Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Matura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 2:26, 11 Gru 2010    Temat postu:

^no, mnie też. Byle było 30% i zaliczone!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 2:41, 11 Gru 2010    Temat postu:

50 procent, szok oO jak na mnie to geniusz, zważywszy na to, że jestem betonem matematycznym.
Kij matmie w oko, ważne, że angielski mi poszedł fajnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 17:52, 05 Mar 2011    Temat postu:

siema, wiecie, że zostały nam dwa miesiące tylko? :cc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mojakowa



Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 17:57, 05 Mar 2011    Temat postu:

Już teraz powodzenia, bo szybko to minie.
Jak sobie przypomnę moją maturę... Grrr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kociszcze.



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:48, 06 Mar 2011    Temat postu:

Ja bym się tam chętnie cofnęła do trzeciej liceum. To było takie... fajne. A i egzaminy nie były takie straszne, jak myśleliśmy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 11:28, 06 Mar 2011    Temat postu:

Cathy napisał:
burdelmama napisał:
Cathy napisał:
Pytanie do rocznika '93. Kuzynka mi mówiła, e ponoć od przyszłego roku nają być jakieś udziwnienia w maturze ustnej z ang, mianowicie będziecie zdawać ją tylko na wybranym poziomie (?). Słyszeliście coś o tym? To brzmi nieco abstrakcyjnie.


Matura ustna będzie na jednakowym poziomie dla wszystkich. Mieszanka podstawy i rozszerzenia.

W dodatku już nie będzie czasu na przygotowanie się, tak jak teraz jest 5 minut (?) czy ileś. Wchodzisz, losujesz, mówisz. Zajebiście.


Ostatnio zmieniony przez Mess dnia Nie 11:29, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
no
WHY SO SERIOUS?


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 2948
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: beat generation
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 11:38, 06 Mar 2011    Temat postu:

^ nam o tym nie mówili

ale zresztą nasz gościu twierdzi, że to tegoroczni maturzyści nie mają wyboru między podstawą a rozszerzeniem HE!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 11:48, 06 Mar 2011    Temat postu:

Nam już mówiła. Współczuję pierwszemu rocznikowi : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 12:04, 06 Mar 2011    Temat postu:

A ja zazdroszczę! Po co zdawać dwa ustne, na których i tak chodzi tylko o to, żeby je zaliczyć, bo punkty i tak się specjalnie nie liczą, skoro można to połączyć i mieć jeden egzamin?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mess
everybody dance now
<i>everybody dance now</i>


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8904
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 12:39, 06 Mar 2011    Temat postu:

To mi tam wisi. Dobrze, że podnoszą poziom, ale szkoda, że nie można nawet ogarnąć co chcesz powiedzieć, bo nie masz chwili do namysłu jak teraz..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey pie
empty spaces


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 5569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 20:35, 15 Kwi 2011    Temat postu:

i jak tam, jak tam? :3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:06, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Mess napisał:
bo nie masz chwili do namysłu jak teraz..

Teoretycznie.
Owszem, na rozszerzeniu dostajesz niby te 15 minut na przygotowanie, natomiast cały myk polega na późniejszych pytaniach, których nie widzisz, a które zajmują w zasadzie zdecydowaną większość egzaminu. Nad nimi nie możesz się za bardzo zastanawiać.

Ja to się tylko cieszę, że KOŃCZĘ 'edukację' pod tym chorym systemem szkolnictwa. Jestem naiwna, że na studiach będzie mi lepiej.

Jeszcze pytanko do maturzystów (ale nie tylko): czy myśleliście może kiedyś nad tzw. gap year? Czyli 'pustym' rokiem, podczas którego nie idziemy od razu na studia, lecz na przykład pracujemy, i/lub kształcimy się w kierunku poprawek maturalnych (jeśli mamy ambicje, które nie mają szans się spełnić w tym roku, a nie chcemy pakować się na jakiekolwiek studia dla samego faktu studiowania).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:17, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Ja prawdopodobnie po maturze zrobię sobie rok "wolnego", żeby zarobić na studia w ogóle. Chociaż boję się, że jak mi się w takich Niemczech spodoba to już i z nich nie wrócę, a kwestia mojego studiowania to i tak nadal jeden wielki znak zapytania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy d'Epee



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 7986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolYca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:30, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Cytat:
Jeszcze pytanko do maturzystów (ale nie tylko): czy myśleliście może kiedyś nad tzw. gap year?

Gap year zawsze możesz sobie zrobić w trakcie studiów, jeśli zechcesz odetchnąć. Sam ostatnio myślałem, czy nie wziąć rocznej dziekanki, bo ze zdrowiem u mnie cienko i powinienem nieco przystopować. W ostateczności doszedłem do wniosku, że nie wiem co miałbym ze sobą zrobić w ciągu tych 12 miesięcy. Pójść do szpitala i oszaleć do reszty? Wolę tracić zmysły na uczelni :3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 21:48, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Tak, z tego co słyszałam wielu moich znajomych myśli nad taką właśnie przerwą, teraz po maturze. Bo ponoć 'przekierunkowanie się' w czasie studiów wcale nie jest taką prostą rzeczą (no właśnie - jak to jest? czy przysparza to rzeczywiście wielu problemów, na przykład formalnych?), a wszyscy marudzą, że nie dostaną się tam, gdzie sobie zaplanowali. Z drugiej strony jednak trzeba być zdeterminowanym, aby nasze ambitne plany o poprawie nie zakończyły się tam, gdzie to zwykle ma miejsce.

O pracy jeszcze nie myślę, a może powinnam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy d'Epee



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 7986
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stolYca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:05, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Cathy napisał:
Bo ponoć 'przekierunkowanie się' w czasie studiów wcale nie jest taką prostą rzeczą (no właśnie - jak to jest? czy przysparza to rzeczywiście wielu problemów, na przykład formalnych?)

Formalności zawsze są, z tym się trzeba pogodzić od samego początku - zresztą sami zobaczycie ile jest srania z papierami nawet przy rekrutacji.
A czy trudno zmienić kierunek... To zależy. Po tym, co przeszedłem ze swoją rodziną, jak im powiedziałem, że wypadam z rodzinnego biznesu, nawet załatwianie wszystkich formalności było niemal przyjemnością. Zresztą ja nie ubiegałem się o przeniesienie (to niedorzeczne, żeby zgodzili się na transfer z medycznej uczelni na muzyczną :3), tylko startowałem w normalnej rekrutacji - wysłałem podanie, uiściłem opłatę, no i podchodziłem normalnie do egzaminów wstępnych.
Problemem jest, kiedy chcesz zmienić uczelnię, a niekoniecznie kierunek. Albo chcesz, żeby w obrębie uczelni przenieśli cię na inny, pokrewny kierunek, ale jako studentkę, a nie aplikującą maturzystkę. To się wtedy chodzi na kolanach do prodziekana i stęka w dziekanacie.

Chyba lepiej zrobić sobie rok przerwy, niż potem żałować straconych miesięcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 23:31, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Cathy napisał:
Jeszcze pytanko do maturzystów (ale nie tylko): czy myśleliście może kiedyś nad tzw. gap year?

Jak najbardziej, ja robię sobie taki wolny rok. Wyjeżdżam do Francji do pracy jako au pair*, już znalazłam nawet rodzinkę i już właściwie wszystko ustalone mam. I potem mam zamiar poprawić maturę z francuskiego, jeśli w tym roku mi nie pójdzie tak jakbym chciała. Generalnie rok przerwy to dobra opcja!

*to taka opiekunka do dzieci, która w zamian za mieszkanie+jedzenie+kieszonkowe opiekuje się dzieciakami i pomaga trochę w domu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:36, 04 Maj 2011    Temat postu:

Jak tam po polskim? Siostra mówi, że prościutki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mihau



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 13:13, 04 Maj 2011    Temat postu:

chuja pana gówno kurwa

w sumie to nie wiem, może będzie dobrze xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey pie
empty spaces


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 5569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 13:50, 04 Maj 2011    Temat postu:

a w ile celujesz mihale?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:51, 04 Maj 2011    Temat postu:

Panuje opinia, że dość trudny i podchwytliwy; dla mnie - trochę ciulaty temat i, standardowo, formułowanie poleceń w części I.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honey pie
empty spaces


Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 5569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 14:02, 04 Maj 2011    Temat postu:

a jak i temat? jest już w internecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:07, 04 Maj 2011    Temat postu:

Pewnie jest. Albo coś z wierszami (Micek i Pawlikowska, nawet nie czytałem tematu do końca), albo Granica i głowienie się z tym, jak to wszystko zakończyć, haha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katia
Moderator
w krainie kota

Moderator<br> <i>w krainie kota</i>


Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 8071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 14:21, 04 Maj 2011    Temat postu:

Podstawa: [link widoczny dla zalogowanych]

Nie chciało mi się czytać całości, przejrzałam tylko część, ale to, co widziałam było dosyć proste.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
komuna
zef side
<i>zef side</i>


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 5650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Śro 14:37, 04 Maj 2011    Temat postu:

pierwszy raz widzę jakikolwiek arkusz maturalny, ale ten nawet jak dla mnie jest łatwy. w końcu dodatkowe lata w szkole robią swoje.
nie będzie stresu za rok *ziew*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 5 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin