Forum bloggers.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Matura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
no
WHY SO SERIOUS?


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 2948
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: beat generation
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 12:40, 04 Maj 2012    Temat postu:

burdelmama napisał:
ale zawsze nadrobi się zadaniami dla przedszkolaków, jak na przykład te z wypisywaniem akapitów.

też trafiły się u was cwaniaki które wpisały akapit z zaletami i akapit z wadami zamiast akapitu z zaletami i wadami? <3
Cathy napisał:
Ponoć matma we wtorek. To co z poniedziałkiem, dziura?

wiedza o piciu
no napisał:
a ja liczę tylko że oszczędzą nam prusa

oh tak całe życie na farcie. ale z taką charakterystyką porównawczą to mnie rozbawili. i to mocno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cathy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 5334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Garden Lodge
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:00, 04 Maj 2012    Temat postu:

sawyer napisał:
Cathy napisał:
Ponoć matma we wtorek. To co z poniedziałkiem, dziura?

W poniedziałek polski rozszerzony.

Kuźwa, a ja się męczyłam w jednym dniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
constance
ooh la
<i>ooh la</i>


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 12142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sercem we włoszech
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:43, 04 Maj 2012    Temat postu:

sawyer napisał:
Cathy napisał:
Ponoć matma we wtorek. To co z poniedziałkiem, dziura?

W poniedziałek polski rozszerzony.

i historia muzyki!

dla mnie i tekst i zadania były proste, poza jednym, nie wiem na co narzekanie :)
temat 2 oczywiście, było łatwo, choć zastanawiam się czy na pewno dobrze zrobiłam nie wspominając w ogóle ani o Wokulskim, ani o Judymie, choć mowa była o przeszłości bohaterek, no zobaczymy, he, he...

a pewna byłam Dżumy bądź Wesela, tak mnie mama z nich obkuła że marzyłam o którejś z tych lektur. no cóż, może za rok będzie, oby mnie nie dotyczyło :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:53, 04 Maj 2012    Temat postu:

^ Hm, ja o Wokulskim wspomniałem, chociaż dopiero w zakończeniu. W ogóle moja praca jest chyba trochę chaotyczna, ale ja jestem przyzwyczajony do pisania wypracowań leżąc z książką w łóżku, hehz.

Cathy napisał:
sawyer napisał:
Cathy napisał:
Ponoć matma we wtorek. To co z poniedziałkiem, dziura?

W poniedziałek polski rozszerzony.

Kuźwa, a ja się męczyłam w jednym dniu.

Auć, dwie matury jednego dnia nie są fajne. Czeka mnie to w czwartek, a ja po jednym egzaminie mam już przegrzany mózg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:56, 04 Maj 2012    Temat postu:

Cathy napisał:
sawyer napisał:
Cathy napisał:
Ponoć matma we wtorek. To co z poniedziałkiem, dziura?

W poniedziałek polski rozszerzony.

Kuźwa, a ja się męczyłam w jednym dniu.

TEŻ NAD TYM UBOLEWAM.

Nie bierzcie tego do siebie, ale mam nadzieję, że dadzą Wam wystarczająco trudne rozszerzenie (a przynajmniej na podobnym poziomie co rok temu) :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:56, 04 Maj 2012    Temat postu:

Ja też nie wspomniałam o Judymie, generalnie skupiłam się na portrecie psychologicznym kobitek i leje mnie czy będzie to dobrze czy źle, bo praca wyszła mi ładna. : D

Na rozszerzeniu czuję egzystencjalizm. Oczywiście zniosłabym jajo ze szczęścia, gdyby okazało się to prawdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:50, 04 Maj 2012    Temat postu:

Dla mnie wasz dzisiejszy egzamin wygląda na prosty, chociaż temat z "Dziadów" jest jedną z najgorszych rzeczy, jakie mogą być na maturze. Zazdroszczę wam tematu drugiego z "Lalki" i "Ludzi bezdomnych" - dla mnie byłby jednym z wymarzonych, mimo że tej drugiej książki za bardzo nie lubię.
Oby "Dziadów" za rok na maturze nie było... :S Szkoda, że "Lalka" prawdopodobnie też mnie ominie. Tak nawiasem mówiąc, wyraźnie widać, jakiego typu lektury najczęściej pojawiają się na egzaminie. Niby dzięki temu można lepiej się przygotować, jednak nigdy nie można być pewnym wszystkiego...

Mam nadzieję, że wszystkim dzisiaj dobrze poszło i życzę powodzenia w dalszych egzaminach!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:43, 04 Maj 2012    Temat postu:

Zastanawiam się czy w poniedziałek dostaniemy coś z omawianych lektur czy spoza kanonu. Tak czy siak pewnie wezmę się za lirykę, na którą liczyłem dzisiaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szyszunia



Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:51, 04 Maj 2012    Temat postu:

Przeczuwam Dostojewskiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:57, 04 Maj 2012    Temat postu:

Pewnie nam dadzą dadaistyczne wiersze wyciągnięte z kapelusza. : D

Nie no, zazwyczaj jest coś spoza kanonu lektur obowiązkowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:20, 04 Maj 2012    Temat postu:

Wiedźma napisał:
Pewnie nam dadzą dadaistyczne wiersze wyciągnięte z kapelusza. : D


Ble!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:21, 04 Maj 2012    Temat postu:

no napisał:
burdelmama napisał:
ale zawsze nadrobi się zadaniami dla przedszkolaków, jak na przykład te z wypisywaniem akapitów.

też trafiły się u was cwaniaki które wpisały akapit z zaletami i akapit z wadami zamiast akapitu z zaletami i wadami? <3.


Chyba muszę Cię zasmucić, bo w tym zadaniu trzeba było wypisać wszystkie akapity, więc do tego podpunktu pasują 6-9.

Na rozszerzeniu przydałby się Gombrowicz.. albo Schulz, Witkacy, nawet poezja Bursy czy może lepiej Tuwima. Coś fajnego chcę.

edit; Tak poza tym sprawdziłam odpowiedzi i chyba nieźle. Oprócz tego, że źle zrozumiałam Newtona, smuteczki.


Ostatnio zmieniony przez burdelmama dnia Pią 22:23, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiedźma
Moderator
Eraserhead

Moderator<br><i>Eraserhead</i>


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 23817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Transsexual Transilvania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:27, 04 Maj 2012    Temat postu:

burdelmama napisał:
Na rozszerzeniu przydałby się Gombrowicz.. albo Schulz, Witkacy, nawet poezja Bursy czy może lepiej Tuwima. Coś fajnego chcę.

Mnóstwo ok. I Leśmian do tego. <3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
burdelmama
Moderator
do u know i'm eternal?

Moderator<br>do u know i'm eternal?


Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 29792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szumy kosmiczne
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:31, 04 Maj 2012    Temat postu:

Wiedźma napisał:
burdelmama napisał:
Na rozszerzeniu przydałby się Gombrowicz.. albo Schulz, Witkacy, nawet poezja Bursy czy może lepiej Tuwima. Coś fajnego chcę.

Mnóstwo ok. I Leśmian do tego. <3


Leśmian i Schulz w jednym! Chyba nawet robiłam kiedyś taki arkusz. :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:49, 04 Maj 2012    Temat postu:

burdelmama napisał:
Na rozszerzeniu przydałby się Gombrowicz.. albo Schulz (...)

Taaaak! A najlepiej "Trans-Atlantyk", o :3 Ale coś ze "Sklepów cynamonowych" też mogłoby być, chociaż mam wrażenie, że już kiedyś dali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzóska
but alice, we are all mad here
<i>but alice, we are all mad here</i>


Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 14071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: electra heart
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:50, 05 Maj 2012    Temat postu:

burdelmama napisał:
(...) poezja (...) Tuwima.

nie chcę smucić, ale Tuwim był w zeszłym roku, a oni nie dają dwa razy tego samego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enigma



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 6717
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 20:14, 05 Maj 2012    Temat postu:

burdelmama napisał:
Leśmian i Schulz w jednym! Chyba nawet robiłam kiedyś taki arkusz. :>


Ja też życzyłabym sobie takiej matury.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swordfishtrombonist



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:17, 05 Maj 2012    Temat postu:

Staszewski i Świetlicki. To by fajne było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:25, 05 Maj 2012    Temat postu:

Kamil Mirosław i Michał Firlej. To by fajne było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swordfishtrombonist



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 05 Maj 2012    Temat postu:

Luzer kontra Ozi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil
Rurzowy Kutzyk
<i>Rurzowy Kutzyk</i>


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 8455
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Centrum Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:18, 05 Maj 2012    Temat postu:

miej litość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swordfishtrombonist



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:52, 05 Maj 2012    Temat postu:

Już wolałbym Szymborską z Coelho porównywać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amicalle
heads will roll on the floor
<i>heads will roll on the floor</i>


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 5835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 22:47, 05 Maj 2012    Temat postu:

^umarłabym jakby dali na maturze Coelho. serio. :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sawyer
Admin
crazy as a motherfucker

Admin<br><i>crazy as a motherfucker</i>


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 18718
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:53, 05 Maj 2012    Temat postu:

Toż moje "koleżanki" skakałyby z radości : D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swordfishtrombonist



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:11, 06 Maj 2012    Temat postu:

Skoro w czwartek wieczorem powiedziałem "wszystko, byle nie Mickiewicz, Prus i Żeromski", pozwolę sobie na zagranie taktyczne:


Wszystko, tylko nie "Litania do Szatana" Baudelaire'a, "Dies Irae" Kasprowicza.
Nic Bukowskiego, nic Staszewskiego.
Nie daj, Boże, aby Świetlicki albo Garcia Lorca się pojawił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum bloggers.fora.pl Strona Główna -> Szkoła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 14 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin