Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Matura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:37, 04 Maj 2011    Temat postu:

Kamil napisał:
standardowo, formułowanie poleceń w części I.

Nawet mi nie mów.
Tekst sam w sobie bajecznie prosty, ale niektóre pytania wywoływały u mnie śmiech.

Rozszerzenie, fuck yeah. Jak komisja w Łodzi przeczyta moje światłe zdania, to będzie ryła ze śmiechu do końca roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mihau



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 16:40, 04 Maj 2011    Temat postu:

kurwa naukowcy się znaleźli życzę wam nobla w dziedzinie literatury
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:02, 04 Maj 2011    Temat postu:

w porządku! podstawa prosta max, z rozszerzeniem trochę gorzej, wzięłam to o tańcu, nie miałam siły na mrożka
teraz gorzej bo MATEMATYKA :(((
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bzdura



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:07, 04 Maj 2011    Temat postu:

boję się o moją interpretację tuwimowskich lwich pyszczków, ktoś się nieźle ubawi, czytając to. ale jedyny orson jaki przyszedł mi do głowy, to ten z gotowych na wszystko, więc nawet się nie brałam za mrożka i jego nawiązania do mickiewicza, FUJ.
a matma jutro to będzie największy luz! gorzej z przyszłym poniedziałkiem. :c
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:09, 04 Maj 2011    Temat postu:

O właśnie, ludzie, jak wy interpretowaliście tego Tuwima? Bo zastanawiam się, czy tylko ja ponawypisywałam takie pierdoły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:11, 04 Maj 2011    Temat postu:

matko w poniedziałek wos, jeszcze nawet nie zaczęłam ogarniać. do niedawna nie wiedziałam, że sejm i senat to parlament :(
jak pisałam o "niech żyje bal" to ciągle chciało mi się śpiewać to i nucić, mam to w głowie tylko jako piosenkę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bzdura



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:15, 04 Maj 2011    Temat postu:

moja interpretacja tuwima przekracza granice absurdu, więc spokojnie, cathy. : D i też mi się chciało podśpiewywać, ale siedziałam - jak to szczęściara - w pierwszym rzędzie, co ostudziło moje zapędy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:19, 04 Maj 2011    Temat postu:

też siedziałam w pierwszym rzędzie! a co do tuwima - jezu, skupiłam się głównie na analizie, hm, technicznej, bo ciężko było wyciągnąć jakiś sens z tego bełkotu...

Ostatnio zmieniony przez hello dnia Śro 17:26, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:55, 04 Maj 2011    Temat postu:

łaaaa, z podstawy chyba okej, pisałam o wierszach, moja kochana Pawlikowska-Jasnorzewska <3 trudny nie był, ale czułam się wyalienowana, bo mało kto brał u mnie ten temat.
a rozszerzenie... hahahahha, jak przeczytają moją interpretację tego, to umrą ze śmiechu. Tuwim, to się tam chyba w grobie przewraca. i tak samo, jak hello - skupiłam się głównie na technicznej stronie, bo inaczej nie dało rady.

chwała bogu, że nie było Potopu ani Przedwiośnia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:14, 04 Maj 2011    Temat postu:

Zerknęłam na podstawę i wydawała mi się całkiem do ogarnięcia, bardzo podobny tematycznie tekst opracowywałam kiedyś na polskim. W sumie robimy coś takiego raz w tygodniu, więc czuję moc.
W przyszłym roku pewnie będę miała Żeroma albo inne osobliwości. (:
{Potop? chcę!}
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:01, 04 Maj 2011    Temat postu:

Uspokoiliście mnie z tym Tuwimem, najwyżej dostarczymy niezłej zabawy egzaminatorom xd

Ed. Ja też byłam wyalienowana z podstawą, bo wydawało mi się, że jestem jedyną osobą w szkole, która nie pisała o tej dennej Granicy, heh.


Ostatnio zmieniony przez Cathy dnia Śro 21:03, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnes
Devil's little sister
<i>Devil's little sister</i>


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 35680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ministerstwo świętych.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:49, 04 Maj 2011    Temat postu:

Ogólnie w moim odczuciu trafiły się wam średnie tematy, ja bym w tym roku zbyt wiele nie napisała (zeszłoroczne zmagania rozszerzenia z duetem Rej&Tokarczuk rulez).

Połamania kalkulatorów (^^) na jutrzejszej matmie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 22:17, 04 Maj 2011    Temat postu:

hello napisał:
w porządku! podstawa prosta max, z rozszerzeniem trochę gorzej, wzięłam to o tańcu, nie miałam siły na mrożka

+
bzdura napisał:
boję się o moją interpretację tuwimowskich lwich pyszczków, ktoś się nieźle ubawi, czytając to. ale jedyny orson jaki przyszedł mi do głowy, to ten z gotowych na wszystko, więc nawet się nie brałam za mrożka i jego nawiązania do mickiewicza, FUJ.


nono, ja tak samo! tak czytam i O CO CHODZI. Chociaż po przeczytaniu obu tematów się gapiłam przez pięć minut w kartkę z 'wtf' na twarzy zastanawiając się co ja mam zrobić.

brzóska napisał:
hahahahha, jak przeczytają moją interpretację tego, to umrą ze śmiechu. Tuwim, to się tam chyba w grobie przewraca. i tak samo, jak hello - skupiłam się głównie na technicznej stronie, bo inaczej nie dało rady.

hahaha, u mnie tak samo. co za bzdury powypisywałam, na siłe, byle COKOLWIEK z tego wyciągnąć.

Co do podstawy, też (tak jak większość) pisałam pracę z Granicy - miałam jedynie problem z zakończeniem, co napisać w podsumowaniu, więc skończyło się na krótkim omówieniu poruszonych w tym tekście granic. A jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem i pytania, to odnoszę wrażenie, że w zeszłych latach były proste. Ale i tak sobie poradziłam, bez większego problemu w sumie :3

A jutro matma... luzik, tym razem tylko podstawka. Musiałabym skretynieć nagle, żeby tych 30% nie zdobyć, więc nie ma stresu. Zresztą, dziś też nie było, nawet sobie między maturami na pizzę i lody skoczyłyśmy z koleżankami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:17, 05 Maj 2011    Temat postu:

spoooonio, matma była podobna do próbnej. za cholerę nie chciało mi wyjść to z okręgiem i styczną (totalna ciemnota umysłowa) i pierwsze z wykazywaniem, ale resztę mam zrobioną, dwa czy trzy na bank dobrze (skoro dziewczynie z szóstką tak wyszło i mnie również, to śmiem powiedzieć, że są stuprocentowo dobrze rozwiązane).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:54, 05 Maj 2011    Temat postu:

Miłe zaskoczenie, zrobiłam wszystko oprócz tego nieszczęsnego wykazywania a do czwartej plus b do czwartej. A tak w ogóle, to więcej kłopotów było z zamkniętymi niż z otwartymi, to chyba nienormalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:13, 05 Maj 2011    Temat postu:

Chyba ich pojebało z tym równaniem okręgu ciągle. To jedna z tych rzeczy, których nigdy nie ruszyłem i przypominam sobie, że na lekcji pojawiło się to może raz, i to przy powtórkach, nie przy zwykłym przerabianiu materiału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:20, 05 Maj 2011    Temat postu:

ZDAŁAM!!! JAK SUPER!!! :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:39, 05 Maj 2011    Temat postu:

najpiękniejsze jest to, że odpowiedzi były pomieszane, a u nas ściągali XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:44, 05 Maj 2011    Temat postu:

U nas też były takie cwaniaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komuna
zef side
<i>zef side</i>


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 5650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Czw 13:44, 05 Maj 2011    Temat postu:

hello napisał:
ZDAŁAM!!! JAK SUPER!!! :D

piwo u mje do odebrania. albo dwa. czy tam trzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mihau



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 14:20, 05 Maj 2011    Temat postu:

nie było źle

ale zobaczcie ten ból dupy na kwejku XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:22, 05 Maj 2011    Temat postu:

hello napisał:
ZDAŁAM!!! JAK SUPER!!! :D

JA TEŻ!!!!!!!!! Jakieś 45% będę miała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hello



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 5847
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:24, 05 Maj 2011    Temat postu:

ja z 35, ale nawet z moim brakiem matematycznych zdolności wiem, że to powyżej 30 i w zupełności mi to wystarcza :D
co tam trzy, właśnie trzydzieści pięć wypiję!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:51, 05 Maj 2011    Temat postu:

Z czterech dotychczasowych matur chyba największy ból dupy wywołuje rozszerzona matematyka, cały majn pejdż na fejsie aż drży od nagromadzonej tam frustracji!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 22:14, 05 Maj 2011    Temat postu:

Nawet mój przyjaciel, matematyczny geniusz, uważa, że rozszerzonej nie zda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 6 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin