Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Matura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 23:00, 05 Maj 2011    Temat postu:

Oglądałam te zadania, faktycznie powalają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 9:56, 06 Maj 2011    Temat postu:

Enigma napisał:
Nawet mój przyjaciel, matematyczny geniusz, uważa, że rozszerzonej nie zda.
też mam przyjaciela-matematycznego geniusza: z rozszerzenia będzie miał ok 96-98%, bo już w internecie odpowiedzi były i sprawdził. on jest chyba robotem, PODZIWIAM :|

Ja dziś miałam ustny francuski podstawowy i cóż - zajebistym trzeba się urodzić, 19/20 :DD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:02, 06 Maj 2011    Temat postu:

Amicalle, ty zdajesz francuski zamiast angielskiego, czy po prostu masz to inaczej poustawiane?

Pozdrawiam twórców podstawy z angielskiego, którzy robią z ludzi debili XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:06, 06 Maj 2011    Temat postu:

Cathy, nie zdaje wcale angielskiego, tylko francuski podstawa + rozszerzenie. Przecież cała Polska ma dziś angielski.

Cytat:
Pozdrawiam twórców podstawy z angielskiego, którzy robią z ludzi debili XD
Raz, że za trudne i "karne kutasy dla CKE", potem "robią z nas debili" - ciesz się, że łatwe było, a nie :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:26, 06 Maj 2011    Temat postu:

Ja tam żadnych karnych kutasów dla CKE nie proponowałam :D łatwe, łatwe, gorzej jak człowiek narobił jakichś głupich błędów.

Tak mi się właśnie zdawało (nie wiem skąd mi do głowy przyszła opcja, ze 'inaczej poustawiali xD). W każdym razie podziwiam, bo ja francuskiego nie ogarniam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 15:21, 06 Maj 2011    Temat postu:

Kiedy macie ustny angielski? : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:56, 06 Maj 2011    Temat postu:

aaaaa, kusiło mnie i sprawdziłam sobie z matematyki rozwiązania :<
z podstawy wszystkie zamknięte dobrze, a z otwartych... cóż, jeśli zaliczą mi moje cudowne udowodnij, to mam kurwa 90% <3333333333333333333
powyżej 80% na pewno mam.

z angielskiego, bagatela, mam wszystko dobrze (pomijając list i wiadomość, bo nie wiem, jak mi to ocenią).

co za piękny dzień <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:51, 06 Maj 2011    Temat postu:

angielski był banalny, bardzo się zdziwię, jeśli z rozszerzenia nie wytrzaskam 90% i wzwyż :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:39, 06 Maj 2011    Temat postu:

Podstawa dziś banalna, rozszerzenie... typowe. Oczywiście nie zaznaczyłem tematu i kilkanaście punktów może iść w chuj, ale to mnie nie obchodzi, bo tej matury nie potrzebuję. Ale te ograniczenia są debilne, za każdym razem musiałem ograniczyć mój słowotok i wywalać wszystko, co najlepsze, z phrasalami i idiomami na czele. Nie mówiąc już o obcinaniu fabuły opowiadania. :c
Powrót do góry
Zobacz profil autora
werek serek
invasion's so succexxy


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 6397
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ástralía
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:35, 06 Maj 2011    Temat postu:

to po co zdawałeś rozszerzenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bzdura



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 23:08, 06 Maj 2011    Temat postu:

podpisuję się pod postem Kamila! ale za mnie temat zaznaczyła dyrektorka. :o no i zaczęłam wpisywać pesel w miejscu na numer egzaminatora. :d
na rozszerzeniu straciłam dwa punkty i nie byłoby to takie przykre, gdyby nie idiotyczne błędy, których spokojnie mogłam uniknąć... :c
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:26, 07 Maj 2011    Temat postu:

werek serek napisał:
to po co zdawałeś rozszerzenie?

Byłem w wysokiej grupie z angla i byliśmy przygotowywani na lekcjach głównie pod rozszerzenie, więc wziąłem sobie angielski rozszerzony tak dla spróbowania sił i porównania z podstawą. Dopiero późniejsze wypadki zadecydowały o tym, że przestałem to postrzegać jako dobry pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prowo



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 6718
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: s tont
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:02, 07 Maj 2011    Temat postu:

nie zdawalabym matury zeby nie rodzice :( lipa :(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:59, 10 Maj 2011    Temat postu:

Znów za rok matura, za rok cały...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mihau



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 15:35, 10 Maj 2011    Temat postu:

Kamil napisał:
Znów za rok matura, za rok cały...

im bardziej myślę o tej biologii, tym bardziej czuję, że wjebałem :S
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:26, 10 Maj 2011    Temat postu:

a ponoć była całkiem prosta. tak słyszałam przynajmniej od znajomych, którzy pisali rozszerzenie :3

Ja mam jutro ustny polski i się dopiero uczę, aaaa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:45, 10 Maj 2011    Temat postu:

Ja mam pojutrze i nie bardzo mi się chce uczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:48, 10 Maj 2011    Temat postu:

To chyba w Rybniku dawali inne arkusze. Porównując z poprzednimi latami - trudna, dotąd nie było takich rzeczy np. z anatomii człowieka, żeby pytać o śledzionę, o której się mówi "przy okazji", a w wademekum prawdopodobnie słowa o niej nie ma...

A, też mam jutro polski, dzisiaj nareszcie zacząłem się mieścić w czasie. :3


Ostatnio zmieniony przez Kamil dnia Wto 18:48, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:40, 11 Maj 2011    Temat postu:

ja polski mam dopiero 23 :<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bzdura



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 9:33, 12 Maj 2011    Temat postu:

a ja zdałam wczoraj na stopro, mimo że zajęłam się tym dopiero wczoraj o poranku :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:28, 12 Maj 2011    Temat postu:

Ja też jestem po! Sto procent nie będzie, ale zdać to zdam, chociaż teraz to już niczego nie jestem pewna. Jadę sobie zaraz po wyniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:37, 12 Maj 2011    Temat postu:

Mnie moje 90% w pełni satysfakcjonuje; ciekawe, czy wyszedłbym na jakieś 60-70%, gdybym trafił do sali numer 5, a nie 23...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:37, 12 Maj 2011    Temat postu:

A ja dziś miałam ostatni ustny - rozszerzony francuski, 17/20 :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:27, 12 Maj 2011    Temat postu:

u, gratki Ami! ja mam 19 z angielskiego podstawowego, trochę się zapędziłam i jedną sytuację powiedziałam sama, nie pozwalając nic wtrącić babce z komisji :d w ogóle słyszałam, że nawet, jak się nie zda ustnego rozszerzenia, to pisemne ci się normalnie liczy jako zdane. zajebiście!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:21, 12 Maj 2011    Temat postu:

A da się nie zdać rozszerzenia? Bo z tego co nam mówili, to przy rozszerzeniach nie ma progów 'zdawalności'. Można zdać zarówno na 20% jak i na 80.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 7 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin