blee)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiler
eat me, i'm sweet
<i>eat me, i'm sweet</i>


Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 16782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 22:38, 14 Lis 2009    Temat postu: Re: staś.[nju][jak wszyscy, to wszyscy+foto]

Staśka napisał:
Data urodzin: 95
Państwo: Polska
Zainteresowania: film, muzyka, gotowanie
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, lekko pedantyczna, beznadziejnie chcąca pomóc, zawzięta, agresywna, gadatliwa (do bólu), ciekawska świata, zazdrosna, niecierpliwa, dzika (XD), leniwa, optymistka.
Wygląd: zielono-szaro-niebieskie oczy, nie wysoka, brzyydal.

ULUBIONE:
Sport: koszykówka, pływanie
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red Hot Chili Peppers, Kings of Leon, Happysad, Myslovitz, U2, Nickelback, Linkin Park, Hey, Dżem, 30 seconds to mars, T.Love, The Kooks, Green Day, Queen, Guns n' Roses, Blink 182, Three Days Grace, Yellowcard
Film/serial:"Dr.House","Gotowe na wszystko", "Kości", "Seks w wielkim mieście", "CSI:MIAMI"
Przedmiot szkolny: Biologia, historia
Danie: kuchnia Włoska, Meksykańska.

ZNIENAWIDZONE:
Przedmiot szkolny: polski.[color=red] !!!!!!![/color]

INNE:

Życiowe motto: " Mów wszystko co miałeś do powiedzenia, później nie starczy na to czasu"
Co cenisz w drugiej osobie?: Szczerość, odwagę, gadatliwość i poczucie humoru.


tyle. dużo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:39, 14 Lis 2009    Temat postu: Re: staś.[nju][jak wszyscy, to wszyscy+foto]

no to cytujemy, skoro aktualizacja.

Staśka napisał:

Zainteresowania: film, muzyka, podróże
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, lekko pedantyczna, zawzięta, gadatliwa (do bólu), ciekawska świata, niecierpliwa, leniwa, optymistka //r. męski, noo.

ULUBIONE:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Queen
Film/serial: Seks w wielkim mieście
Program telewizyjny: Kuba wojewódzki
Pora roku: Lato
Kolor: rajska zieleń.
Danie: kuchnia Włoska, Meksykańska.


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matematyka

INNE:

Co cenisz w drugiej osobie?: Szczerość, odwagę i poczucie humoru.

Najbardziej... chcę zapomnieć paru rzeczy.
Zazwyczaj... śpię albo gadam.
Lubię... wschody słońca
Unikam... ciszy.
Potrafię... włączyć komputer.
Z łatwością... śmieję się.
Sam...a nie umiem usiedzieć w miejscu[/size]


Potrafisz włączyć komputer?! : O
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imelda



Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 2532
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 22:56, 14 Lis 2009    Temat postu:

Wiesz Kacpi, też się zdziwiłam XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 23:02, 14 Lis 2009    Temat postu:

ej, nju, trochę się spóźniliście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imelda



Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 2532
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 23:08, 14 Lis 2009    Temat postu:

To zaraz się jeszce raz zacytuje. Nudzi mi się troszkę ę XD

U mnie doszły tylko niektóre:
Cytat:

Kolor: ostatnio żółty (neonowy)

Zazwyczaj... śpię, gadam, śmieję się co 4 minuty.
Nienawidzę... piwa.
Szukam... osoby, która będzie mnie kochała, a jednocześnie będzie tak pojebana jak ja.


Ostatnio zmieniony przez Imelda dnia Sob 23:14, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majanna
made in heaven
<i>made in heaven</i>


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 6448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Baker Street 221B
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 8:57, 15 Lis 2009    Temat postu:

RYPIN?! pojedźcie tam po mojego męża! Gustaw, Gustaw! <3333
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey pie
empty spaces


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 5569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 21:42, 07 Lut 2010    Temat postu: Re: staś.[nju namber tu!]

Staśka napisał:
Jestem SłIti, więc będzie na kollollowo.

nie obchodzę, więc kichać na imieniny.

Państwo: Polska
Zainteresowania: muzyka, odwieczne szukanie wymarzonych trampek, denerwowanie ludzi
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, agresywna, gadatliwa (do bólu), ciekawska świata, zazdrosna, niecierpliwa, dzika (XD), leniwa, optymistka.


Wygląd: szaro-niebieskie oczy, brzyydal.

ULUBIONE:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Dżem, The Kooks, Green Day, Guns n' Roses, Nirvana,
Film/serial: "Dr.House" "Londyńczycy"
Przedmiot szkolny:historia, j. angielski.



ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: matematyka

INNE:

Religia: Katoliczka

Najbardziej... chcę zapomnieć paru rzeczy.
Muszę... wyprowadzić się stąd, bo tylko się zmarnuje.
Lubię... wschody słońca i zapach waniliowych perfum.
Z trudem... tańczę, śpiewam, biegam.
Unikam... ciszy.
Szukam... osoby, która będzie mnie kochała, a jednocześnie będzie tak pojebana jak ja.
Nie umiem... tańczyć.
Nigdy... nie jadłam grochowej xd[/size]


tyle. proszę pani.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:34, 10 Sie 2011    Temat postu:

AKTUALIZACJA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:39, 10 Sie 2011    Temat postu: Re: susuanne- aktualizacja

susanne napisał:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Britney Spears- nienawidzę jej

Jak można nienawidzić Britney? To niepojęte!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:41, 10 Sie 2011    Temat postu: Re: susuanne- aktualizacja

sawyer napisał:
susanne napisał:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Britney Spears- nienawidzę jej

Jak można nienawidzić Britney? To niepojęte!

Wraz z jej nową piosenką znienawidziłam ją, jak tylko puszczają jej jakiś klip mam ochotę wyrzucić mój wielki telewizor przez okno, zniosę! jeszcze "3"?[nie pamiętam nazwy utworu] KOSZMAR!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:57, 10 Sie 2011    Temat postu: Re: susuanne- aktualizacja

susanne napisał:
sawyer napisał:
susanne napisał:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Britney Spears- nienawidzę jej

Jak można nienawidzić Britney? To niepojęte!

jak tylko puszczają jej jakiś klip mam ochotę wyrzucić mój wielki telewizor przez okno

Nie prościej po prostu zmienić kanał? :3 Chyba będziesz kolejną osobą, którą będę musiał uświadomić, że Britney Spears to co widzisz w mediach. Bo to trochę smutne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 22:07, 10 Sie 2011    Temat postu: Re: susuanne- aktualizacja

sawyer napisał:
susanne napisał:
sawyer napisał:
susanne napisał:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Britney Spears- nienawidzę jej

Jak można nienawidzić Britney? To niepojęte!

jak tylko puszczają jej jakiś klip mam ochotę wyrzucić mój wielki telewizor przez okno

Nie prościej po prostu zmienić kanał? :3 Chyba będziesz kolejną osobą, którą będę musiał uświadomić, że Britney Spears to co widzisz w mediach. Bo to trochę smutne.

Kiedyś miałam do niej obojętny stosunek, ale to co sobą teraz reprezentuje to porażka. Te piosenki, te klipy, dajcie spokój...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alicja
oh, you look so beautiful tonight


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 3754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prawe drzwi na lewo

PostWysłany: Śro 22:45, 10 Sie 2011    Temat postu: Re: susuanne- aktualizacja

susanne napisał:

Zainteresowania: moda, muzyka

ULUBIONE:


Film/serial: Desperate Housewifes (housewives :))
Przedmiot szkolny: Historia, Biologia

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: MATEMATYKA

INNE:

Co cenisz w drugiej osobie?: szczerość

Zazwyczaj... śpię i jem
Muszę... się ogarnąć
Najchętniej... wyjechałabym
Potrafię... słuchać
Sama... sobie poradzę


nie za dużo, aaale : >
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aaron



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 4649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:07, 11 Sie 2011    Temat postu: Re: susuanne- aktualizacja

susanne napisał:

Państwo: POLAND
Zainteresowania: moda, filmy, muzyka
Wygląd: zielono-niebiesko-żółte oczy

ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Neil Patrick Harris BARNEY <3
Film/serial: How i met your mother, Desperate Housewives (jest wife, ale wives tak samo jak wolf, ale wolves)
Pora roku: Wiosna
Przedmiot szkolny: Historia, Wos

ZNIENAWIDZONE:

Sławna osoba: za dużo

INNE:

Strona/blog: -
Wymarzony zawód: prawnik
Życiowe motto: -
Co cenisz w drugiej osobie?: szczerość
Jak trafiłeś/aś na forum?: nie pamiętam


Zazwyczaj... śpię i jem
Chciałbym... mieć święty spokój
Muszę... się ogarnąć
Najchętniej... wyjechałabym
Potrafię... słuchać
Z łatwością... przeklinam
Nie umiem... śpiewać
Wierzę... w szatana



Nawet nie mało!


Ostatnio zmieniony przez aaron dnia Czw 0:08, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey pie
empty spaces


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 5569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 20:48, 13 Sie 2011    Temat postu:

ile ty masz lat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin