Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Matura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:55, 12 Maj 2011    Temat postu:

Też się z angla rozpędziłem, biedna hankowa nauczycielka nie wiedziała, co ze mną począć. Czasem brakowało mi słów, czasem jechałem chyba zbyt fachowymi, mniejsza o to, ale a/the jakoś tak wstawiałem byle jak, tam gdzie nie trzeba, nie kontroluję mojego słowotoku, 16 punktów. Chyba najwcześniej z całej grupy skończyłem. D:

No i rozszerzenie to się nie liczy jako zdane czy niezdane. A skoro o rozszerzeniu mowa - za tydzień rozszerzony angiel, ostatni egzamin! Nareszcie... Tylko ta chemia po drodze jeszcze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:57, 12 Maj 2011    Temat postu:

no możesz nie przyjść i masz 0 punktów :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 18:06, 12 Maj 2011    Temat postu:

haha, ja odpowiadałam na pytanie "j'aime beaucoup.. UPS ZAPOMNIALAM'' fail lekki, ale wybrnęłam z sytuacji :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanosława
Grafik
wesoły autobus

Grafik<br><i>wesoły autobus</i>


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 15158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: chicago town
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 12:48, 15 Maj 2011    Temat postu:

Cześć, sram się przed polskim, WCIĄŻ :D A teraz wracam do notatek o sarmatyzmie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mihau



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 17:01, 18 Maj 2011    Temat postu:

po maturze z chemii mam chęć rozpierdalać świat kurwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:33, 18 Maj 2011    Temat postu:

hahah widzę wszyscy podobna reakcja :))

a ja mam jutro dwa francuskie a potem WAKACJE
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:44, 18 Maj 2011    Temat postu:

Gdy kolega, który próbną chemię pisał na 98%, a błąd miał wtedy jeden, malutki, z błędu w obliczeniach wynikający - po dzisiejszej wyszedł ze stwierdzeniem, że się nastawia teraz na poprawkę - TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE, COŚ SIĘ W ŚRODKU ŁBÓW LUDZI Z CKE MOCNO BURZY.

Nie wiem, jak fizyka, ale tendencja zjebania matur potrzebnych na medycynę w moim przypadku (czyli biorąc pod uwagę matematykę) jest tak zajebiście rosnąca, że aż żałuję, że nie potrzeba czegoś jeszcze, co by było np. w piątek. Tam byśmy nie zrobili nic. :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:15, 20 Maj 2011    Temat postu:

no, dziś miałam ustny angielski, jestem przeszczęśliwa, bo mam z niego 20/20 <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluń
so sexy we are
<i>so sexy we are</i>


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 13781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mysłowice
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:54, 30 Cze 2011    Temat postu:

No i jak tam wyniki? :L
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:03, 30 Cze 2011    Temat postu:

Komisja z Łodzi miała nieźle w czubie, albo mylą im się cyferki, bo niemożliwe, abym wszystko tak dobrze pozdawała *fuck yeah*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Osa



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:06, 30 Cze 2011    Temat postu:

Poprawiałam chemię i biologię. Obie napisałam żałośnie źle. Jestem wściekła...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:05, 30 Cze 2011    Temat postu:

no ja jestem mega zadowolona, z tego, na czym mi najbardziej zależało - poszło świetnie.
z podstaw miałam 94% z polskiego, 90% z matematyki i 100% z angielskiego :3
a z rozszerzonego polskiego, o który się najbardziej martwiłam, 70%. jest okej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:21, 30 Cze 2011    Temat postu:

matma na 36 <333333
a oprócz tego z rozszerzonych ang na 90, polski na 80 i wos na 65. do teraz coś nie wierzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:33, 30 Cze 2011    Temat postu:

JEST DOBRZE! :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:10, 30 Cze 2011    Temat postu:

Amicalle napisał:
JEST DOBRZE! :)

pewnie, że jest, kochana!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 22:08, 30 Cze 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zatem gratuluję. :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
etlis



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 14:04, 11 Wrz 2011    Temat postu:

wybraliście już tematy na prezentację ustną z polskiego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:35, 11 Wrz 2011    Temat postu:

Ta, biorę swój własny. Jest dość ciężki, ale chcę spróbować, bo będę miała z tego trochę radości. :3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nicole



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 17:32, 11 Wrz 2011    Temat postu:

Nawet jeszcze nie widziałam tych tematów. W ogóle co do matury, to póki co jestem w totalnej rozsypce, bo już kompletnie nic nie wiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
etlis



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:49, 11 Wrz 2011    Temat postu:

Wiedźma napisał:
Ta, biorę swój własny. Jest dość ciężki, ale chcę spróbować, bo będę miała z tego trochę radości. :3


jaki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nicole



Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:51, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Tematu nie wybrałam jeszcze, ale chyba zdecydowałam się jakie przedmioty zdaję:
- matma podst.
- angol podst.
- polski rozszerz.
- wos rozszerz.
- biologia podst.

Chociaż, co do WOSu, to nie czuję się zbyt pewnie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:47, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Ja wciąż nie wiem co chcę zdawać, ale do końca września muszę się ogarnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ozi



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 2606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:55, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Nie musimy się jeszcze deklarować, ale przypuszczalnie trzy obowiązkowe na podstawie + rozszerzony w. o s., historia i filozofia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:13, 16 Wrz 2011    Temat postu:

etlis napisał:
Wiedźma napisał:
Ta, biorę swój własny. Jest dość ciężki, ale chcę spróbować, bo będę miała z tego trochę radości. :3


jaki?

Dokładnie nie zacytuję, ale chodzi o motywy romantyczne w filmach niemieckiego ekspresjonizmu.

A zdaję rozszerzenie z polskiego, angielskiego i ewentualnie historii. I podstawowa matematyka, oczywiście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
etlis



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 8:50, 17 Wrz 2011    Temat postu:

ja na pewno rozszerzenie z polskiego, dalej nie wiem. może wos albo wok, nie mam pojęcia i przeraża mnie wizja tego, że mam na decyzję tylko 2 tygodnie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 8 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin