Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

susuanne- aktualizacja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 12:21, 01 Kwi 2009    Temat postu: susuanne- aktualizacja

Imię: Magdalena
Nick/i: susuanne / Staśka
Data urodzin (+ rok ur.) i imienin: 14.10
Państwo: POLAND
Miasto: mazowieckie zadupie
Zainteresowania: moda, filmy, muzyka
Cechy charakteru: zjeb
Wygląd: orzechowe włosy, zielono-niebiesko-żółte oczy, niska, chuda szkapa

ULUBIONE:

Pisarz: przykro mi
Książka: Candy mi się podobała, Numery w sumie też
Aktor/aktorka: Neil Patrick Harris BARNEY <3
Sport: F1
Sportowiec: przykro mi
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: O.S.T.R, DIOX, Małpa
Film/serial: How i met your mother, Desperate Housewifes
Program telewizyjny: Mam talent?
Pora roku: Wiosna
Kolor: żółty
Przedmiot szkolny: Historia, Wos, Biologia
Danie: naleśniczory z sosem meksykańskim po chińsku

ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: MATEMATYKA
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Britney Spears- nienawidzę jej
Serial/Film: przykro mi
Program telewizyjny: przykro mi
Sławna osoba: za dużo

INNE:

Religia: 666
Znak zodiaku: waga
Strona/blog: -
Wymarzony zawód: prawnik
Życiowe motto: -
Co cenisz w drugiej osobie?: szczerość
Jak trafiłeś/aś na forum?: nie pamiętam



Najbardziej... coś tam
Zazwyczaj... śpię i jem
Chciałbym... mieć święty spokój
Muszę... się ogarnąć
Najchętniej... wyjechałabym
Rzadko kiedy... piję
Lubię... mój kubek do herbaty O.o
Z trudem... wychodzi mi NIE przeklinanie
Unikam... alkoholu
Potrafię... słuchać
Z łatwością... przeklinam
Nienawidzę... matematyki, wódki i narkotyków
Szukam... dupa
Nie umiem... śpiewać
Wierzę... w szatana
Sama... sobie poradzę
Nigdy... nie mówię nigdy


Ostatnio zmieniony przez susanne dnia Śro 21:33, 10 Sie 2011, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abyssa
Torresoholiczka
<i>Torresoholiczka</i>


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 14922
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:10, 01 Kwi 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:
Państwo: Polska
Zainteresowania: film, muzyka
Cechy charakteru: wredna, szczera


ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Jared Leto
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Nickelback, 30 seconds to mars, The Kooks
Film/serial: "Requiem dla Snu","39 i pół"
Pora roku: Lato
Danie: kuchnia Włoska, Hiszpańska i Meksykańska.


ZNIENAWIDZONE:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'popowe'

INNE:

Znak zodiaku: Waga


Najbardziej... lubię milkę
Zazwyczaj... śpię
Chciałbym... umieć śpiewać
Najchętniej... poszłabym spać
Lubię... ładną pogodę
Z trudem... biegam
Potrafię... mówić
Z łatwością... jeżdżę na rolkach
Nienawidzę... zimy
Nie umiem... tańczyć



Za Jarka, Marsów i Requiem dużyduży plus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ann.



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 2795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:06, 01 Kwi 2009    Temat postu:

+ za pływanie, 39 i pół, kuchnia włoska

i chyba tyle...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katia
Moderator
w krainie kota

Moderator<br> <i>w krainie kota</i>


Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 8071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:37, 01 Kwi 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:
Data urodzin (+ rok ur.) i imienin: x.x.95
Państwo: Polska
Zainteresowania: muzyka
Cechy charakteru: wredna, lekko pedantyczna
Wygląd: niewysoka.

ULUBIONE:
Pisarz: bijcie mnie. H.Sienkiewicz
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red hot chili peppers, Happysad, Linkin Park, Queen.
Film/serial:"39 i pół", "Dr.House"
Pora roku: Lato
Kolor: czerwony

Jak można nie lubić matematyki? Eh.
I to by było na tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortelle
Zaklęta w marmur
<i>Zaklęta w marmur</i>


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 28661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: two steps from hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:02, 01 Kwi 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:
Państwo: Polska
Zainteresowania: film, muzyka
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, lekko pedantyczna, beznadziejnie chcąca pomóc.


ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Jared Leto
Sport: pływanie
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red hot chili peppers, U2, Nickelback, Linkin Park, 30 seconds to mars, Green Day, Queen.
Pora roku: Jesień i Lato
Kolor: szary, czerwony, rajska zieleń.
Przedmiot szkolny: historia


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: Matma
Serial/Film: 'M jak miłość'
Program telewizyjny: 'Szymon Majewski Szoł'


Najbardziej... lubię milkę
Zazwyczaj... śpię
Chciałbym... umieć śpiewać
Muszę... jeść i pić
Najchętniej... poszłabym spać
Rzadko kiedy... milczę
Lubię... ładną pogodę
Z trudem... biegam
Unikam... plastiku
Potrafię... mówić
Nienawidzę... zimy
Nie umiem... tańczyć
Sam...a nie umiem usiedzieć w miejscu
Nigdy... nie mów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 8:00, 19 Maj 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:
Imię: moje super wieśniackie
Państwo: Polska
Zainteresowania: film, muzyka
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta
Wygląd: Orzechowo/Rude włosy

ULUBIONE:
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red Hot Chili Peppers, Happysad, Myslovitz, Dżem, T.Love, The Kooks, Queen
Film/serial: z seriali wyłącznie "Dr.House","Gotowe na wszystko", "Kości"
Program telewizyjny: Kuba wojewódzki
Pora roku: Jesień
Kolor: szary, czerwony, rajska zieleń.
Przedmiot szkolny: Biologia


ZNIENAWIDZONE:
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'popowe' i 'metalowe'
Serial/Film: 'M jak miłość'
Sławna osoba: Polisz szoł bisnes

INNE:
Co cenisz w drugiej osobie?: Osobę cenie.
Jak trafiłeś/aś na forum?: Wujek Google.


Zazwyczaj... śpię lub gadam.
Muszę... muszę....
Najchętniej... poszłabym spać.
Rzadko kiedy... milczę.
Lubię... kiedy świeci słońce
Unikam... plastiku.
Potrafię... włączyć komputer.
Szukam... ołówka
Wierzę... ja nie wierzę.
Sam...a nie umiem usiedzieć w miejscu
Nigdy... nie mów.


tyle wspólnego, Stass.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:17, 19 Maj 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:
ULUBIONE:

Sport: koszykówka, pływanie, jazda na rowerze
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Myslovitz, Nickelback, 30 seconds to mars,Green Day, UFO, Blink 182, Three Days Grace.
Film/serial: "Dr.House"
Pora roku: Lato
Kolor: szary, czerwony


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: Matma
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'popowe' i 'metalowe'


wspólne, w tym jedno usunęłam przypadkowo XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vill



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 3816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rz-ów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:24, 19 Maj 2009    Temat postu:

Kuba Wojewódzki + Requiem + 38 i pół
Musisz mieć śliczne włosy *__*.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katia
Moderator
w krainie kota

Moderator<br> <i>w krainie kota</i>


Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 8071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:11, 19 Maj 2009    Temat postu:

Wiesz co Stasiu?
Mam wrażenie, że od czasu zmiany nicka jesteś zupełnie inną osobą, o.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarzab



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grajewo // Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:23, 19 Maj 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:

Państwo: Polska
Zainteresowania: muzyka

ULUBIONE:

Sport: pływanie, jazda na rowerze
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red Hot Chili Peppers, Happysad, Myslovitz, Linkin Park
Film/serial: "Requiem dla Snu" "American Beauty"z seriali wyłącznie "Dr.House"

INNE:

Wymarzony zawód: Architekt


Coś mało wspólnego ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ajaszi
man in the mirror
<i>man in the mirror</i>


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 12706
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:51, 19 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
ULUBIONE:

Sport: koszykówka
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Myslovitz, U2, Nickelback, Linkin Park, Fort Minor, 30 seconds to mars, T.Love, Green Day, Queen, Blink 182
Film/serial: "39 i pół"
Program telewizyjny: Kuba wojewódzki
Pora roku: Lato
Kolor: szary, czerwony, rajska zieleń.
Przedmiot szkolny: Biologia
Danie: kuchnia Włoska, Hiszpańska i Meksykańska.

ZNIENAWIDZONE

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'metalowe'

Najbardziej... lubię milkę <33 !


mrau.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
werek serek
invasion's so succexxy


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 6397
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ástralía
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:12, 19 Maj 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:

Państwo: Polska
Zainteresowania: muzyka

ULUBIONE:

Sport: pływanie, jazda na rowerze
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: The Kooks, Queen
Pora roku: Jesień
Kolor: czerwony, rajska zieleń.
Danie: kuchnia Włoska


ZNIENAWIDZONE:

Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'popowe' i 'metalowe'
Sławna osoba: Polisz szoł bisnes w sumie
INNE:

Najbardziej... lubię milkę
Chciałbym... umieć coś, co by się światu przydało.
Lubię... kiedy świeci słońce i cieszą się rozbrykane bachory
Z trudem... tańczę, biegam.
Unikam... plastiku.
Potrafię... włączyć komputer.
Nie umiem... tańczyć
Sam...a nie umiem usiedzieć w miejscu a jak już siedzę, to trzęsie mi się noga xD


nie lubisz Szymonka :( matma w znienawidzonych, historia w ulubionych...


chyba masz śliczne włosy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:35, 23 Maj 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:

Zainteresowania: film, muzyka
Cechy charakteru: wredna, szczera, lekko pedantyczna

ULUBIONE:

Pora roku: Lato
Kolor: rajska zieleń.
Przedmiot szkolny: Biologia
Danie: kuchnia Włoska, Meksykańska.


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: Matma

INNE:

Rzadko kiedy... milczę.
Potrafię... włączyć komputer.
Z łatwością... jeżdżę na rolkach
.


niewiele.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:33, 24 Maj 2009    Temat postu: Re: staś.[nju]

stanisława napisał:
Zainteresowania: muzyka,
Cechy charakteru: wredna (ale tylko czasami!), beznadziejnie chcąca pomóc.


ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Jared Leto
Sport: koszykówka, bieganie za dziewczynami które wiecznie zabierają mi plecak (niezłe xD).
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red Hot Chili Peppers, Myslovitz, U2, Nickelback, Linkin Park, 30 seconds to mars, The Kooks, Green Day, Guns n' Roses, Three Days Grace.
Film/serial: "Dr.House", "Kości"
Program telewizyjny: Kuba wojewódzki
Pora roku: Jesień
Kolor: szary, czerwony,
Danie: kuchnia Włoska,


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: Matma
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'popowe'
Serial/Film: 'M jak miłość'
Sławna osoba: Polisz szoł bisnes


INNE:

Znak zodiaku: Waga


Zazwyczaj... śpię lub gadam.
Chciałbym... umieć coś, co by się światu przydało.
Najchętniej... poszłabym spać.
Z trudem... tańczę, śpiewam, biegam.
Unikam... plastiku.
Potrafię... włączyć komputer.
Z łatwością... jeżdżę na rolkach
Nie umiem... tańczyć



Patrz, jednak trochę tego wspólnego mamy ;>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:41, 10 Sie 2009    Temat postu:

nowości, ludu XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edek
Gość





PostWysłany: Wto 8:55, 11 Sie 2009    Temat postu:

minusa masz za Szymona ; )
nie pęknął mi ekran ;< a szkoda bo chce wymienić ; ))) ;p
Powrót do góry
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 9:49, 11 Sie 2009    Temat postu: Re: staś.[nju][jak wszyscy, to wszyscy+foto]

Staśka napisał:
Imię: Magdalena <3
Państwo: Polska coś nowego! XD
Zainteresowania: muzyka, denerwowanie ludzi (kochamy wkurzac ludzi <3), podróże
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, gadatliwa (do bólu).

Wygląd: brzyydal. (tu chyba oglądałaś moje zdjęcie XDD)

ULUBIONE:

Pisarz: H.Sienkiewicz (COOO?!) nienienie!
Sport: pływanie, jazda na rowerze i bieganie XD
Sportowiec: Torres.
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red Hot Chili Peppers, Myslovitz, Nickelback, Linkin Park czaasem, 30 seconds to mars, The Kooks, Green Day, Blink 182, Three Days Grace, Road Trip's Over <3, Yellowcard
Film/serial: "Dr.House"
Pora roku: Jesień i Lato
Kolor: szary, czerwony
Danie: kuchnia Włoska, Meksykańska.


ZNIENAWIDZONE:

Program telewizyjny: 'Szymon Majewski Szoł' :<<<, zawiodłaś mnie. XD
Sławna osoba: Polisz szoł bisnes

INNE:

Religia: Katoliczka nie chodząca do kościoła.
Co cenisz w drugiej osobie?: Szczerość, poczucie humoru.

Mało chyba. XDD

I nie cytowałam pochylonych, bo by mnie szlag trafił ;d
Edek napisał:
minusa masz za Szymona ; )

DOKŁADNIE!


Ostatnio zmieniony przez Mess dnia Wto 9:54, 11 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soar
Psychic spies from China


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 8164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piętra wyżej
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:33, 11 Sie 2009    Temat postu: Re: staś.[nju][jak wszyscy, to wszyscy+foto]

Staśka napisał:

Państwo: Polska
Zainteresowania: film, muzyka, odwieczne szukanie wymarzonych trampek, denerwowanie ludzi, podróże
Cechy charakteru: wredna, szczera, otwarta, zawzięta, gadatliwa (do bólu).
Wygląd: brzyydal. [size=5]heej, ty mnie nie widziałaś --'


ULUBIONE:

Aktor/aktorka: Jared Leto
Sport: koszykówka, jazda na rowerze
Sportowiec: Torres. Hammilton jest be
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: Red Hot Chili Peppers, Kings of Leon, Happysad, Myslovitz, U2, Nickelback, Linkin Park, Fort Minor, Hey, Dżem, 30 seconds to mars, The Kooks, Green Day, Queen, Guns n' Roses, Blink 182, Three Days Grace, Yellowcard, Flipsyde
Film/serial: "Speak""Requiem dla Snu" "American Beauty" z seriali wyłącznie "39 i pół", "Dr.House"
Pora roku: Lato
Kolor: szary, czerwony
Przedmiot szkolny: historia
Danie: kuchnia Włoska, Hiszpańska


ZNIENAWIDZONE:

Przedmiot szkolny: Matma
Piosenkarz/Piosenkarka/zespół: wszystkie te 'popowe' i 'metalowe'
Serial/Film: 'M jak miłość'
Sławna osoba: Polisz szoł bisnes

INNE:

Wymarzony zawód: Architekt, Projektant wnętrz
Co cenisz w drugiej osobie?: Szczerość, odwagę, poczucie humoru.
Jak trafiłeś/aś na forum?: Wujek Google.




Najbardziej... chcę zapomnieć paru rzeczy.
Chciałbym... osiedlić się na dobre w Hiszpanii.
Najchętniej... poszłabym spać.
Lubię... wschody słońca
Z trudem... tańczę, śpiewam
Potrafię... włączyć komputer.
Z łatwością... śmieję się.
Nienawidzę... zimy.
Szukam... uśmiechu, tak, uśmiechu.
Nie umiem... tańczyć.
Nigdy... nie jadłam grochowej xd[/size]



Wspólne. Masz zaisty gust muzyczny, serioserio < 3
I czego ty chcesz od swojego wyglądu, hę? Ślicznaś!


Ostatnio zmieniony przez soar dnia Wto 12:33, 11 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:57, 11 Sie 2009    Temat postu:

Cytat:
nie pęknął mi ekran ;< a szkoda bo chce wymienić ; ))) ;p


zrób sobie zooma, to Ci pęknie ;*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edek
Gość





PostWysłany: Wto 14:14, 11 Sie 2009    Temat postu:

Staśka napisał:
Cytat:
nie pęknął mi ekran ;< a szkoda bo chce wymienić ; ))) ;p


zrób sobie zooma, to Ci pęknie ;*


Mam rozumieć, że Twe wielkie oko mnie zdetronizuje :D, tak? ; )
Powrót do góry
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:35, 11 Sie 2009    Temat postu:

Edek napisał:
Staśka napisał:
Cytat:
nie pęknął mi ekran ;< a szkoda bo chce wymienić ; ))) ;p


zrób sobie zooma, to Ci pęknie ;*


Mam rozumieć, że Twe wielkie oko mnie zdetronizuje :D, tak? ; )


Ach, lubię jak ktoś mówi że mam wielkie oczy ;*

Nie, prędzej mój pyziaty ryj XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortelle
Zaklęta w marmur
<i>Zaklęta w marmur</i>


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 28661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: two steps from hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 13:57, 23 Sie 2009    Temat postu:

Staś, cholero, czemu prędzej nie powiedziałaś, że z Sierpca jesteś? oo'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:00, 23 Sie 2009    Temat postu:

Bo nie wiedziałam gdzie mieszkasz XD"
Jeszcze blisko mamy Mess, może wypali spotkanie XD"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Immortelle
Zaklęta w marmur
<i>Zaklęta w marmur</i>


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 28661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: two steps from hell
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:04, 23 Sie 2009    Temat postu:

Staśka napisał:
Bo nie wiedziałam gdzie mieszkasz XD"
Jeszcze blisko mamy Mess, może wypali spotkanie XD"

Ja na zlot pisałabym się jedynie w Brodnicy bądź Rypinie (z czego w Rypinie się nie orientuję), bo nigdzie indziej nie mam jak dojechać. Messia mówiła, że do Brodnicy np. nie ma jak się dostać ;<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susanne



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 7115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z dupy
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:18, 23 Sie 2009    Temat postu:

Immortelle napisał:
Staśka napisał:
Bo nie wiedziałam gdzie mieszkasz XD"
Jeszcze blisko mamy Mess, może wypali spotkanie XD"

Ja na zlot pisałabym się jedynie w Brodnicy bądź Rypinie (z czego w Rypinie się nie orientuję), bo nigdzie indziej nie mam jak dojechać. Messia mówiła, że do Brodnicy np. nie ma jak się dostać ;<

Ja do Rypina mam co prawda blisko, ale byłam tam raz w życiu ;x
A do Brodnicy to już w ogóle, jedynie co do Płocka, ale o Rypinie też można pomyśleć ; )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Wizytówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin